Subaru Levorg přišlo i v Česku o skvělý turbomotor. Teď má nižší výkon i cenu

121 komentářů

JJ
16. července • 12:14

Levorg 2,0 není levnější než 1,6. Najděte si ceník ročníku 18 a porovnejte si ho s aktuálním a zjistíte, že ta nižší cena je daná hlavně výrazně nižší výbavou...

Petr
16. července • 13:45

Ano, bohužel je to tak.

VK
16. července • 11:50

Na atmosfericke ctyrkolce s 110 kW by nebylo vubec nic spatneho, ale co to totalne zabiji, je to idiotske CVT. Kdyby tam dali manual, mohlo to byt o 50 tisic levnejsi a mohlo to jezdit slusne i kdyz by to asi nebyl zadny zavodnik, odhadem na stovku kolem 10 sekund. Ale pro sviznou a pohodlnou jizdu a v zime do hor by to byl temer muj ideal. S letargickou CVT je to nepouzitelna a neprodejna hruza.

Marex
17. července • 1:34

Ten automat je tam právě kvůli tomu asistentu Eyesight, jinak by tam byl i manuál, to je potřeba si uvědomit, proč ho tam tak tvrdošijně cpou ;-)

Petr
16. července • 14:01

Souhlas. Do těchto nevýkonných čtyřválcových atmosfér to vůbec není dobrá volba. Já měl dvoulitr XVčko v manuálu se středovým difem a viskózní spojkou a bylo to moc dobré auto. S automatem bych to ovšem fakt nechtěl. Ale jsou lidi, kterým toto spojení i se slabým motorem nevadí, pro mne to však není....
Ale pozor, to neznamená, že Lineartronic je špatná převodovka!!! Naopak, je velmi dobrá. Ale, jak už jsem psal, potřebuje vedle sebe mít silný motor. Tak jak bych ten atmo dvoulitr nechtěl s CVT, tak teď těch 241 turbokoníků bych zase nechtěl s manuální převodovkou. Ano, sice by ty koně byly ještě splašenější a surovější, ale přišel bych o pohodlí automatu a navíc o rychlé manuální řazení skrz pádla. Zkrátka a dobře se silným motorem, CVT od Subaru jedna báseň. Bohužel tohle už nyní padá, poněvadž silné motory od Plejád už tu v EU mít nebudeme. No a manuální převodovky u běžných modelů taky nee, protože Subaru se vzhlédlo v tom, že chce být jedničkou co do bezpečnosti a systém Eyesight je s manuálem neslučitelný.....Na druhou stranu, kdo vám dá všechny bezpečnostní asistenty v té nejzákladnější výbavě toho nejnižšího modelu? A co především, ač zrovna nejsem fanda těchto fičur (v XT je koneckonců ani nemám), tak tento systém od Subaru opravdu funguje a pomáhá. Na rozdíl od asistentů od mnoha jiných značek, které spíš jen otravují, ba co hůř, dokonce samy vytvářejí nebezpečné situace...

Michal
16. července • 7:23

Nastavení automatů aby řadily co nejdřív výš je zkáza.Chtělo by to mít program mezi normálním a sport řazením.Mezi 2-3t.ot u mého tsi kde to jede a v manuálu jsem tu nejčastěji.

Zelí
18. července • 21:34

Co se takhle podívat na volič a tam je poloha D a S.

Rosťa
16. července • 11:37

Při zrychlování či sportovním stálí jízdy mi CVT v Impreze drží otáčky okolo 4000 a když je potřeba výkon tak jde i přes 5000.

Petr
15. července • 22:37

Ještě bych dodal info k převodovce.
On ten dnešní Linertronic je velmi příjemná záležitost. Ta převodovka jako taková je jedna z těch nej, rozhodně lepší než koncernové DSG či automaty u Korejců. O jiných CVT nemluvě. Problém většiny lidí je ten, že háže všechny variátorové převodovky do jednoho pytle. Ale vsadím se, že většina lidí, co odsuzuje Lineartronic u Subaru, tak s ním nemá vůbec zkušenost. Myslím tím dnešní Linertronic. Starý typ variátorů, kdy to při sešlápnutí řve jak potrefený los, pardón, vytočený skůtr, ten taky z duše nenávidím. Ale dnešní Subaru jsou v tomhle zcela jinde. S trochou nadsázky to jsou tři převodovky v jednom. Variátorové chování, do terénu a města ideální, když a to začnu šlapat, tak to začne řadit virtuální stupně a chová se to prakticky jak klasický měničový automat a když chci, tak se to hodím do manuálu a pádluju jak je mi libo a řadím si manuálně. Přičemž samozřejmě, i v automatickém módu si do toho můžete pádýlkem šáhnout, jak je vám libo. A znovu samozřejmě, k tomu 2-3 (dle motoru) přepínatelné palivové mapy, které to zase celé ještě více optimalizují. Prostě, jak už jsem psal, jedna z nej převodovek vůbec, a ti co jí haní a házejí do jednoho pytle s ostatníma CVT, tak ti absolutně vůbec neví, která bije3-[ Bohužel je ale fakt, že tato převodovka vedle sebe potřebuje silný motor. A ten už Subaru v Evropě bohužel nikdy nebude :-( Měl jsem atmo dvoulitr v té 150k atmosféře. Žádný divočák to není, ale pro běžné ježdění to v manuálu jde. V Lineartronicu bych to ovšem nechtěl. Ten to chtě nechtě výkonově požírá. Teď mám ve Foresteru XT koní 241 a tam už je to absolutně o něčem jiném. S tímto motorem to je vskutku geniální převodovka.
Jak už jsem psal, tuto značku mám silně vrytou pod kůži, ale EU ji pro sebe, no spíše pro nás, zabila. Bohužel, pro nás zákazníky, pro fabriku nee, ta stejně nestíhá vyrábět a uspokojovat americký, australský a domácí japonský trh...:-( Prostě schizofrénní Evropa. Vydupeme si tu komplikovaný boxer diesel, jehož vývoj si Evropa, jakožto 8% odběratel značky vydupeme, abychom ho pak po deseti letech zařízli. Jsem tady prostě koko.i, resp. vládnou nám tady koko.i. Taky mě velmi mrzí, kde se tato značka tady u nás ubírá, ale můžeme si za to sami a komenty lidí o tom, že Subaru stojí za starou belu jsou prostě jen komenty lidí, kteří nevidí po pokličku polívky....

miki
20. srpna • 11:45

Mám Levorg 2017 1,6 170 koní, manželka XV 2018 2,0 156 koní. Oba v automatu.
Když jedeme třeba 800km oba raději XV, perfektní komfortní podvozek, na dálnici do cca 170km/h stíhá i do kopců na 95% rozrážečům vlevo jako jsou BMW, Audi atd. a je pohoda a klídek. Krátké tratě do 300km a město oba raději Levorg- zábava, mrštnost, suverenita.
Automat CVT v pohodě, za nikým se nemusíme táhnout, hlavně u Levorgu je super režim sport na volantu ( a né někde v podmenu). Těch 14 plnokrevníků navíc je cítit. Pádla v Levorgu jsem použil ze 115 000 najetých km tak max 5000 a to hlavně na sněhu z kopce. Ale i moje první Škoda 110R bylo perfektní auto :-). Taky doporučuji :-)

Petr
15. července • 22:44

Omluva za pravopisné chyby resp. překlepy. Nekontroloval jsem si to po sobě a už jsem dneska docela grogy:-))

P+K+V
15. července • 19:09

Někteří zde vynáší do nebes jízdní vlastnosti Subaru, no realita ukazuje něco jiného. Spíše těžký podprůměr, v oblouku jsou Subaru těžkopádné a nedotáčivé.
Legacy
https://www.youtube.com/watch...
XV
https://www.youtube.com/watch...

Josef
20. července • 7:00

Legacy Outback...

Zelí
18. července • 21:31

Ono to tak bylo vždycky, ale je to náboženství, slepá víra, fanatismus....

Josef
20. července • 7:06

Pokud jsi se Subaru nejezdil, tak raději nic nepiš, Zelí. Není Subaru jako Subaru, což každý normálně myslící jedinec pochopí. Tedy kromě zelnatých "odborníků". Je přece každému jasné, že Subaru neprodukuje žádné zázraky techniky, ale že vyrábí auta, která řada zákazníků ocení a dá jim přednost před konkurencí. Není to jen o tabulkových hodnotách "testů".

15. července • 11:42

Tupci , nejlepsi je Trabant.

cbf
15. července • 8:45

Mel jsem postupne Imprezu 1,8 MY 1995, 2,0 MY 2003, MY 2006. Vse v manualu a combi. Tedy 2x5 + 2xR. A k dispozici Outbacka 3,0 s HDM. Takze u mě to opravdu o penězích nebylo. S každou Imprezou jsem najel služebně okolo 300.000 km po celé Evropě. Spotřeba mezi 8 až 9 l/100km. V Německu i vic. Převaha jízdnich vlastností nad ostatnimi trochu byla. Ale asi tak do roku 2005. Pak už nic moc. A variátor zabil i to nic moc. Škoda. Nikdy jsem to nepředpokládal, ale už jsem taky přešel k jiné značce.

Ondráš
15. července • 7:35

Myslím, že chybějící výkon v evropských specifikacích Subaru je zcela neoddiskutovatelný problém. Stačí do auta naložit další 3 lidi a jejich zavazadla a s autem lze opravdu jet jen plynule a pomalu.... nepředjedeš, nezrychlíš.... Máš jen přijatelnou spotřebu ...
Přitom výkonová rezerva je základním bezpečnostním prvkem.
Jako bývalý vlastník 3 vozů Subaru (2.5i, 3.0, 2.0D) musím zodpovědně říci, že jediný slušný motor byl H6, to ostatní stálo za kulové. Je to tak pánové, většina aut z Evropy a Korey je lepší, než to, co nabízí aktuálně Subaru.
A to jsem zcela opomenul chabou servisní síť, kdy v celé ČR je jen několik opravdu slušných servisů ... A to je za mě další zásadní problém i důvod, proč jsem odešel od Subaru

Kankunen
15. července • 8:10

A Subaru má skvělé jméno, ale bohužel nemá auta. Outback se mí zdá tak povedený, že mít to HDI a Aisin, tak je to tuctovka. Všude to projede a není to ještě krabice.

mpolan
15. července • 7:55

Jen k té servisní síti: problém, kdy v celé ČR je jen "několik opravdu slušných servisů" mají všechny značky v čele s prémiovkami. Většina servisů totiž stojí za starou belu.

Kankunen
15. července • 7:18

Jako vlastník Subaru se musím za ty subarobijce stydět. Jedni drtí zatáčky za limitem zbylé produkce, jedni jezdí za 6. Mám taky Mazdu s 2,5, jezdím za 8,5 a ten motor je asi to nejslabší , kdy můžeš jezdit rovinu s dieslama od 150 do 200 koní ještě na pohodu bez věčně vytočeného motoru. CX5ku bych už bral jedině v naftě.

Rišo
15. července • 7:09

Blbé. Keď vám to natrie aj litrová Fabia ...

ZF
14. července • 19:32

Američané mají pro tuto značku oprávněné označení, Slowbaru.

Subofan
15. července • 0:23

Nesmysl.Jednak tam prodavaji uplne jine motory a druhak tam maji stejne vykone motory uplne vsichni.

Zdeny Horáček (3MPS)
14. července • 18:02

Léta letoucí jezdím již se 3. Subaru. napřed legacy MY 2006 se 121kW, pak SpecB s H6 MY2007 a nyní Outback 2,5 MT 123kW MY 2011/12. Nikdy - NIKDY - jsem nepocítil, že bych neměl dost výkonu, akcelerace či cokoliv jiného, Naopak jsem vždy ocenil perfektní podvozek, který hravš vyrovnává eventulení horší zrychlení - tam, kde zoufalci s dýzlovým ingotem vpředu brzdí, si Subaru jen píská. V zimě to nekomentuji. Bydlím v Jeseníkách a stačí se kolikrát podívat na nešťastníky kolem sebe, když se nemhou vyhrabat z parkingu na ČHS:.-) Subaru si své kupce vždycky najde. jen idiot si myslí, že díky špatným prodejům v Evropě snad značka zkrachuje. Naopak - EU je jí (Subaru) u zádele, protože její prodej leží v Americe, Austrálii a Asii. K Levorgu: jel jsem s 1,6i a papírovými 121kW. Pro "normálního" jedince absilutně topová motorizacer, co houby žere a přitom jede. Totéž očekávám od 2 litru atmo, protože motor vychází se starého osvědčeného 2,0R. A kdo s tím chtěl jet, tak jel. Jen mu nesmělo být lítu vyhnat motor nad 5trpm. Plivat dovede každej voac u píva, ale reálné zkušenosti se Subaru má jen hrstkla lidí a ti vědí, co se v Subaru ukrývá.

Hans
15. července • 21:22

Ono by to jelo, ale musel by tam být ten manuál jako v 2,0R... Třeba předjíždění je s CVT nemilá zkušenost

Zelí
15. července • 16:06

Pokud se podíváš na výsledku losího testu aut subaru kolem roku 2006 tak uvidíš, že výsledky jsou průměrné a horší, takže to, že by subaru mělo nějak výjimečné jízdní vlastnosti je jen věc autosugesce subaristy. S největší pravděpodobností je to auto v zatáčkách horší než předohraby a 4x4 od konkurence.

Josef
15. července • 17:47

Zelí, i ty brepto, místo toho abys dal jednoduchý odkaz, tak šíříš dezinformace:
Například se stačí podívat na:
http://www.autorubik.sk/clanky/losi-test/... Čtyřkolka Škoda Octavia tam má výsledek 70 sec stejně jako Subaru Levorg 1,6 GT a třeba Forester 2,0 D za 71 sec.To, že to 4x4 Subaru není jen o losím textu, to moc dobře vědí všíchni, kdo s tím mají zkšenosti. Stejně tak nikdo nekupuje Subaru, pokud se honí za tabulkovými hodnotami prospektů.
To ale "expertu" Zelí nikdy nedojde. Příště Zelí raději nic nepiš a nesděluj "zelnaté" "názory". Stačí, když případně dáš jen zajímavý odkaz.https://www.autoforum.cz/zajimavosti/jak-si-bmw-s-... ...
https://www.auto.cz/subaru-legacy-outback-h6-... ...
https://www.youtube.com/watch... Na závěr dodám jen to, že je na každém, aby si vybral a koupil takové auto, co mu vyhovuje. Když někomu vyhovuje Subaru, tak proč ne? Rozhodně to není špatná volba.A pro "katalogisty" kteří v dalších větvích diskuse šíří nehorázné blbosti a argumenty, tak jim nabídnu jeden argument pro volbu Subaru. Nekrade se a nevykrádá se. Znám jednoho, kdo po dvou krádežích milovaného BMW si kupuje právě značku Subaru a už 12 let má klid...;-)
Rozhodně mu nevadí, když se v ČR prodá jen pár stovek kusů. Proč to tedy vadí některým "diskutérům", kteří zde "řeší" "úspěšnost" Subaru v Evropě, když celosvětově je na tom Subaru v podstatě stejně jako Škoda?;-)

Zelí
18. července • 21:28

Levorg v roce 2006, aha.....

Josef
20. července • 6:55

Test Levorgu je z roku 2017, nejstarší testu auta Subaru je z roku 2009 například Subaru Outback 2,0 D s hodnotou 69. Podívej se pozorně do tabulky, na kterou jsem odkázal. Pokud máš nějaké lepší zdroje informací, tak dej jednoduše odkaz, rád si přečtu nové informace. Dát odkaz na zdroj informací je Zelí lepší, než tvé "kibicování" a šíření dezinformací, polopravd a výmyslů.... Jenže tobě jde o něco jiného, což jsi opakovaně předvedl (a stále předvádíš).

Lukáš
14. července • 22:32

Přesně, s atmosférou se musí umět jezdit, nestačí jen šlápnout na plyn počkat 2 vteřiny a jet ;-). A když dojde na zatáčky tak ta škodovka co se mi lepila na rovince na zadek najednou zmizí někde vzadu. Prostě si do toho sedni a zjistiš kde je rozdíl a proč subaristi nedají na subaru dopustit. A to vůbec nemluvím o zimě :-)

Kalous ušatý
14. července • 23:08

Jestli vydáváš podřazení za nějaký raritní um, tak jsi řidič na baterky a pryč od tebe.

mpolan
15. července • 7:11

V dnešní době JE podřazení (a zejména ve správnou dobu) řidičský um. Turbem zblblí dementi umí jen šlapat na plyn.

Kalous ušatý
15. července • 14:38

Mpolane, ujišťuji tě, že podřadit, zejména ve správnou dobu, uměl vždy úplně každý. Možná to bylo náročné pro tebe, proto to štěkání. Tak si podřazuj se svým dětským motorkem, zejména ve správnou dobu a ostatní tu nešpiň.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
16. července • 6:59

Začínám chápat, proč jsi tak mimo. Žiješ o dvacet let pozadu.

Lukáš
15. července • 0:21

Kalous: To tak uplne ne. Spis porovnavam X5 3.0d automat kterou jsem ridil pet let a Kodiaqa 2.0 tdi automat kteryho za trest ridim sluzebne :-D s Outbackem 2.5 automat co jsem poridil misto ty X5 a proste ten jizdni styl je uplne jinej. Za me lepsi akorat musis vic predvidat a nejezdit brzda plyn. Ve zrychleni z 0-100 ma atmo nevyhodu ze se nejdriv musi dostat do otacek. V pruznym zrychleni rekneme z 60-100 uz je to jina pisnicka. A jak pise Rosta Cvt ma padla ktery se daji pouzivat celkem svizne ;-)

globalni jelita
14. července • 23:38

Jiz nekolik lidi mi reklo, ze turbo je lepsi nez atmo, protoze u turba clovek nemusi tak moc radit.Jiste, lze pochopit, ze leckoho razeni obtezuje. Jen mi prijde krajne nepochopitelne, ze si takovi lide neporidi automatickou prevodovku a misto toho resi turbo X atmo.

Vyskočil
14. července • 23:25

No a navíc u Subaru už neexistuje manuál, ale jenom automat. Takže jediné umění, které u něj můžeš uplatnit je narvat plynový pedál do tepichu a čekat jestli se té atmošce uráčí pelášit nebo stávkovat. Podle technických údajů samotného Subaru je to spíše o tom stávkování.

Rosťa
14. července • 23:35

A taky u Subaru s CVT existuje něco jako řazení pádly, takže když máš šikovný ruce, tak jezdíš jako s manuálem.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vyskočil
15. července • 0:02

Prdlajs jako s manuálem, jenom dáváš pokyny automatu a ten řadí.

Marex
17. července • 1:22

Možnost hejbat s řadičem podobně, jako s manuálem tu stále je taky a někdy je lepší než pádla pod volantem, protože dokáže ten nižší rychlostní stupeň si držet, aby do toho opět nezasáhl automat. A ona absence častého sešlapávání pedálu spojky, to snad nikomu normálnímu vadit nebude. Běžné modely Subaru nejsou o sprintu, ale o jízdě na klikatých okreskách za každého počasí, kde většina řidičů i s mnohem výkonnějším autem, pak leda tak brzdí před každou zatáčkou, snad aby se v ní nepřevrátil :-D Taky jsem byl dříve zastánce koncernových vozů, než jsem se projel v Subaru a už u něj zůstal, tím spíše, že se to nesere a chce to jenom základní údržbu a v zimě je se Subaru na sněhu navíc hodně zábavy a hlavně nemusím jezdit ve vláčku v pravém pruhu ;-)

....
15. července • 11:23

Pan chce drzat klacek ? Si si pomylil forum.

Rosťa
14. července • 20:28

Po dlouhé době relevantní příspěvek k Subaru. Mám zkušenosti jak se stávajícím Levorgem, tak s novou dvoulitrovou Imprezou. Bohužel všichni očekávají Subaru s výkonem STi. Nyní je Subaru o bezpečnosti a jistotě za všech podmínek plus nízká spotřeba k tomu. S Imprezou jezdím v průměru za 7.2l (posledních 9tkm) a přes dovolenou mám průměr 6.5l (3 tom, Německo, Polsko a Rakousko) a to vše u trvalé čtyřkolky s automatem.

VK
16. července • 12:03

Jo, ale na spritmonitor.de ma Levorg prumer pres devet litru. To je v dnesni dobe proste katastrofa. Ani ten nahon na 4 kola to nedokaze omluvit.

Martin
14. července • 20:23

Oni subaristi byli vždycky srdcaři. Kdyby vás bylo víc tak nemá automobilka problém.

Joe Doe
15. července • 9:50

Subaru nema problem, ako pisem vyssie, v roku 2018 im narastli predaje o 0.5% na 1.1 miliona - Subaru nikdy nepredalo viac aut ako vlani.

Martin
15. července • 13:20

Dobře tak budeme slovíčkařit. Diskuze byla o situaci v Evropě, ne o celkových prodejích.

Joe Doe
15. července • 21:21

Ja neviem, zvolajme radu starsich... automobilka ma na svojom marginalnom trhu minimalne predaje.Rovnako mozeme zahrmiet alarmom nad predajmi Skodovky v Severnej Amerike. Ze tam nic nepreda? No vidis... ta znacka nema na to, aby v USA vobec zacala predavat.Takze navrhujem skoncit s absurditami a projekciou lokalpatriotizmu do kategorie, kde nepatri.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ciboch
16. července • 7:58

Tolik blbostí v tak krátkém příspěvku. Samozřejmě, že když jde automobilka na nějaký kontinent, tak musí mít (a sama to předpokládá) nějakou úroveň prodejů. Operování na takovém trhu stojí spoustu fixních nákladů (reklama, zastoupení, logistika náhradních dílů, servis vozidel etc.) a když jsou prodeje minimální, tak automobilka na takovém trhu realizuje jenom čistou ztrátu. A ztráty nechce nikdo vidět. Takže tvůj příklad s šáde v Severní Americe je blbost, nulové prodeje tam šáde nevadí, protože tam má také nulové fixní náklady, vadilo by, kdyby se tam vydala a měla tak mizerné prodeje jako Subaru v EU, protože pak by z toho měla jenom ztráty. Zdejší výkřiky, jak Subaru má EU na háku a je mu u zadku kolik zde prodává jsou dětinsky směšné. Když se někdo rozhodne jít na nějaký trh (a tím rozhodnutím zatížit firmu velkými fixními náklady), tak z podstaty věci musí mít enormní zájem na takovém trhu vydělávat (tedy prodávat auta). Tvrdit něco jiného je jenom zoufale legrační snaha zaslepeně obhajovat neúspěch své oblíbené značky.

Roman F.
14. července • 23:05

No srdcaři, spíše takoví bojovníci na netu co v situaci, kdy mají vysázet prachy na dřevo v salónu Subaru a podpořit tak svou oblíbenou automobilku, tak většinou stáhnou vocas mezi nohy a Subaru si nekoupí a podle toho pak vypadají prodeje. Přesně na takové "srdcaře" už dojel Saab, Lancia a některé další automobilky. Když se podívám po českých autowebech, kolik lidí se do krve bije za Subaru a na druhé straně se podívám do statistik prodejů, tak tady něco smrdí, prostě všichni ho milují, ale nikdo si ho nekoupí.

Shimi
14. července • 12:39

Na první pohled se to zdá jako nesmyslná cena, ale když si vezmeme základní parametry, tzn. kombi nižší střední třídy, 4x4 + automat a podíváme se na ceny konkurence (a že ji moc není), tak to zase tak nesmyslně nevypadá. Já bych to do baráku sice nechtěl, ale proti gustu....

No tak se podívejme
14. července • 13:09

třeba Octavia Combi, 2.0 TSI 140kW 4x4 ve výbavě Touring Sport za 700 tyček.
https://www.autorevue.cz/skoda-octavia-combi-touri... ...
A vedle toho za stejných 700 tyček motor 110 kW s CVT, ve výbavě Trend.
Už stávající verze s turbomotorem byla vedle 2.0 TSI velký chudák
http://www.zeperfs.com/en/duel6021-7916.htm...
Atmosféra bude někde úrovni plně naložené Avie.

miki
20. srpna • 10:59

Celkem rád bych si tu Octávku 2TSI 140kW 4x4 porovnal s Levorgem. Párkrát jsem si stoupnul se Subaru (Legacy 2008, Forester 2012, Levorg 2017) proti autům s lepšími parametry a nějak jsem je nechával pozadu i ve zrychlení, stoupání na D1 atd. V disciplínách , které jsem měl prohrát... No ono naftové Legacy mělo myslím v papírech zrychlení asi 8,6 a naměřili jsme 7,4.... potom se časem zadřel motor :-). No oni se první nafty Subaru nepovedly.... Ale zase Subaru i po záruce opravilo a platil jsem jenom olej :-)

Shimi
14. července • 13:20

Akorát jsi potvrdil mnou napsané, za lepší peníze se nedá v podstatě nic koupit. Jestli turbo nebo atmo, jestli CVT nebo DSG, apod. je už věcí osobních preferencí. Ale ten základ v podobě kombi nižší střední, 4x4 + automat prostě levněji nekoupíš. A o to jde.

MirecBA
14. července • 11:38

dla tabuliek som teda ziadne znizenie spotreby nepostrehol a cudujem tym skoro 12s na kilo ( dost bieda na 110kW z 2.0 ) . Jo zavody na semaforoch podstatne niesu, ale moze to napovedat aj biednu dynamiku v pasme 50-140.

Kuba
14. července • 12:00

Tak atmosféra navíc s CVT je pro dynamiku vražedná kombinace. On ani ten současný turbomotor není žádný trhač asfaltu právě kvůli CVT. Při nároku na větší výkon CVT hodně toho výkonu sežere, efektivně se chová jenom při malém zatížení v městských rychlostech.

Marek71
15. července • 8:36

Měl jsem před pár lety Mazdu 6, byla to atmosféra 2.0 103 kW. A 0-100 zvládala za 9s. Takže bych řekl, že to nebude tou atmosférou, ale jedině tou CVT. A samozřejmě, i vyšší hmotností oproti mé Mazdě z 2005.Ale pravdou je, že dynamika 0-100 za téměř 12s je teda hodně velká chcíplotina :-)

St.
14. července • 10:15

Jako Subarista musím říct: Subaru to v Evropě vzdalo. Evropa je už pro ně nepochopitelná a drahá. Stačí jim růst v Americe. Bohužel to nezachrání ani eBoxer (Forester a XV), kde je žalostně malá baterie a čekám ceny ještě vyšší, než u Levorga. Nechávají tu zastoupení snad s tím, že něco vyvinou (asi s Toyotou) - klidně by tak mohla vzniknout aliance Toyota+Mazda+Subaru (aspoň pro Evropu).

Subaru
14. července • 9:56

se kupovalo, protože mělo nadprůměrně dynamické motory (jako jedna z prvních značek nasadilo hromadně přeplňování), protože mělo kvalitní čtyřkolky (diferenciály) a protože mělo image WRC aut. To všechno šlo do hajzlu a dnes se snaží upoutat pozornost na padesát asistentů, převodovky ze skůtrů a hvězdičky z NCAP, jenže to nabízí kdejaký jouda a za poloviční peníze.

mpolan
14. července • 17:05

To je pěkná blbost. Většina prodávaných Subaru byla v základních motorizacích, žádná WRX a podobné varianty.

To je
14. července • 10:04

Vuuuuul.

Jouda
14. července • 9:42

Subaru zaspalo na vývoj. V Evropě se už nechytá. Stejně dopadne Nissan, až odejde od Renaultu. Z japonců se chytá jen Mazda, Toyota a Honda.

petr r. (petrumr)
14. července • 9:57

mazda má problémy, odbyt klesá je to napsaný na finexpertu.

Joe Doe
16. července • 12:51

Mazda predala v roku 2018 1.6 miliona aut, medzirocny narast o 2.1%

Kalous ušatý
14. července • 9:54

Podíl na EU trzícch za 2017:
mazda: 1.47%
honda: 0.91%
toyota: 4.36%
subaru: 0.23%Já tam vidím smysluplná čísla jen pro toyotu.

....
14. července • 10:11

Eu nie je pupok sveta.

Luise
14. července • 10:35

EU nikoho nezajímá, je to malý trh, absolutně. Spousta automobilek tu vůbec neprodává a patří mezi top na světě. Asie a USA, zbytek je marginal

WP
15. července • 8:30

Ano, pul miliardy lidi nikoho nezajima. Dnes tu mate omezenci sraz koukam!😊

Peter
15. července • 0:52

Si uplne mimo, napr. v USA sa predalo v roku 2018 17 mil. aut, v EU to bolo 15,6 mil, takze marginalny trh to nebude...Doraz na kvalitu je najvyssi v EU, EU automobilky su najpokrokovejsie (neznamena to vzdy najspolahlivejsie). V USA, Cine, Indii, Rusku, arabskych krajinach kto ma peniaze kupuje DE auta...sorry. Mozes nadavat na EU auta, ale jednoducho maju taky naskok pred vyrobcami z JP alebo USA, ze to len tak nedobehnu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
K+K
15. července • 13:26

V těch 17 milionech máš započítané i velké pickupy, které se v EU počítají mezi LUV (lehká užitková vozidla), takže když porovnáš prodej skutečně osobáků, tak EU je trh o něco větší.

mpolan
15. července • 7:10

Problém je, že "Evropa" není trh. Každá země má svá specifika, své zájmy a požadavky. Takže ta Evropa je roztrhaná na třicet různých maličkých trhů, každý se chová jinak, a naprostá většina naprosto nesmyslně.
Akorát by mě zajímalo, v čem ti evropští výrobci mají náskok? Ve lhaní? Tak ten ať se ani Japonci dohánět nesnaží.

Peter
15. července • 15:36

Ked nie je Europa trh, nie je trh ani USA, ani Rusko a ani Cina...Je logicke, ze v bohatsich statoch EU sa budu predavat premiovky viac, ako v CZ/SK. Rovnako je to vsade, kym v Moskve sa preda mozno 500 RR, niekde na vychode Ruska sa nepreda ani jeden, podla toho sa ale trh nespecifikuje. EU trh je najnarocnejsi a celosvetovo aj najvyspelejsi. Auta ake sa vyrabaju v Indii, Cine by urady ani nepustili na cestu. Povedz mi jednu krajinu, ktora predstihne EU v automobilovych technologiach...ani Lincoln, ani Lexus nemaju k dispozicii take technologie ako napr. DE automobilky. Nijako ich neobranujem, neuctievam, ale toto je fakt.

qwertz
15. července • 7:30

Evropa JE trh s jednotnými pravidly. To že mají zákaznící v různých zemích různé preference na tom nic nemění. Nebo snad definujete trh podle toho, co se v jaké vesnici nejlépe prodává?:-D

mpolan
15. července • 7:53

Ale hlupáčku, já o pravidlech nic nepsal, čti pořádně.
Problém Evropy vůči USA, Číně, či domácímu Japonsku je v tom, že každá země Evropy má jiné zájmy. Jenže ty ostatní státy prostě fungují názorově a vnímáním jednotněji oproti Evropě.
A jednotná pravidla... co stát to jiné rychlostní limity, dálniční sítě, možnosti vjezdu do center měst... nechceš si tu jednotnost přeci jen poopravit? Faktem je, že Evropa (to není jen EU) je zkrátka pro automobilky nezajímavá.

qwertz
15. července • 12:06

než začnete argumentovat ad hominem, bylo by dobré používat argumenty, které vás neusvědčují z neznalosti a hlouposti.
- Každý stát v US má jiné zájmy (zkuste si porovnat takovou Kalifornii a Tenesee)
- Každý stát v USA má jiné daně (rozptyl DPH je podobný nebo větší než v EU)
- Každý stát v USA má svoje zákony včetně dopravních, různé rychlostní limity, řada předpisů se liší i okres od okresu, proti EU je to naprostý bordel
- Každý stát USA má svoje agentury, které se řídí vlastními předpisy, které mohou a nemusí být interoperabilní s jinými státy.
-... můžeme pokračovat donekonečna....Výblitky typu, že Evropa je jako trh nezajímavá nebudu ani komentovat. Vzhledem k tomu, že takový Ford po zavedení programu "one-ford" (identické modely všude) měl nakonec pro Evropu stejně předělané interiéry s kvalitnějšími materiály (USA standad tu je neprodejný), tak můžete vykřikovat jak chcete, ale velké automobilky váš názor nezajímavosti EU nesdílí. My ostatní se sdovolením přikloníme k tomu, co si významnosti EU trhu myslí ta která automobilka (třeba Ford), než si o myslí nějaký mpolan že si myslí nějaká automobilka. Směšné.

Joe Doe
16. července • 12:42

Plus - US staty maju vlastne emisne normy - na rozdiel od Europy, kde plati jeden standard.

Troll hunter
15. července • 12:19

Právě jsi skočil místnímu kašparovi na jeho lep. Stáhne tě na svojí úroveň do žumpy a tam tě utluče svými argumenty. Nemáš šanci.

Josef
15. července • 18:06

Já bych tuto "mohutnou" "diskusi" jen doplnil, že hodnocení úspěšnosti značky podle počtu prodaných aut je poněkud zavádějící. Stejně tak posuzování obchodní strategie jednotlivé té které automobilové značky (výrobce) bez toho, aby se znaly všechny informace čí záměry, plány,..., je stejně tak úplně mimo mísu. Subaru se určitě nesnaží být automobilkou, která porazí Toyotu nebo VW v počtu prodaných aut. Na druhou stranu se určitě nespokojí s celosvětovým výsledkem počtu prodaných aut v počtu jako třeba Ferrari.
Napadlo mne použít připomenout pojem kvalita, který je asi použitelný pro každého. Kvalitní auto je takové, které uspokojí požadavky zákazníka. A jelikož má každý z nás jiné požadavky, tak si každý normálně myslící a uvažující člověk vybírá (a zkouší) auto z více značek (výrobců) a z více modelů a co mu vyhovuje, to si koupí.
Pokud by existovalo nejkvalitnější auto, které uspokojí všechny požadavky všech zákazníků, tak by se takové auto vyrábělo a prodávalo. Značka/výrobce, která by to dokázala, tak by odsoudila k zániku veškeré ostatní značky/výrobce. To ale naštěstí nehrozí a je moc fajn, že je z čeho na trhu vybírat a každý si může koupit to, co mu vyhovuje. Někdo třeba zrovna to Subaru, jiný Škodu a další třeba BMW. A jsou mraky dalších značek a modelů... :-)

Kalous ušatý
15. července • 19:30

Nesouhlasím. Subaru je mainstream, sice s vlastností charakteristických podvozků, ale mainstream. A v této katagorii musíš mít co největší prodeje, protože se ti tím zlevňuje výroba, máš možnost mít hustší prodejní a servisní síť a nezanikneš. O ničem jiném to není. Jak jsem zde zmiňoval podíl 0.21% v EU, s tím určitě spokojení nejsou, to je neudržitelná hranice. Jenže jsou to joudové, takže brzy skončí. Ferrari je spokojeno se svým počtem, protože vyšší počet by v rámci delšího časového horizontu snížil cenu, kterou by zákazníci akceptovali. A prodejní výsledky v mainstreamu o něčem svědčí. Vždy jde jen o prachy.

Petr
15. července • 20:38

:-D Jde vidět, že vůbec nevíš vo čem.... Subaru v Evropě ani více prodávat nechce, protože jejich dvě továrny (jedna v Japonsku a jedna v USA, v Evropě jen auta z japonské Gunmy) prostě jedou na max. Tzn., že prodejci u nás ani nedostanou všechny vozy, které by si chtěli naobjednávat, nejsou uspokojeni...Většina aut co dealeři objednávají, tak už mají svého budoucího majitele. Subaru prostě nechce v EU vůbec trhat rekordy, zároveň ale nechtějí tento trh zcela opustit. Díky bohu.Ale jinak souhlas, Levorg s tímto motorem už fakt nee. Mám druhé Subaru, tato značka mi je vryta pod kůží, ta auta prostě nemají žádnou přímou konkurenci. Bohužel ale od 1.9.2018 tato značka z velké části mění klientelu. Samozřejmě, tato auta si nechávají své známé plusy, jako např. perfektní výhled z vozu, bezkonkurenční trakci, podvozek, bezpečnost...Ale motoricky už to tady v EU bude jen a pouze bída:-( Ale je to bohužel pro nás zákazníky, značka jako taková je těžce v pohodě....

Ne321
16. července • 17:26

Jasne, Subaru vlastne vubec nechce prodavat na trhu, kde melo dlouhodobe nejvyssi marze. Ted jeste tu o Karkulce. :-D

Josef
15. července • 21:58

Souhlas. Kdysi před léty jsem si mohl vyzkoušet Legacy s 6 válcovým benzin motorem. Jelo to hezky, vzpomínám na Legacy jako na celkem příjemné auto. Kupoval jsem nakonec ale jinde - jiné auto...
Současný Levorg asi někomu bude vyhovovat - defenzivní způsob jízdy s dodržováním pravidel zvládne diskutovaný "motor" s přehledem (nejen na českých "silnicích"). Kdo chce víc, bude mířit jinam.

homer
14. července • 20:45

Hovno - Evropa je nejnarocnejsi trh proto proto vyrobci popelnic stahujou vocasy a mizi.

mám pravdu
14. července • 10:38

Naprosto souhlasím. Rozumný a pravdivý názor. Kdo se zajímá a vědět chce, tak to už dávno ví. B-]

Puštík
14. července • 10:01

A pro Mazdu, je potřeba vzít do úvahy, že celosvětově je Mazda mrňavá automobilka, takže podíl 1,5% v EU je relativně větší než 4,3% u Toyoty. Největší propadák je ta Honda, velká světová automobilka a v EU propadák.

mám pravdu
14. července • 10:33

Evropa je háčku tam, kam slunce nesvítí a ani se nedivím při prodejích a "naleštěné" bídě prodávané zde od rádoby přémiových výrobců. To stejné třeba s Nissanem (Infinity). O značce Acura zde nemá 80% lidí ani potuchy, co to je. V diskuzích lidé píši jen obecně o honda automobilech, jako by neexistovaly konkrétní modely. Prodeje by stejně nepokryly výdaje, marketing s tím spojené a eco hujeří normy pro tak malý světadíl, jakým Evropa je a tak se tu momentálně nabízí jen "zbytky". Jak to dopadlo s kdysi hodně třídně nadprůměrným, sportovněji pojatým Accordem moc dobře vím. Stačí se podívat na prodeje všude jinde po světě a inteligentnímu člověku je jasné, jak to vlastně je. V Americe o takové prťavoučké škodověnce, zdejší modle, ani nevědí a Civic je tam jako jedno z nejprodávanějších aut. Jediná Toyota a Mazda z japonských automobilek tu nabízí prakticky kompletní nabídku. B-]

WP
15. července • 8:28

Votroubek, co tu vychvaluje Infiniti a neumi to ani napsat je prave tim cechackem o kterem pise. Omezenym a smesnym.

Kalous ušatý
14. července • 10:56

Někde byla uveřejněna tabulka průměrných ročných nákladů na provoz vozu v usa. Týkalo se to pojistky a servisních nákladů. Toyota a Honda byly až "trapně" levné ve srovnání třeba s Fordem, Chryslerem a veškerým jiným mainstreamem.Zde Japonci nemají žádnou výhodu. Dostupnost servisu, cena servisu, ND, pojistky, doplňkové služby ohledně financování, výkupu, servisní a asistenční služby. V tom všem ztrácejí na německou konkurenci. Proč by tedy měli mít vyšší prodeje u mainstreamových vozů? Nejdřív se tu diskutéři snažili shodit "Čecháčky" a teď už je pro jistotu zaprděná celá Evropa.Bez ohledu na to co si myslím o Hyundai, když už nic jiného, tak postavil takové vozy, které lidi chtějí. A odrazilo se to na podílu přes 3%.A jen tak mimochodem, na tvých trzích snů je největší modla Mercedes a BMW, jenže na to nikdo nemá.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
14. července • 17:04

Evropa JE zaprděná. Kufr, a diesel, a spotřeba, a hlavně prémiofffka pyčo. A tak zaostalá Evropa platí více za horší kvalitu, protože se vytrvale nechává zblbnout tím, jak "německá kvalita je lepší"... Není, už hodně let.

miki
20. srpna • 10:28

Chcete kvalitní a dobrá auta?? V Německu vyprodávají nové i zánovní nafťáky za pár éček.
Naftová auta do každé rodiny, ať žijí ty ekologické koniny. :-D

globalni jelita
14. července • 23:23

Ja bych rekl, ze EU je v teto konkretni oblasti predevsim prolhana. Prekotne se tu zavadi neopodstatnene (tedy vylhane) nizke emisni limity. Naprosta vetsina vyrobcu ma takove limity problem splnit a tak nekteri domaci hraci o emisich jejich vyrobku lzou. Japoncum zcela pochopitelne takovato situace vubec nehraje do karet. Z takto pokriveneho trhu radeji s nekterymi modely vycouvaji, protoze velice dobre chapou, ze prolhanym evropskym autum smysluplne konkurovat nelze. Racionalnejsi je, si to z temi lhari rozdat mimo jejich domaci pudu, kde se nad tim jejich lhanim blahosklonne priviraji oci. Amerika se zda byt tou zemi zaslibenou japonske pomste, protoze tamni podnebi lhani vubec neprospiva. Udalosti za oceanem nuti k cinum i EU, pokud si ma alespon na oko zachovat tvar. Vysledkem je zmenena metodika hodnoceni tech vylhanych emisnich dat a tim de facto jeste vetsi zprisneni emisnich limitu.Zbyva se tedy zeptat, zda to cele vzniklo jen tak ad hoc a nebo je to cele promyslena a rizena akce.

mpolan
15. července • 7:08

Některé státy mají limity ještě přísnější (a extrémem byla Kalifornie), přesto odtud žádný výrobce neutíkal. Ne, Evropa má jiný problém, slepé lpění na "německé kvalitě", která už dvacet let neexistuje.

qwertz
15. července • 7:29

Fascinuje mě, jak někteří jedinci tak slepě věří svému dogmatickému vidění světa, že už jsou podle nich blbci úplně všichni (500 mil evropanů), kteří si dovolují nakupovat jinak než oni.

Zico
14. července • 9:36

Neprodával se doteď, prodávat se nebude ani s tímto "vylepšením". Ten kdo dělá ceníky u Subaru se musel řádně praštit do palice, za takovou motorovou lemru navíc povinně s tragickým CVT chtít skoro 900 tyček, to je snad na zápis do Guinesse.

mám pravdu
14. července • 10:17

Auto není jen o co nejlepším papírovém zrychlení z 0-100, ale i o kvalitě (značce), stylu a to Levorg má. Kolik jich u nás jezdí? U nás by se totiž neprodával ani s 3.0T motorem a pozlaceným interiérem, protože čecháček chce vždy něco v patriot stylu, s dostupnými díly a koupí ty německé předražené plečky se kterými tráví většinu času někde služebně v kolonách na tankodromu D1 a bude si chválit, jak ten 1.0 tříhrnek krásně jede. Superb taky stojí cca tolik a co mi nabídne navíc? Trošku soudnosti.

miki
20. srpna • 10:19

Ještě jedna drobnost. V roce 2008 jsem potkal tak jedno Subaru na 100 km. Nyní pravidelně tak 3-6 na 30 km.. No kdo dává záruku 200 tis km na 5 let vlastně v základu? No a negativa? Ano jsou... Subáče mají větší spotřebu, navigace je retardovaná ( dle vyjádřeni jiných, sám orig nemám), kamery nefungují v mlze a za prudkého deště a prý mne není dobře slyšet do telefonu přes vestavěný mikrofon. No ale asi to nebude problém jenom Levorgu, když vidím jak frajeři a frajerky v autech i za 2 až 3 mega mají za jízdy telefon u ucha :-D:-D:-)). Superb? děkuji nechci, proti Levorgu skáče jak koza, vrže, hrká, z dlouhého kufru mám špinavé kalhoty. Tak možná ten deštník a škrabka v základní výbavě stojí za to :-)

Rišo
15. července • 7:25

Subaru vyskočili predaje v Európe po príchode dieselového motora. Diesel odišiel, predaje idú dole. Nejaké kamery to nezachránia.

Zico
14. července • 10:31

Subaru nemá tragické prodeje jenom v ČR, ale především v celé Evropě. Takže s těmi Čecháčky jsi vedle jak ta jedle. A stačí se podívat jak se Subaru v té Evropě prodávalo před 20 roky a jak se prodává dnes, to není o Čecháčcích ani Evropáčcích, ale o tom, že Subaru nemá dnes Evropanům co nabídnout, čím je přitáhnout, takže prodeje jdou do háje.

Joe Doe
15. července • 9:47

Tragicky by som to nevidel, globalne dycha Subaru Skodovke na krk:Predaje 2018:Subaru - 1.1 milion aut
Narast oproti roku 2017 o 0.5%, od roku 2010 vzrastli predaje Subaru o cca 75%.Skoda - 1.25 miliona autMazda - 1.6 miliona aut

Tom
16. července • 8:53

Takze tragicky. Subaru je celosvetova automobilka, skodovka jen lokalni. Dost podstatny rozdil...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Joe Doe
16. července • 12:38

Subaru je automobilka.Skoda je znacka ;)

Martin
16. července • 10:23

Škodovka lokální? Vždyť se nejvíc prodává v Číně a v USA se začíná taky prosazovat. Tak tedy co znamená lokální?

Youda
16. července • 11:07

Skodovka v USA vubec neprodava.

globalni jelita
16. července • 12:52

O to vetsi je USA ten uspech! :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

mám pravdu
14. července • 10:35

Přečti si mou reakci v diskuzi níže, tam to myslím vysvětluju dost jasně. :-D

Zico
14. července • 10:40

Ne, nevysvětluješ vůbec nic. EU je pořád stejně velký trh a když to šlo před 20 roky nevidím jediný důvod proč by to nemělo jít dnes. Jediné vysvětlení je, že značky jako Subaru nebo Honda nestíhají vývoj a nechávají se z Evropy vytlačit Korejci a časem třeba i Číňany.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Switch007
14. července • 20:54

Problém je v emisních normách EU. Prodávají v USA, Japonsku, Austrálii a Subaru se prostě nevyplatí vyvíjet turbomotory nebo diesely jen pro Evropu. Jednou to zkoušeli a jak to dopadlo, víme. Velké a výkonné H6 atmosféry, co dobře jedou, neprojdou normami. A "malé" 1.6 a 2.0 atmo, které normy plní, zase "nejedou". Ber, nebo nech být. Subo s tím bohužel musí počítat..

Ne321
16. července • 17:22

Jenze ono je to hodne o pozicovani na trhu. V USA je Subaru brane jako lowcostova znacka, tak je i na cenena a diky tomu se slusne prodavat. V Evrope si Subaru hraje na skoro premiovku coz s jejich chciplymi motory, nevalnym interierem, prisernym infotainmentem a celkovou zastaralosti opravdu nejde. Realne jakykoliv mainstream je dnes daleko pred Subaru, ktere bylo technologicky na vysi naposledy tak pred patnacti lety.

Rišo
15. července • 18:07

Blbosť. 6valce normami samozrejme prejdú. Ale v Európe nikto benzínové 6valce nekupuje. Lebo cena benzínu a spotreba. Ako som už písal, Subaru sa začalo masívne predávať s príchodom dieslov. Odišiel diesel, odídu predaje.

....
14. července • 10:07

Problem s ocami ? Ja tam vidim 700.

Zico
14. července • 10:10

Problém s hlavou? Já tam vidí, 700, 780, 880.

....
14. července • 11:12

Hejteri vidia vzdy to, co sa im hodi.

petr r. (petrumr)
14. července • 8:53

nevadí nám to, sice prodejci předvádějí hysterii jak lidi jdou od nich k peugotu, ale s tím musejí počítat.

Kalous ušatý
14. července • 8:52

800 litrů za 12s? Subaru v Evropě končí. Pár zákazníků si to najde, ale ti neuživí servis k prodejně.

JS
5. září • 0:33

Možná to zachrání přestavby na LPG, když je ta nová atmosféra vybavená nepřímým vstřikováním a v kufru pod podlážkou jsem viděl bohatě dost místa na pořádný 50l toroid:-))

globalni jelita
15. července • 10:02

O cem konkretne je zdejsi diskuse? O tom, ze Subaru Levorg je auto k nicemu? A jako zasadnim problemem ma byt to, ze nema dostatecny vykon?Ano, Subaru Levorg neni zadny trhac asflatu pro zavodeni na semaforech. To skutecne mohu potvrdit. Ano, Subaru Levorg neni zrovna levne.Nicmene, Subaru Levorg ma nezavisle zaveseni vsech kol, pricny stabilizator na predni i zadni naprave, odvetravane brzdove kotouce na vsech kolech, neobvykle vysokou tuhost karoserie, neobvykle nizke teziste, symetricke rozlozeni hmot, pohon na vsechny 4 kola (OK, uz to neni ta "poctiva" mechanika, ale i presto to slusne funguje) a uz v zakladni vybave ma bezpecnostni asisteny, za ktere jinde clovek musi draze priplacet. A navic je z toho auta skvely vyhled.Podle meho nazoru to ve vysledku dava solidni a dost bezpecne auto pro kazdodenni zivot. Semaforovi zavodnici ovsem skutecne potrebuji neco jineho.Design pro mne nema takovy vyznam, abych ho prilis resil. Slinty o "hodnotnem" interieru a vrzajicich plastech taky neresim, protoze vrze i Audi A6.

miki
20. srpna • 9:51

Je pravda že Subaru si před EU nesedá na zadek a bohužel trpí zákazníci . Ale nedivím se, EU si vymýšlí nesmysly a Subaru si prodá svých 1 mil vozů s pořádnými motory někde jinde.
Nyní Levorg, BRZ, XV atd se slabými motorky je ,,akce" pro bezpečňáky a ekology. Ale všimněte si , že dvoukolový kombík s podobnou výbavou a výkonem u Škoda, Kia, Opel atd. vlastně nepořídíte pod 600 000 a to neřeším WV, Audi atd. Těším se na modely 2020 a 2021 které zase ukáží pokrok.
Proč mám Subaru Levorg 2017 ?? Například včera byla D1 zase ucpaná, tak jsem sjel na 49 km a jedno auto v lese, druhé ve škarpě, předjedu si fabii a ten se mne snaží držet a drhne to o barák...A já si užívám lesní serpentínky , mokrou silnici s listíčkem a usmívám se jak lečo. 300 koníků by bylo fajn, ale ty bych stejně nevyužil. Levorg je mé čtvrté Subaru ( Legáč, lesník, XV) a je z nich nejlepší. Tak ať si koupí každý co chce :-)

Moik
15. července • 15:53

Pokud nejsi semaforový závodník, pokud ti nevadí jet HavlBrod Kolín za kamionem, pokud ti nevadí jet za kamionem kopec od Naháče na Brno jen proto, že to v levým valí jedno za druhým..pokud ti nevadí nelineární zvuk, kopanec při rozjezdu...Levorg jsem s tímhle motorem neřídil, ale nemyslím, že to bude od Forestera zásadní rozdíl..nebo od CX-5 2.0i

mpolan
16. července • 6:57

Ale zase nepřeháněj s těmi kopci...

globalni jelita
16. července • 10:16

Keca jak Palacky. :-DS Levorgem jsme se zenou delali zkusebni jizdu. Jezdili jsme s nim jak po meste a mimo mesto tak i po dalnici. Zadne nerovnomernosti pri rozjezdu jsme nepozorovali, natozpak nejaky kopanec. ;-) Na dalnici v mirnem stopupani jsme kamion bez problemu predjeli. ;-) Jedine, co se k tomu da rici, ze autu kratkou chvili trva, nez zpracuje pozadavek po vyssim vykonu, pak uz ale svizne a plynule zrychluje.Jako cloveku denne jezdicimu minimalne 100 km s 200 kW / 320 Nm BMW x-Drive, mi prisel Levorg prijatelny s prekvapivym komfortem jizdy. Za sebe mohu zodpovedne prohlasit, ze jsem nezazil jine auto stejne cenove kategorie jako Levorg, ktere by se tak blizilo charakteru meho BMW.A ted mne vyminusujte, at mam lepsi den. B-]

petr r. (petrumr)
14. července • 9:13

subaru prodejce má i jiné značky a prodávají to jen okrajově. Ale díky za každý spestření silnic, kde zvláště u nás se pro sůl stávají 4X4 jen 2X4 a ani to řidič nepozná.

Doporučujeme

Články odjinud