Subaru Legacy: evropská verze se představí již za měsíc

Subaru Legacy, jež se už tradičně nejprve ukázalo domácímu a americkému trhu, vyvolalo po svém odhalení rozporuplné reakce. Ty můžeme připsat na vrub zejména nezvyklému designu, na něž si zřejmě většina fanoušků musí teprve zvyknout. Vzniklá situace krátko po představení připomínala situaci zpřed dvou let, kdy se po představení současné generace modelu Impreza sesypalo na Subaru množství kritiky.

Od vedení automobilky však přišla zpráva o tom, že na frankfurtském autosalonu se mezi 17. a 27. září vůbec poprvé představí evropská verze tohoto vozu, která se podle zveřejněných renderů bude lišit především upravenou přídí, světlomety a profilem. Změn se dočkají i vnější zpětná zrcátka, která budou od těch amerických o trochu větší, a najdeme na nich boční směrovky. Na starém kontinentu bude Legacy k dispozici s dvojící zážehových čtyřválců objemu 2,0 a 2,5 l, přičemž vznětové jednotky bude zastupovat dvoulitrový boxer nabízející výkon 150 koní.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Blížící se evropská verze Subaru Legacy
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků