Subaru Levorg dorazilo na český trh. Stojí minimálně 759 000 Kč

Subaru oficiálně uvedlo na český trh nové kombi Levorg. Jak se dopředu vědělo, zájemci dostanou k dispozici pouze jednu verzi, která kombinuje benzinovou přeplňovanou šestnáctistovku, převodovku Lineartronic a pohon všech kol. Základní provedení vyjde na 759 000 Kč.

Nové Subaru Levorg má po premiéře. Objednat si ho můžete od 4. ledna  

Nové Subaru Levorg má po premiéře. Objednat si ho můžete od 4. ledna  

Vybírat můžete mezi trojicí výbav. Trend, Comfort a Sport. Už nejdostupnější provedení obsahuje diodová přední světla, elektricky ovládaná zrcátka, litá kola, bezklíčkový přístup, dvouzónovou klimatizaci, multimediální systém Starlink nebo tempomat. Vyšší výbavy přidají třeba větší kola, automatické přepínání dálkových světel, elektricky nastavitelná sedadla nebo střešní okno.

Subaru představilo evropské provedení modelu Levorg

Subaru představilo evropské provedení modelu Levorg

Bez ohledu na to, co konkrétně zvolíte, dostanete vždy motor o objemu 1,6 litru, který disponuje výkonem 125 kW (170 k). Stovku zvládne Levorg za 8,9 s a maximálně se rozjede na 210 km/h. V kombinovaném cyklu by se měl se spotřebou pohybovat kolem sedmi litrů. 

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Cestu na český trh si Levorg hledal poměrně dlouho. Světová premiéra proběhla na autosalonu v Los Angeles koncem listopadu 2013. Vrcholné provedení, které se ovšem do Evropy kvůli emisím nedováží, používá přeplňovaný dvoulitr s parametry 221 kW (300 k) a 400 Nm. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

včera | Jan Mička | 35 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků