Subaru Levorg STI Sport je realitou. Prodávat se začne v červenci

Subaru před čtrnácti dny slíbilo příchod sportovní verze modelu Levorg a jak automobilka řekla, tak se také stalo. Dnes už si můžeme tohle zatraceně zajímavě vypadající kombi prohlédnout na prvních fotkách a k dipozici jsou také první informace. 

Subaru připravuje Levorg STI. K nám se ale téměř jistě nepodívá

Subaru připravuje Levorg STI. K nám se ale téměř jistě nepodívá

Novinka se jmenuje Levorg STI Sport a na pohled jí poznáte podle upraveného předního nárazníku a masky chladiče, diodových mlhovek, osmnáctipalcových disků, dvou výrazných koncovek výfuku a samozřejmě podle znáčků STI. Interiér je čalouněný červenou a černou kůží a nechybí ani červená kontrastní nit na volantu, voliči převodovky a tak dále. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Levorg ve verzi STI Sport vypadá hodně dobře. Vylepšený podvozek dává tušit zatraceně zajímavé jízdní vlastnosti 

Motoru jako takového se verze STI Sport netýká, ale týká se podvozku. Přední zavěšení prošlo úpravami a především zde najdeme adaptivní tlumiče DampMatic II. Pokud vám tato kombinace něco připomíná, není to náhoda. Prakticky stejné úpravy dostalo minulý rok WRX STI S207. Divize STI se pak podívala také na posilovač řízení. 

Subaru v Tokiu: Facelift Foresteru, nová Impreza, ostřejší STI a další

Subaru v Tokiu: Facelift Foresteru, nová Impreza, ostřejší STI a další

Levorg STI Sport se bude nabízet s třísetkoňovým dvoulitrem, ke kterému se tato verze samozřejmě velice hodí. Jenže Subaru nabídne STI Sport i v kombinaci se slabší přeplňovanou šestnáctistovkou. Právě tato skutečnost je pro Evropu velmi zajímavá, protože u nás se Levorg s motorem o objemu 1,6 l prodává.

I když se zatím o Levorgu STI Sport mluví pouze v souvislosti s japonským trhem, kde se začne prodávat v červenci, je zde teoretická šance, že by se sportovní provedení se slabším motorem nakonec mohlo dostat i do Evropy. Rozhodně bychom se nezlobili. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

dnes | Miro Mihálik | 11 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků