Subaru Impreza XV: přerostlá Impreza se představí v Ženevě

Jistě uznáte, že již u samotného představení současné Imprezy udělala automobilka malý experiment, když se rozhodla tento vůz nabízet jako hatchback. K tomu všemu se přidal i neotřelý vzhled, který vyvolal mnoho rozporuplných reakcí a interiér, který byl pro mnohé též zklamáním. Subaru chce ovšem z této modelové řady vytěžit ještě více, přichází proto s Imprezou XV, která je hrdě zařadí do kategorie crossoverů a ne darmo jí můžeme označit za přerostlou verzi onoho hatchbacku.

Impreza XV měřící 4 430 mm na délku, 1 770 mm na šířku a 1 520 mm na výšku bude od bžné Imprezy jasně odlišena nejen větším rozvorem a světlou výškou ale i novými designovými prvky, které by čistě teoreticky mohly naznačit, jak bude vypadat facelift hatchbacku pro příští rok.
Z přiložených ilustrací znázorňujících, jak bude vypadat expozice Subaru na letošním ženevském autosalonu, si ale moc přesnou představu udělat nemůžeme. Premiéra nás čeká již za necelý měsíc a prodeje nového crossoveru mají začít v průběhu tohoto léta.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Stěžejními novinkami expozice bude Impreza XV a hybridní studie Tourer Concept
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 20 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků