Subaru Legacy bez tajemství, šestá generace v detailech (+ 44x foto)

A je to tady: zcela nové Subaru Legacy ve verzi pro trhy USA bylo právě představeno.

Když přichází s novým modelem některá z velkoprodukčních automobilek, bývá to zajímavé, ovšem když s něčím novým přijde třeba automobilka Subaru, je to přeci jen něco jiného a důvod k oslavě. Nyní vám tedy můžeme oficiálně představit šestou generaci modelové řady Subaru Legacy, jejíž podobu předznamenala studie Subaru Legacy Concept z loňského autosalonu v Los Angeles, přičemž první snímky sériového provedení Subaru Legacy VI jsme vám přinesli již před několika dny.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Subaru Legacy zůstane ve své šesté generaci zřejmě pouze jako sedan

K designu nového Legacy můžeme mít výhrady, ovšem v porovnání s dosavadní generací nelze přehlédnout kýžený návrat k plavnějším, nenucenějším dojmem působícím liniím a celkově nižší siluetě. Přesto je docela škoda, že se tvůrci více nedrželi výraznějšího, dynamičtějšího stylu, který se u studie z Los Angeles dočkal velmi dobrého přijetí. Zatím vám můžeme ukázat jen výchozí čtyřdveřový sedan v americké specifikaci, která se od té evropské jistě lišit bude.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Novince nelze upřít odlehčené linie, ovšem koncept z Los Angeles zkrátka vypadal lépe...

Legacy zřejmě zůstane pouze jako sedan a místo Legacy Combi zaujme Subaru Levorg. Sedan Subaru Legacy šesté generace, připravené pro modelový rok 2015, stojí na podvozku s nezměněným rozvorem náprav 2 750 mm, ovšem s délkou 4 795 mm je o 50 mm delší. Výrobce slibuje mírný nárůst prostoru pro posádku ve všech sledovaných parametrech a udává základní objem zavazadlového prostoru „navýšený“ na 425 l. Vzhledem k tomu, že evropské Legacy V dnes nabízí 486 l, půjde zřejmě o rozdílnou metodiku měření.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér má zákazníky oslovit lepším odhlučněním a kvalitnějšími materiály

Pánové ze Subaru dále vyzdvihují zlepšenou izolaci prostoru pro posádku od hluků a vibrací. Čalounické materiály mají být masivnější a působit kvalitnějším dojmem, podobně jako materiály, jimiž je interiér obložen. Zákazníci se mohou těšit na namačkávací „trojklik“ blinkrů (v Evropě standardem Legacy V od modelového roku 2013), zábavní systém s monitorem s úhlopříčkou zvětšenou na sedm palců nebo vylepšenou podobu bezpečnostního systému Subaru EyeSight.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V novém Legacy se uplatní také vylepšený bezpečnostní systém EyeSight

Pod kapotou zůstává vše více méně při starém, zážehové boxery 2,5 a 3,6 l prošly jen drobnými úpravami směřujícími k omezení spotřeby paliva a emisí CO2. Základní výbavou všech vozů Subaru Legacy šesté generace bude samočinná bezstupňová převodovka Lineartronic (CVT).

Ještě jednou je třeba zdůraznit, že všechny uvedené informace se vztahují k modelu určenému pro trhy USA.

Předchozí KAPITOLY Následující
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků