Subaru nabídne naftový motor pro většinu modelů

Za necelé dva roky přijde na trh Subaru s naftovým boxerem v modelu Legacy. Již nyní je ale jasné, že příští generace menší Imprezy i většího Foresteru nezůstanou pozadu a budou se také moci pyšnit naftovým boxerem.

Tím chce Subaru přilákat větší počet zákazníků hlavně v Evropě, kde jsou modely bez naftového motoru na okraji zájmu. Impreza, Legacy a Forester se tak možná dočkají výrazného navýšení prodejů a na silnicích je uvidíme častěji než dnes.

Zároveň Subaru pilně pracuje na svém hybridním systému boxer-elektromotor, který hodlá po roce 2008 nabídnou zákazníkům na vybraných trzích.

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků