Subaru má pro rok 2021 jedinou novinku. V Evropě zůstává i přes vysokou pokutu

civ  |  19. 09. 2020 15:15

Nový model se v USA prodává už přes rok a oni to sem plánují doplachtit příští rok (s dvouletým zpožděním) a udělají z toho novinku
Já mám někdy pocit, že si některé firmy pořád myslí, že tu bydlíme za zdí a nemáme přehled, co se děje ve světě.
Chápu, že nejsme tak důležitý trh, ale prezentovat tady něco jako novinku, když v USA se bude pomalu chystat facelift, mě připadá trapné.
Honda dělá to samé.
A to už vůbec nebudu řešit ceny a zmrvené motory.

Odpovědět  |   | 
Auto sem, auto tam  |  19. 09. 2020 17:42

Divím se, že to tu ještě nezabalili. Tržní podíl v eu lehce nad 0.2%. To je neuvěřitelné, jak se mohou prodejci uživit, nechápu.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  19. 09. 2020 19:56

Taky jsem nad tím přemýšlel, to musí být hrozná almužna. Buď to jsou neskuteční fandové značky a nebo regulérní blázni.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  21. 09. 2020 08:23

V kolika státech se fakticky prodává? Myslím že jen Švýcarsko, trochu Německo, pak už se jedná o kusové dodávky. Takže ne do Evropy, ale do dvou států. A to se vyplatí!

Odpovědět  |   | 

oni prodávají jiné auta, třeba u ná citroen a tady je dost subaru pro sevis.

Odpovědět  |   | 
Sam  |  21. 09. 2020 11:38

Homologizácia na EU trh je veľmi náročná, preto tieto automobilky najprv urobia novinky pre prioritné trhy a následne sa zaoberajú s homologizáciu na ostatné trhy.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  19. 09. 2020 21:17

Mít melcek na NOVÉ auto, vážně bych o tom uvažoval! Život plyne a z vlhkých snů skončíte u https://www.youtube.com/watch...
A myslím, že to není úplně špatně!

Odpovědět  |   | 
rarach  |  20. 09. 2020 01:02

Slovni spojeni "novy outback" v kontextu dvouleteho zpozdeni modelu je eufemismus. Zda se, ze Evropa je minoritnim trhem nejen pro Subaru, ale i pro zdejsi redakci. Byl-li by se byval autor nad takovym zpodenim alespon pozastavil, coz by byvalo bylo zcela prirozene, nebyl by byval pusobil clanek natolik komercne.

Subaru Outback je velke, pohodlne, bytelne a tedy i tezke auto. Takovemu vozu by sluselo alespon 200 kW / 350 Nm. Obavam se, ze dvoulitrovy benzin z nej udela leda tak karikaturu sebe sama. Jiste, jezdit to bude - stejne jako Forester, ale tak nejak nedustojne. Vazne velka skoda.

Odpovědět  |   | 
Krbo  |  21. 09. 2020 13:40

Outback je ľahké auto! Môj 2011 má 1750kg. V porovnaní s bmw xdrive ktorý má cez dve tony...

Odpovědět  |   | 
Krbo  |  21. 09. 2020 13:45

Nový OUTBACK 2.5i - Tare mass (kg)*
1568
Je to vyslovene ĽAHKÉ auto!!!

Odpovědět  |   | 
Krbo  |  21. 09. 2020 15:53

Malinká Oktavka skaut je 1450kg!

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  20. 09. 2020 08:22

Na tom je krásně vidět úchylnost europravidla. Když ne úplně levným elektroudělàtkem naoko snížíte emise, platíte menší výpalné, přestože se ve skutečnosti nesnížily.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  20. 09. 2020 16:44

A ta špína, že se EV počítají 2x.

Odpovědět  |   | 
o podzimní chvíli...  |  28. 09. 2020 14:57

Osobně jsem za to velmi rád, a tuze potěšen z toho, že zrovna Outbag je tím modelem, pro nějž Subaru nehodlá zanevřít na náš trh, ačkoliv bych si přál, aby spíš než proto, jak - věřím, že - dělá tento model své značce dobré jméno, to bylo pro lepší prodejní čísla.
Strašně se mi líbí, rozhodně v tomto spojení ne vždy (spíš málokdy) jistá výslednost spojení, svébytné až atypické značky a auta, notujícího si s nároky rodinného vozidla.
Jediněčně uchopena univerzálnost, která se na bázi své charakteristiky, dorozumí napříč všemi "slohovými jazyky".
Technologickým inovacím se nebránící, hlavně dříve vydaný přístup k vzniku auta, zachovávající nejen pouhý pocit, že posun vpřed nemusí být jen nezbytnou reflexí nějakého trendu.
Je to tak trochu svět sám pro sebe. Kdy jestli bylo někdy, nebo je Subaru značkou pro nadšence, tak snad i možná proto, že to co je z jiného úsilí jen snahou odlišit se, to je u něj jen chtění zůstat svým.
"Mnoho povyku pro nic." I tak se může cítit ceněná věc, mnohdy možná i nezřídka provázená oboustrannou nechápavostí, kdy se právě může podivovat tomu, jak se nad ní v dobrém, může ohledně "toho něčeho co může být všeříkající", podivovat někdo jiný.
Nesamozřejmá samozřejmost.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

včera | Vladimír Kadera | 70 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
S Renaultem Captur E-Tech poprvé v ČR: Jezdí skvěle a za málo, i díky Formuli 1

Renault Captur E-Tech PHEV

Plug-in hybridní model Renaultu v nabídce chyběl. Francouzi ale nedávno na český trh uvedli hned dva – Captur E-Tech a Megane Grandtour E-Tech. Dnes si povíme, co čekat od prodejně velmi úspěšného městského crossoveru.

13.  10.  2020 | Jan Mička | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 5 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro