Subaru Impreza WRX STI tS: další v řadě

Po sériích Legacy tS a Forester tS přichází automobilka Subaru na domácí trh se sérií Impreza WRX STI tS. Je to přitom jen několik dní, co jsme psali o jiné edici Imprezy WRX STI pro japonský trh označené Spec C, tentokrát se však pánové ze Subaru zaměřili na karosářské provedení sedan.

To ve specifikaci tS přichází především se střechou vyrobenou z uhlíkových kompozitů, která se podílí na snížení těžiště i celkové hmotnosti vozu. Abychom byli kompletní, musíme zmínit také hliníkovou kapotu, „lízátko“ pod předním nárazníkem, osmnáctipalcové lité ráfky, decentní odtahovou hranu na víku zavazadlového prostoru a tužší pérování. Uvnitř si pak povšimneme sportovních sedadel Recaro, rozšířené výbavy a emblémů tS na prahových lištách nebo zadním víku.

Krom zmíněného žádné technické zázraky nečekejte. O pohon se stará běžný boxer s objemem 2,0 l a naladěný na 308 koní (225 kW) a doplněný alternativně šestistupňovou převodovkou s manuálním řazením, nebo pětistupňovým automatem A-Line.

Produkce Imprezy WRX STi tS bude omezena zhruba na čtyři stovky vozů, jež se budou v Japonsku prodávat v přepočtu za přibližně 920 000 Kč. K nám si je můžete opět leda sami dovézt...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek
 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek
 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Subaru Impreza WRX STI tS
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

dnes | Miro Mihálik | 11 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků