Po sériích Legacy tS a Forester tS přichází automobilka Subaru na domácí trh se sérií Impreza WRX STI tS. Je to přitom jen několik dní, co jsme psali o jiné edici Imprezy WRX STI pro japonský trh označené Spec C, tentokrát se však pánové ze Subaru zaměřili na karosářské provedení sedan.
To ve specifikaci tS přichází především se střechou vyrobenou z uhlíkových kompozitů, která se podílí na snížení těžiště i celkové hmotnosti vozu. Abychom byli kompletní, musíme zmínit také hliníkovou kapotu, „lízátko“ pod předním nárazníkem, osmnáctipalcové lité ráfky, decentní odtahovou hranu na víku zavazadlového prostoru a tužší pérování. Uvnitř si pak povšimneme sportovních sedadel Recaro, rozšířené výbavy a emblémů tS na prahových lištách nebo zadním víku.
Krom zmíněného žádné technické zázraky nečekejte. O pohon se stará běžný boxer s objemem 2,0 l a naladěný na 308 koní (225 kW) a doplněný alternativně šestistupňovou převodovkou s manuálním řazením, nebo pětistupňovým automatem A-Line.
Produkce Imprezy WRX STi tS bude omezena zhruba na čtyři stovky vozů, jež se budou v Japonsku prodávat v přepočtu za přibližně 920 000 Kč. K nám si je můžete opět leda sami dovézt...
Subaru Impreza WRX STI tS
V nižší střední třídě je plno dynamičtějších, komfortnějších, praktičtějších a rozhodně hezčích aut. Fanoušci ale na Imprezu přísahají pro její podélně uložený motor typu „boxer“, symetrický pohon všech kol a pověstnou suverenitu na českých silnicích.
Test Subaru Impreza 2.0i-S • Hybridní Subaru Impreza