Subaru Outback 6. generace dorazí do ČR nejdříve v pozdním jaru 2021. Nebude elektrifikovaný. Výrobce vyřeší opruzné požadavky EU přiškrcením 2,5 l motoru s přidaným filtrem pevných částic. Po více , než dvou letech od uvedení modelu v USA (tam ovšem s odlišnou motorizací) se možná dočkáme v ČR a budeme muset skousnout nesrovnatelně vyšší cenu, než kupující Američani. Auto je to ovšem skvostné!
Osobně jsem za to velmi rád, a tuze potěšen z toho, že zrovna Outbag je tím modelem, pro nějž Subaru nehodlá zanevřít na náš trh, ačkoliv bych si přál, aby spíš než proto, jak - věřím, že - dělá tento model své značce dobré jméno, to bylo pro lepší prodejní čísla.Strašně se mi líbí, rozhodně v tomto spojení ne vždy (spíš málokdy) jistá výslednost spojení, svébytné až atypické značky a auta, notujícího si s nároky rodinného vozidla.Jediněčně uchopena univerzálnost, která se na bázi své charakteristiky, dorozumí napříč všemi "slohovými jazyky".Technologickým inovacím se nebránící, hlavně dříve vydaný přístup k vzniku auta, zachovávající nejen pouhý pocit, že posun vpřed nemusí být jen nezbytnou reflexí nějakého trendu.Je to tak trochu svět sám pro sebe. Kdy jestli bylo někdy, nebo je Subaru značkou pro nadšence, tak snad i možná proto, že to co je z jiného úsilí jen snahou odlišit se, to je u něj jen chtění zůstat svým."Mnoho povyku pro nic." I tak se může cítit ceněná věc, mnohdy možná i nezřídka provázená oboustrannou nechápavostí, kdy se právě může podivovat tomu, jak se nad ní v dobrém, může ohledně "toho něčeho co může být všeříkající", podivovat někdo jiný.Nesamozřejmá samozřejmost.
Na tom je krásně vidět úchylnost europravidla. Když ne úplně levným elektroudělàtkem naoko snížíte emise, platíte menší výpalné, přestože se ve skutečnosti nesnížily.
A ta špína, že se EV počítají 2x.
Slovni spojeni "novy outback" v kontextu dvouleteho zpozdeni modelu je eufemismus. Zda se, ze Evropa je minoritnim trhem nejen pro Subaru, ale i pro zdejsi redakci. Byl-li by se byval autor nad takovym zpodenim alespon pozastavil, coz by byvalo bylo zcela prirozene, nebyl by byval pusobil clanek natolik komercne.Subaru Outback je velke, pohodlne, bytelne a tedy i tezke auto. Takovemu vozu by sluselo alespon 200 kW / 350 Nm. Obavam se, ze dvoulitrovy benzin z nej udela leda tak karikaturu sebe sama. Jiste, jezdit to bude - stejne jako Forester, ale tak nejak nedustojne. Vazne velka skoda. :-(:-(:-(
Outback je ľahké auto! Môj 2011 má 1750kg. V porovnaní s bmw xdrive ktorý má cez dve tony...
Nový OUTBACK 2.5i - Tare mass (kg)*1568Je to vyslovene ĽAHKÉ auto!!!
Malinká Oktavka skaut je 1450kg!
Mít melcek na NOVÉ auto, vážně bych o tom uvažoval! Život plyne a z vlhkých snů skončíte u https://www.youtube.com/watch... A myslím, že to není úplně špatně!
Nový model se v USA prodává už přes rok a oni to sem plánují doplachtit příští rok (s dvouletým zpožděním) a udělají z toho novinku :-OJá mám někdy pocit, že si některé firmy pořád myslí, že tu bydlíme za zdí a nemáme přehled, co se děje ve světě.Chápu, že nejsme tak důležitý trh, ale prezentovat tady něco jako novinku, když v USA se bude pomalu chystat facelift, mě připadá trapné.Honda dělá to samé.A to už vůbec nebudu řešit ceny a zmrvené motory.
Pan chytry, v US je o.i. ine cislovanie modelovych rokov.
Homologizácia na EU trh je veľmi náročná, preto tieto automobilky najprv urobia novinky pre prioritné trhy a následne sa zaoberajú s homologizáciu na ostatné trhy.
Divím se, že to tu ještě nezabalili. Tržní podíl v eu lehce nad 0.2%. To je neuvěřitelné, jak se mohou prodejci uživit, nechápu.
oni prodávají jiné auta, třeba u ná citroen a tady je dost subaru pro sevis.
Taky jsem nad tím přemýšlel, to musí být hrozná almužna. Buď to jsou neskuteční fandové značky a nebo regulérní blázni.
V kolika státech se fakticky prodává? Myslím že jen Švýcarsko, trochu Německo, pak už se jedná o kusové dodávky. Takže ne do Evropy, ale do dvou států. A to se vyplatí!:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.