Subaru Levorg dorazilo na český trh. Stojí minimálně 759 000 Kč

Subaru oficiálně uvedlo na český trh nové kombi Levorg. Jak se dopředu vědělo, zájemci dostanou k dispozici pouze jednu verzi, která kombinuje benzinovou přeplňovanou šestnáctistovku, převodovku Lineartronic a pohon všech kol. Základní provedení vyjde na 759 000 Kč.

Nové Subaru Levorg má po premiéře. Objednat si ho můžete od 4. ledna  

Nové Subaru Levorg má po premiéře. Objednat si ho můžete od 4. ledna  

Vybírat můžete mezi trojicí výbav. Trend, Comfort a Sport. Už nejdostupnější provedení obsahuje diodová přední světla, elektricky ovládaná zrcátka, litá kola, bezklíčkový přístup, dvouzónovou klimatizaci, multimediální systém Starlink nebo tempomat. Vyšší výbavy přidají třeba větší kola, automatické přepínání dálkových světel, elektricky nastavitelná sedadla nebo střešní okno.

Subaru představilo evropské provedení modelu Levorg

Subaru představilo evropské provedení modelu Levorg

Bez ohledu na to, co konkrétně zvolíte, dostanete vždy motor o objemu 1,6 litru, který disponuje výkonem 125 kW (170 k). Stovku zvládne Levorg za 8,9 s a maximálně se rozjede na 210 km/h. V kombinovaném cyklu by se měl se spotřebou pohybovat kolem sedmi litrů. 

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Cestu na český trh si Levorg hledal poměrně dlouho. Světová premiéra proběhla na autosalonu v Los Angeles koncem listopadu 2013. Vrcholné provedení, které se ovšem do Evropy kvůli emisím nedováží, používá přeplňovaný dvoulitr s parametry 221 kW (300 k) a 400 Nm. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 9 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků