Subaru Impreza WRX STI Spec C: přiostřený Japonec

Automobilka Subaru představila novou omezenou sérii odvozenou z hatchback Impreza WRX STI a označenou „Spec C“, jež ale bude bohužel vyhrazena japonským motoristům. Novinka se vyznačuje novým programem řídicí jednotky motoru (v Japonsku jde stále o čtyřválec s objemem 2,0 l) a změnami na přeplňovacím dmychadlu a jeho ložiscích. Nejvyšší výkon nyní dosahuje 308 koní (227 kW) a točivý moment vrcholí hodnotou 430 Nm.

Přední část skeletu karoserie byla vyztužena novou příčkou a zadní samosvorný diferenciál Torsen byl nahrazen novou jednotkou. Do výbavy verze Spec C patří rovněž hliníková kapota, lehčí akumulátor, zlatě lakované třmeny brzd Brembo a osmnáctipalcová litá kola obouvající pneumatiky Bridgestone Potenza RE070 o rozměru 245/40 R18. Za příplatek budou k dispozici i sedadla Recaro.

Závěrem si můžeme jen znovu postesknout, že Evropě jsou podobné verze upřeny. Snad jednou bude lépe...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Subaru Impreza WRX STI Spec C a jeho výjimečné části
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 58 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků