Mám objednanej Outback 3,0R a moc se na něj těším. Je to super auto, mám už s předchůdcem bohatý zkušenosti a kam se na kvalitu, jizdní vlastnosti a spolehlivost hrabou ostatní. Subaru forever.
Uz jsi v tom aute jel?? Chci si ho take objednat, ale v CR neni ani jeden kousek!To si kupujes auto aniz si ho projedes?Na zahranicnich serverech hodne kritizuji automat, audio, klimatizaci. Automat je udajne nejhorsi co Subaru ma a hodne toho 3litra poskozuje na vykonu!
Předchozího Outbacka jsem taky koupil v třílitru bez předváděčky. Docela by mne zajímali linky na ty zahraniční servery, který toho nového takto " otestovali". I když je možný všechno a nic se nedá absolutně vyloučit, přesto si myslím, že s ohledem na renomé Subaru by těžko pustili do světa nějakej šmejd nebo polotovar. Já jel pouze v novým dvaapůlliru s čtyřstupňovým kvaltem a i ten je dost dobrej, o špatném audiu nebo klimatizaci dle mého názoru nemůže být řeč, ale vše je jen otázkou vkusu a náročnosti. Před 5 lety jsem koupil nový Mercedes - E 270 CDI, abych se tzv "zviditelnil" skoro za 1,8mio korun a po roce neustálého a permanentního utěsňování olejové vany pod automatem a několikeré nefunkčnosti turba, jsem ho s úlevou prodal. Možná jsem v této republice jediný ale po této zkušenosti už tuhle značku nikdy.
Precti si to a dej vedet
http://www.tiscali.co.uk/motoring/roadtests/roadtest_803_1.html
http://www.tiscali.co.uk/motoring/roadtests/roadtest_803_2.html
......................
Za kolik jsi prodal stareho Outbacka ??
Za 670.000, měl najeto 103.000km a rok výroby 2000.
Co rikas na test ?
to Radek a Stanley: chtel jsem se jenom zeptat jak jste na tom se spotrebou u WRX-ka a u Outbacka a jestli netusite kolik zere i Forester Turbo. I me totiz Subaru laka, avsak je pro mne rozdil tankovat kazdych 400 nebo 800 km. Nejde mi o penize, ale urcité otravovani a nutnost na to myslet, dojedu-li tam ci nedojedu-li. Ted mam Mazdu 6 kombi 100 kW diesel, jezdim cca za 7l/100 km s tim, ze hodne po meste a nesetrim ji. Takze kdyz nebudete mit co delat, tak napiste. Chci koupit Subaru uz v Nemecku, cena se da dostat neuveritelne nizko, napr: WRX cca 650 tis. STI-880 tis. Kč. Diky
Jo a ještě k tomu nákupu ojetých WRX a WRX STi, notabene v Německu. Bacha, abys netrefil kouzla, protože tyhle kousky umí být po brutálním zacházení brzo vylágrovaný...A to nemluvím o tom, že (bez xenofobie a nacionalismu) dojče fárer jsou většinou pěkný prasata a ty auta tomu odpovídaj. Zkus spíš Švýcarsko na www.auto.rychle.cz je prý nějaká firma, co Ti ho přiveze na zakázku. (Doufám, že to není kradený na zakázku...)
No něco na tom je....Jel jsem do Zadaru Audinou A8 3.3 TDI a sjel jsem to na jednu nádrž. Pak jsem jel tamtéž (cca 1000 km) WRX STičkem (ale dlužno dodat, že jsem to solil co to dalo) a tankoval jsem třikrát... Takže pokud Tě zajímá WRX STi (MR 2003) tak slušnou jízdou (ovšem na ni je to auto zbytečné) klidně i 12/100 tzn. jako obyčejný dvoulitr, ale to znamená točit to tak do 4000. Pokud si začneš hrát na motorku a točíš 7000 tak počítej tak 22/100 čistá ruka. Já vím, že o prachy nejde, ale připomínám, že 98čka, lépe 99 (dobrý jsou Blue Octans, nebo V-Power). Takže s těma zastávkama na benzince počítej, ale zase je to auto, za kterým se ohlídne i bába s roštím a na tý pumpě Ti každá holka umeje vokno s úsměvem.
Ja mel uz 3 Subaru a WRX jsem koupil i bez predvadeci jizdy , 3litra bych bral take, i ten soucasny-jeste stary, je super...
Subaru se nejlepe predvedou, kdyz je porovnate s konkurenty v extremu, z kopce a bez "motoru" je to o necem jinem (jen pro ty co rikaji, ze je to bezne auto). Subaru ma proste hranice nekde jinde....
Letos si asi po 4 letech pripomenu jake je to na snehu bez 4wd...
... protože je to fakt bomba. Neměl jsem japonce moc rád (než jsem se projel v Subaru Impreza WRX). Mám zamluvenou předváděcí jízdu a moc se těším .
Super auto, škoda že do toho nedávají pořádné motory, jediny pořádný motor je 3.0 ale je jen s automatem, ten 2.5 stoji za prd. Není mi jasné proč tam nedají turbo motory, které mají skvělé!
no ja myslim, ze nejaka turbo verze bude (videl jsem foto), ale stejne jako v pripade predesle Legacy s turbem asi nebude urceno pro nas trh postamble();
Hmmm, fak co se tyce dizajnu - ma u me jednicku
Fakt vypadá skvěle, nebýt té ceny, jdu do toho.
Taky se mi líbí, ale nemá 6-ti kvalt a tak jsem radši koupil Hondu Accord 2.4 a stěžovat si rozhodně nemůžu....!
Hej, taky mám nově Accorda 2,4, akorát že v kombíku. Jak píšeš, zatím naprostá spokojenost. Dosud jsem měl aktuální A4 Avant a už teď uznávám, že Honda je mnohem dál.
Jo, já mám shodou okolností taky kombíka ! Mám ho na 17" kolech a je to paráda. Hlavně ten motor je super, zvláště ve 4.000-7.000 otáčkách ! Když to rozjedu na dvojku až k omezovači, tak manželka začíná šermovat nervózně rukama, poposedává a má tendenci vystupovat ! Zkrátka, kdo tím nejel, nedokáže si to představit, je to úplně něco jiného než běžné motory ! Doporučuji všem si to zkusit !
Já mám sedmnáctky, stříbrnou metlu, přední spoiler, boční prahy- no ty už budeš vědět o čem mluvím. Dosud jsem měl A4 Avant 2.4. Tahle Honda je mnohem rychlejší. Na dálnici zas tak propastný rozdíl není, ale na okresce nemá Avant šanci. Na nich se v Accordu cítím mnohem jistěji a to při vyšší rychlosti! A největší sranda je, že kvalita jde u Hondy dál, že je tišší a třeba na dálnici komfortnější. Sám jsem tomu nemohl věřit. A motor je opravdu lahoda, nejen vlastnostmi, ale především zvukem. V kufru se můžu vyspat a ještě si ho otevřu tlačítkem. Jsem zvědav jestli to bude držák, jak se o japoncích říká. Přeju ti mnoho šťastných (tomu věřím) kilometrů!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.