Subaru Legacy/Outback 2013 míří do New Yorku

Subaru Legacy/Outback 2013 míří do New Yorku

Na blížícím se autosalonu v New Yorku se kromě několika jiných zajímavých novinek představí také dvojice Legacy/Outback v provedení pro rok 2013. Z prvních fotek je jasné, že největší změnou je přední část přepracovaná po vzoru nové Imprezy. V interiéru máme klasicky očekávat lepší materiály a jiné osvětlení.

Test ojetiny: Subaru Legacy 2,0i Kombi – pro individuality

Test ojetiny: Subaru Legacy 2,0i Kombi – pro individuality

Facelift přináší také drobné úpravy techniky. Benzinový čtyřválec o objemu 2,5 l posílí o tři koňské síly na 175 k a maximum točivého momentu vzroste o 5 Nm na 235 Nm. Modernizace by se měla rovněž dotknout bezstupňové automatické převodovky CVT. Kromě zmíněného dostanou oba modely asistent jízdy v jízdních pruzích a aktivní tempomat.

Test: Subaru Outback CVT – rozvážný univerzál

Test: Subaru Outback CVT – rozvážný univerzál

Zatím jde pouze o americké verze a je otázkou, kdy se takto upravené Legacy/Outback představí na našem trhu. Z toho, co Subaru oznámilo už dříve, se dá usuzovat, že se tak stane začátkem příštího roku, kdy by se u nás měla objevit dosud chybějící varianta modelu Outback kombinující naftový motor a automatickou převodovku (CVT).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků