Subaru Liberty GT: převlečené STi

Japonská automobilka Subaru připravila pro své australské zákazníky malý-velký dárek. Technici z divize STi si vzali do parády model Liberty GT spec. B a pořádně jej poladili. Pokud vám ovšem Liberty moc neříká, dodatek spec. B jistě napoví. Ano, tento vůz se u nás prodává jako Legacy.

Fanoušci Subaru jistě čekají, co vše lidé z STi tomuto modelu „provedli”. Jednou ze základních úprav je navýšení výkonu. Sériové Liberty s třílitrovým šestiválcovým boxerem disponuje výkonem 184 kW (250 k). Po instalaci nové ECU byl výkon navýšen o 10 kW na současných 194 kW (264 k). Nejvyšší točivý moment pak vzrostl o 11 Nm na výsledných 350 Nm.

Aktivita STi se nevyhnula ani podvozku. Zde byla použita nová 18" kola s pneumatikami Pirelli P Zero Rosso. Liberty navíc dostalo i zcela nové tlumiče a Brembo brzdy za předními i zadními koly, které mají svůj původ u klasických STi modelů.

Subaru si pohrálo i s interiérem. Zcela nový audio systém se 14 reproduktory McIntosh, koženými anatomickými sedačkami, která jsou el. nastavitelná v osmi směrech, zcela nové dekorace v interiéru a mnoho dalšího.

Exkluzivitu této série podtrhuje i fakt, že takto upravených kousků bude jen 300. A to za cenu 65 990 australských dolarů, tedy za 1 140 000 Kč.

Klepněte pro větší obrázek
Subaru Liberty GT
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků