je sice pekne ze vime ze nekde daaaleko zalouzej v nejaky bezvyznamny Americe se zastavi prodej nekterych Subaru, ale pravdepodbne tu nebude moc lidi co je takova udalost nejak zasahne :-D co treba napsat neco otom ze 11.4.2008 , cos je shodou okolnosti zitra se do prodeje v CR dostanou prvni Subaru s dieselem, a ze podle prvnich pre-testiku je natom celkem lepe ve vicero ohledech nes ostatni konkurencni diesely
Vypovídací hodnota prvních pre-testíků je ovšem nulová. Realitu ukáží až vozy provozu se statisíci kilometrů.
...a prpto si od nich koupím atmosferický třílitr ;-)
tak tak, kdo krotil novejsi sti s preplnovanou 2,5 musi tusit ze nekde se ten vykon podepsat musi. Kazdopadne klobou dolu, subo ovsem neni v teto motorizaci napr v sticku autem s stotisicovimi najezdy (aneb miluj sve ledviny)
Říkáte Subaru? To ještě někdo kupuje?
To víte, nemažete...klepe to...:-D
Divne zvuky okolo 5000ot se ozývají tak 5-10 tis km před zadřením. Buhužel to je nejen moje zkušenost a to i u dvoulitru turbo. Naštěstí pro impoprtéra a na neštěstí pro majitele je v servisních podmínkách dost pastiček a importer s dealery maji dost triku které vedou k tomu, že si výměnu motoru zaplatí majitel :(
Netvrdím, že tomuhle věřím. Ale pokud je to nedejbože pravda, pak je to velmi smutné. bez ohledu na to, že problémy mohou potkat Dacii i Maybach.Já mám opačnou zkušenost s VW, kvůli poruše vstřikovače PD došlo k propálení pístu u auta, které bylo 2 měsíce po záruce a mělo 95 tis. km na tachometru. Oprava v podobě výměny motoru mě nestála vůbec nic, servis vše zajistil přímo s VW v rámci kulance. Nechce se mi věřit, že se Subaru chová jinak.
Kulance u Subaru neexistuje.
Tohle by měli přesměrovat na subaristická fóra zbožňovatelů těchto aut. Ty báchorky o spolehlivosti a o držácích apod. To se skoro ani nedá číst.
Technické problémy mají všechny automobilky bez vyjímky. Záleží pak na tom, jak často a jak závažné jsou ty problémy a také to, jak se vůči tomu daná automobilka postaví.
A o tom to přesně je. Mimochodem proč se tím zabývá jen distributor v USA?
Netuším, od člověka, co servisuje desítky STi mám také informace, že tento motor vykazuje velké problémy a to již u minulé generace. Takže těžko říci.
Desítky sti-ček? Co to meleš?! I kdyby pracoval u Freie v Praze, největším Subaru servisu u nás, na desítky nenarazí. Stačí se podívat na Subaru klub, kde jsou čísla, kolik je Sti v Čechách. Tyhle příspěvky miluju. Na něco má dotyčnej názor, tak si vymyslí story, aby ho podpořil. Jenže je tak blbej, že si ani neumí vymyslet něco, co by se alespoň blížilo realitě! A je úplně jedno jak to s těma motorama je. Jde o to nelhat, pánové:-)
Nenavážej se bezdůvodně do Ondrašíka, že má odvahu napsat něco co komerční časopisy z vypočítavosti nikdy nenapíšou. Pokud máš nějaké jiné statistiky tak je pošli, určitě se rádi podíváme. Co se týče servisu u Freye tak bych se až zas tak nedivil kdyby tam majitelé Sti nejezdili. Ale to je zas jiníé téma.
Jj.Servis u Freye na Černém Mostě je KATASTROFÁLNÍ.Mám od něj koupený vůz a není to zrovna Yaris.To co tam předvádějí s autem je otřesné.Pokaždé se mu něco stalo.Jednou odřené,následně znečištěný interiér a naposled odřeniny v motorovém prostoru.Navíc ani přijímací technik neví jaké mají akce v servisu,co prezentují na netu.Fakt profesionálové.Tam nejezděte!!!!
Bavím se o člověku, který staví nejen závodní vozy z EVO a STI, ale stará se o desítky těchto vozů majitelům. A jakožto majitel STi (dotyčný pán) nemá důvod hanit právě dané STi.
šmejdy z východu
ses předved šmejde, běž si to stříknout na kapotu svého západního vozu ;-)Na rozdíl od automobilek, které své problémy tutlají, se k tomuto staví čelem...
A to jste vzal kde? :-DJsem presvedceny, ze zadna automobilka se k takovym problemum nestavi celem a zverejni je az je z toho pruser a snazi se predejit zalobam od zakazniku, respektive kdy by mozne zaloby mohly prevysit naklady spojene se stazenim a opravou vyrobenych kusu.Sem tam se problemy vyskytnou vsude, u vsech.
mno na druhou stranu technické problémy zatajovaly jen japonské automobilky. U Mitsubishi bývalý šéf už sedí a u Toyoty je to na podobné cestě....
Nejen japonské :-) Například celým atomobilovým průmyslem USA se nesou skandály od 60 - 90 let ... zatajovaly se špatně kontručně provedené brzdy, nevhodné či špatně umístěné nádrže, zabíjející airbagy atd. atd. atd.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.