Subaru Impreza XV: „Impreza Scout” odhalena, vzhledem překvapí

A je to tu. Po dlouhých spekulacích a dohadech se světu na ženevském autosalonu představilo Subaru Impreza XV, které bude takto trochu jiné, než ostatní, či předchozí verze. Automobilka se z něj totiž rozhodla udělat i kompaktní crossover s lepšími vlastnostmi v terénu, vyplývající z jiného naladění podvozku a prvků zvyšujících odolnost.

Jistě nebudeme sami, když napíšeme, že z hlediska vzhledu Subaru tomuto modelu příliš nepomohlo, ovšem při vývoji byla v co největší míre zohledněna stránka praktičnosti. Na modelu můžeme poprvé vidět uhlazenější příď, která se zřejmě stane součástí chystaného omlazení i u ostatních verzí. Ovšem nejpodstatnější změnou je fakt, že Impreza dostala černé kryty lemů, střešní lišty a zadní spoiler, jenž vůz opticky prodlužuje. Tím se vůz klidně může porovnávat třeba s u nás oblíbenými „Scouty“. Polemizovat také vůbec můžeme i nad jeho určením, rodinný vůz z něj totiž snad nikdy nebude, stejně jako z něj zřejmě nebude ani dobrý společník do terénu.

Impreza XV bude k dispozici s dvěma dvoulitrovými agregáty boxer s tím, že jeden bude konzumovat naftu a druhý benzín. Ten benzínový agregát bude standardně spolupracovat s pětistupňovou manuální převodovkou a na vybraných trzích má být k dispozici i se čtyřstupňovým automatem. Vznětová varianta bude standardně dodávána s šestistupňovou manuální převodovkou.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Subaru Impreza XV
Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků