Subaru Levorg prodělalo úpravu od společnosti Rowen

Letos na podzim dorazí na český trh Subaru Levorg, což je kompaktní a zajímavě vypadající kombi. Kdo by chtěl jeho vzhled dále vylepšovat, ten může načerpat inspiraci třeba u společnosti Rowen, která nedávno představila sérii úprav určených právě pro toto kombi.

Subaru Levorg dorazí i na český trh. Vrcholný dvoulitr ale nečekejte

Subaru Levorg dorazí i na český trh. Vrcholný dvoulitr ale nečekejte

Nový je přední spoiler, chromová maska chladiče, přibyly prahové nástavce, upravená je i kapota, vzadu najdete difuzor, dvě modré koncovky výfuku a hlavně obří střešní spoiler. Levorg dále dostal snížený podvozek a zlatá devatenáctipalcová kola Prodrive GC05N. O změnách na motoru se Rowen nezmiňuje.

Nové Subaru Levorg má po premiéře. Objednat si ho můžete od 4. ledna  

Nové Subaru Levorg má po premiéře. Objednat si ho můžete od 4. ledna  

Subaru prodává Levorg v kombinaci s dvoulitrovým čtyřválcem nebo motorem 1.6 DIT. První jmenovaný nabízí pěkných 221 kW (300 k), slabší jednotka disponuje parametry 125 kW (170 k) a 250 Nm. Jak už možná víte, dvoulitr se na evropské trhy díky emisním limitům nepodívá. Zájemci se mohou těšit pouze na šestnáctistovku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků