Subaru Impreza WRX STI Spec C: přiostřený Japonec

Automobilka Subaru představila novou omezenou sérii odvozenou z hatchback Impreza WRX STI a označenou „Spec C“, jež ale bude bohužel vyhrazena japonským motoristům. Novinka se vyznačuje novým programem řídicí jednotky motoru (v Japonsku jde stále o čtyřválec s objemem 2,0 l) a změnami na přeplňovacím dmychadlu a jeho ložiscích. Nejvyšší výkon nyní dosahuje 308 koní (227 kW) a točivý moment vrcholí hodnotou 430 Nm.

Přední část skeletu karoserie byla vyztužena novou příčkou a zadní samosvorný diferenciál Torsen byl nahrazen novou jednotkou. Do výbavy verze Spec C patří rovněž hliníková kapota, lehčí akumulátor, zlatě lakované třmeny brzd Brembo a osmnáctipalcová litá kola obouvající pneumatiky Bridgestone Potenza RE070 o rozměru 245/40 R18. Za příplatek budou k dispozici i sedadla Recaro.

Závěrem si můžeme jen znovu postesknout, že Evropě jsou podobné verze upřeny. Snad jednou bude lépe...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Subaru Impreza WRX STI Spec C a jeho výjimečné části
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků