Subaru Legacy automobilem roku v Japonsku

Subaru Legacy získalo prestižní ocenění Japonský automobil roku. Vítězství modelu Legacy znamená historický úspěch společnosti Fuji Heavy Industries, která svým produktem převálcovala konkurenty ze stáje Hondy a Toyoty. Subaru Legacy pomohly k titulu především dobré jízdní vlastnosti. Jízdními vlastnostmi bylo Subaru Legacy přirovnáno ke kvalitnímu "sportovnímu německému sedanu". 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Subaru Legacy nelze upřít sportovní šmrnc

Ocenění pomůže dle analytiků zvednout společnosti tržby. Ty v posledních měsících výrazně poklesly. Titul automobil roku Subaru příliš neusnadní pozici na japonském trhu, tamější zákazníci totiž preferují především malé vozy a minivany. Klíčovým okamžikem má být podle odborníků uvedení nového Legacy na americký trh. Titul Automobil roku udělila Subaru Legacy porota složená převážně z motoristických novinářů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Verze kombi v eleganci za sedanem nijak nezaostává

Tip: Více informací o Subaru Legacy naleznete v naší starší zprávě
Nové Subaru Legacy jsme pro vás vyfotili také na pražské autoshow

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

dnes | Miro Mihálik | 1 příspěvek
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků