Subaru Legacy automobilem roku v Japonsku

Subaru Legacy získalo prestižní ocenění Japonský automobil roku. Vítězství modelu Legacy znamená historický úspěch společnosti Fuji Heavy Industries, která svým produktem převálcovala konkurenty ze stáje Hondy a Toyoty. Subaru Legacy pomohly k titulu především dobré jízdní vlastnosti. Jízdními vlastnostmi bylo Subaru Legacy přirovnáno ke kvalitnímu "sportovnímu německému sedanu". 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Subaru Legacy nelze upřít sportovní šmrnc

Ocenění pomůže dle analytiků zvednout společnosti tržby. Ty v posledních měsících výrazně poklesly. Titul automobil roku Subaru příliš neusnadní pozici na japonském trhu, tamější zákazníci totiž preferují především malé vozy a minivany. Klíčovým okamžikem má být podle odborníků uvedení nového Legacy na americký trh. Titul Automobil roku udělila Subaru Legacy porota složená převážně z motoristických novinářů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Verze kombi v eleganci za sedanem nijak nezaostává

Tip: Více informací o Subaru Legacy naleznete v naší starší zprávě
Nové Subaru Legacy jsme pro vás vyfotili také na pražské autoshow

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků