Subaru Levorg dorazilo na český trh. Stojí minimálně 759 000 Kč

Subaru oficiálně uvedlo na český trh nové kombi Levorg. Jak se dopředu vědělo, zájemci dostanou k dispozici pouze jednu verzi, která kombinuje benzinovou přeplňovanou šestnáctistovku, převodovku Lineartronic a pohon všech kol. Základní provedení vyjde na 759 000 Kč.

Nové Subaru Levorg má po premiéře. Objednat si ho můžete od 4. ledna  

Nové Subaru Levorg má po premiéře. Objednat si ho můžete od 4. ledna  

Vybírat můžete mezi trojicí výbav. Trend, Comfort a Sport. Už nejdostupnější provedení obsahuje diodová přední světla, elektricky ovládaná zrcátka, litá kola, bezklíčkový přístup, dvouzónovou klimatizaci, multimediální systém Starlink nebo tempomat. Vyšší výbavy přidají třeba větší kola, automatické přepínání dálkových světel, elektricky nastavitelná sedadla nebo střešní okno.

Subaru představilo evropské provedení modelu Levorg

Subaru představilo evropské provedení modelu Levorg

Bez ohledu na to, co konkrétně zvolíte, dostanete vždy motor o objemu 1,6 litru, který disponuje výkonem 125 kW (170 k). Stovku zvládne Levorg za 8,9 s a maximálně se rozjede na 210 km/h. V kombinovaném cyklu by se měl se spotřebou pohybovat kolem sedmi litrů. 

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Cestu na český trh si Levorg hledal poměrně dlouho. Světová premiéra proběhla na autosalonu v Los Angeles koncem listopadu 2013. Vrcholné provedení, které se ovšem do Evropy kvůli emisím nedováží, používá přeplňovaný dvoulitr s parametry 221 kW (300 k) a 400 Nm. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků