Subaru Impreza WRX STI Spec C: přiostřený Japonec

Automobilka Subaru představila novou omezenou sérii odvozenou z hatchback Impreza WRX STI a označenou „Spec C“, jež ale bude bohužel vyhrazena japonským motoristům. Novinka se vyznačuje novým programem řídicí jednotky motoru (v Japonsku jde stále o čtyřválec s objemem 2,0 l) a změnami na přeplňovacím dmychadlu a jeho ložiscích. Nejvyšší výkon nyní dosahuje 308 koní (227 kW) a točivý moment vrcholí hodnotou 430 Nm.

Přední část skeletu karoserie byla vyztužena novou příčkou a zadní samosvorný diferenciál Torsen byl nahrazen novou jednotkou. Do výbavy verze Spec C patří rovněž hliníková kapota, lehčí akumulátor, zlatě lakované třmeny brzd Brembo a osmnáctipalcová litá kola obouvající pneumatiky Bridgestone Potenza RE070 o rozměru 245/40 R18. Za příplatek budou k dispozici i sedadla Recaro.

Závěrem si můžeme jen znovu postesknout, že Evropě jsou podobné verze upřeny. Snad jednou bude lépe...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Subaru Impreza WRX STI Spec C a jeho výjimečné části
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 12 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků