Subaru nabídne naftový motor pro většinu modelů

Za necelé dva roky přijde na trh Subaru s naftovým boxerem v modelu Legacy. Již nyní je ale jasné, že příští generace menší Imprezy i většího Foresteru nezůstanou pozadu a budou se také moci pyšnit naftovým boxerem.

Tím chce Subaru přilákat větší počet zákazníků hlavně v Evropě, kde jsou modely bez naftového motoru na okraji zájmu. Impreza, Legacy a Forester se tak možná dočkají výrazného navýšení prodejů a na silnicích je uvidíme častěji než dnes.

Zároveň Subaru pilně pracuje na svém hybridním systému boxer-elektromotor, který hodlá po roce 2008 nabídnou zákazníkům na vybraných trzích.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků