Subaru Legacy do roku 2007 s niekoľkými zmenami

Subaru pripravilo pre model Legacy modelového roku 2007 decentný facelift vrátane niekoľkých technických noviniek, a to pre všetky karosárske verzie vrátane Outbacku.
Subaru Legacy do roku 2007 s niekoľkými zmenami

Na karosérii sa facelift najviac prejaví práve na prednej časti – tá dostane väčšiu dávku chrómu pre jej zvýraznenie a bezo zmien nezostanú ani vstupy vzduchu k chladiču. Predné svetlomety budú oproti predchodcovi viac zasahovať do bokov karosérie, čo umocní dynamický dojem z celého vozidla. Pri pohľade zozadu zaujme nový dizajn koncových svetiel, zadný nárazník dostane vo verzii sedan navyše integrované hmlovky. V interiéri sa zákazníci dočkajú prístrojovej dosky vyrobenej z kvalitnejších materiálov a nových dekoratívnych prvkov.

Pohonné jednotky prešli miernymi inováciami, ktoré by mali mierne znížiť spotrebu paliva a ako to už býva zvykom, aj množstvo emisií. K tomu by mala prispieť aj nová lepšie odstupňovaná šesťstupňová manuálna prevodovka, symetrický pohon všetkých kolies zostáva nedotknutý. Systém SI-Drive (Subaru Intelligent Driving system), ktorý bude k dispozícii k štvorvalcu 2,5 l turbo a šesťvalcu 3,0 l, poskytne vodičovi na výber tri režimy výkonovej charakteristiky motoru a jeho reakcií. Prvým je tzv. „intelligent“ mód, ktorý sa snaží o čo najekonomickejšiu jazdu (sľubuje zníženie spotreby o cca 10%). Ďalšími sú režimy „sport“ a „sport sharp“, ktoré zvýšia výkon motoru, časovanie ventilov a zároveň urýchlia reakcie na pohyby plynového pedálu – ako je už z názvu zrejmé, posledný menovaný bude najostrejší. V inteligentnom režime systém dokáže v spojení s manuálnou prevodovkou vodičovi na príslušnom displeji zobraziť najvhodnejší stupeň, ktorý by pri jeho štýle jazdy čo najviac znížil spotrebu paliva.

Na českom i slovenskom trhu by sa malo Legacy modelového roku 2007 objaviť už onedlho, pretože na domácej pôde v Japonsku je už v týchto chvíľach k dispozícii.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Subaru Legacy 2007
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků