Subaru Levorg dorazilo na český trh. Stojí minimálně 759 000 Kč

Subaru oficiálně uvedlo na český trh nové kombi Levorg. Jak se dopředu vědělo, zájemci dostanou k dispozici pouze jednu verzi, která kombinuje benzinovou přeplňovanou šestnáctistovku, převodovku Lineartronic a pohon všech kol. Základní provedení vyjde na 759 000 Kč.

Nové Subaru Levorg má po premiéře. Objednat si ho můžete od 4. ledna  

Nové Subaru Levorg má po premiéře. Objednat si ho můžete od 4. ledna  

Vybírat můžete mezi trojicí výbav. Trend, Comfort a Sport. Už nejdostupnější provedení obsahuje diodová přední světla, elektricky ovládaná zrcátka, litá kola, bezklíčkový přístup, dvouzónovou klimatizaci, multimediální systém Starlink nebo tempomat. Vyšší výbavy přidají třeba větší kola, automatické přepínání dálkových světel, elektricky nastavitelná sedadla nebo střešní okno.

Subaru představilo evropské provedení modelu Levorg

Subaru představilo evropské provedení modelu Levorg

Bez ohledu na to, co konkrétně zvolíte, dostanete vždy motor o objemu 1,6 litru, který disponuje výkonem 125 kW (170 k). Stovku zvládne Levorg za 8,9 s a maximálně se rozjede na 210 km/h. V kombinovaném cyklu by se měl se spotřebou pohybovat kolem sedmi litrů. 

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Cestu na český trh si Levorg hledal poměrně dlouho. Světová premiéra proběhla na autosalonu v Los Angeles koncem listopadu 2013. Vrcholné provedení, které se ovšem do Evropy kvůli emisím nedováží, používá přeplňovaný dvoulitr s parametry 221 kW (300 k) a 400 Nm. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků