Subaru Levorg dorazilo na český trh. Stojí minimálně 759 000 Kč

Subaru oficiálně uvedlo na český trh nové kombi Levorg. Jak se dopředu vědělo, zájemci dostanou k dispozici pouze jednu verzi, která kombinuje benzinovou přeplňovanou šestnáctistovku, převodovku Lineartronic a pohon všech kol. Základní provedení vyjde na 759 000 Kč.

Nové Subaru Levorg má po premiéře. Objednat si ho můžete od 4. ledna  

Nové Subaru Levorg má po premiéře. Objednat si ho můžete od 4. ledna  

Vybírat můžete mezi trojicí výbav. Trend, Comfort a Sport. Už nejdostupnější provedení obsahuje diodová přední světla, elektricky ovládaná zrcátka, litá kola, bezklíčkový přístup, dvouzónovou klimatizaci, multimediální systém Starlink nebo tempomat. Vyšší výbavy přidají třeba větší kola, automatické přepínání dálkových světel, elektricky nastavitelná sedadla nebo střešní okno.

Subaru představilo evropské provedení modelu Levorg

Subaru představilo evropské provedení modelu Levorg

Bez ohledu na to, co konkrétně zvolíte, dostanete vždy motor o objemu 1,6 litru, který disponuje výkonem 125 kW (170 k). Stovku zvládne Levorg za 8,9 s a maximálně se rozjede na 210 km/h. V kombinovaném cyklu by se měl se spotřebou pohybovat kolem sedmi litrů. 

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Cestu na český trh si Levorg hledal poměrně dlouho. Světová premiéra proběhla na autosalonu v Los Angeles koncem listopadu 2013. Vrcholné provedení, které se ovšem do Evropy kvůli emisím nedováží, používá přeplňovaný dvoulitr s parametry 221 kW (300 k) a 400 Nm. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků