Automat do imprezy -> alebo ako spravit zo zabavneho auta pre fajsmekrov jedno trapne blbe vozitko pre este trapnejsieho nagelovaneho retarda s vymlatenym globusom. No je mi uplne zle :-O
Ty i autor jste ve svém škodivkami zaprděném hej-východoevropanství ráčili přehlédnout, že v prachatých částech světa jako jsou právě Japonsko, Austrálie a USA/Kanada už spoustu let většina řidičů nic jiného než automat ani řídit neumí - a nepotřebuje! Manuály se tam v podstatě neprodávají a základem "tuningu" spousty starých klasik je právě zástavba automatu. Upřímně řečeno, po pár letech celkem svižného ježdění s automatem už mám ze všech těch pindů o kontrole nad převodama, optimálních otáčkách a meziplynech jenom prdel - protože než zoufalý kvedlač s logikou armádní V3S stihne našlapat své dehtové turbo, bývá i papírově slabší automat daleko před ním - a jeho řidič se aspoň může plně soustředit na cestu a okolní provoz (a nebo z pravé ruky lízat zmrzlinu - každému co jeho jest)...
placas nesmysli nebo zijes nekde jinde nez v tech prachatejch castech sveta
PS: Soukromou trať nevlastním - a kdo teď hodlá srdceryvně nesouhlasit, ať si nejdřív napočítá do deseti a na výše uvedené o požitcích z manuálu si vzpomene - třeba při každodenním popojíždění za jednou blbou Avií/kloboukem a desítkou Be-e-e-sipem "zklidněných" ovcí. Klidně i za volantem poctivého klasického WRC...
Jednoznacne automat, jazdim na automate vyse 11rokov a dalsie auto len automat, je to super. Aj ked v STI by som automat urcite bral ako je napr. v mitsubishi evo- 6stupnovy dvojspojkovy, a nie 5stupnov klasika,doba uz je dalej.
lebo vsetkym automat chybal :-)) Myslim, ze im to v nicom nepomoze, automat len spravi drahe auto este drahsim
...ale díky němu si tohle vysněné sportovní náčiní bude moct pořídit i pěkných pár tisíc japonců, australanů i usáků, kteří cosi jako H-šaltrpáku v životě ani v autoškole nezažili. Pár českých rádoby-moralistů co našetří leda na zflikované bazarovky totiž Subaru nevytrhne...
hloupě se bránit možnosti výběru se mi nelíbí. Jsem proto, aby byly v nabídkách různé typy řazení, aby si zákazník mohl vybrat, nicméně trvat na něčem jen tak z principu a navíc u lidí, kteří většinou najsou ani potenciálními zákazníky mi připadá hloupé. Navíc ono Ferrari - výběr byl a stejně více než polovina zákazníků si koupila automatizované řazení, to platí i u Lamborghini, takže sami ukázali co preferují.Navíc autombilka potřebuje prodat a to platí i pro modely typu STI. Pokud ho udělá takový, že jim osloví nejen závodníky a ryzí fandy sportovní jízdy, ale i v podstatě běžné lidi a prodá o pár kusů navíc, pak je to správná cesta.K čemu by bylo mít např. jen manuál, kdyby nebyla výroba rentabilní a model by skončil. Pak by byla situace lepší?Takže uvítejme možnost výběru. Někdo si STI koupí, aby s ním jezdil jen do práce a na nákupy a měl pocit, že má STI.
Souhlasím s Petrou.Tady každý pořád nadává jaké by to bylo hrozné dát diesle do Ferrari a jinych sport aut, na druhou stranu, ne každého baví krátký dojezd. A ne každý milionář taková auta má na dráhu..Ať si každý vybere co chce ostatně je to jen o nabídce a poptávce a jen z ne movitych fanoušku automobilka nežije.
Tady jste prestrelil. Chapu, ze priklad ma byt vyrazny a trochu absurdni, aby se lepe pochopil, ale ferrari s dieselem je fakt ulet. Ferrari nepotrebuje a nechce prodavat masove, potrebuje zustat exkluzivni znackou a to po nem chteji i jeho zakaznici. O dlouhem dojezdu sni predevsim zakaznici koncernu VW.
nejsem velký kamarád nafty, ale všichni musí vzít na vědomí, že se doba ubírá směrem vpřed a konzervativní fandové (kupující nejčastěji ústy, případně v segmentu ojetin) automobilku prostě neuživí. Naprosto stejnou diskuzi pamatuji před lety u automobilky Porsche .... Velká hnusná krabice - konec světa, Porsche umře - navíc automatické převodovky .. hrůza. Navíc se začalo mluvit o naftě pod kapotou ... fuj. Realita je ovšem taková, že ta hnusná proklínaná krabice Cayenne automobilku zachránila - a mimo jiné jí umožnila pokračovat ve famózní řadě 911..
Pane, dokud bude nafta, bude i benzin, tzn. nikoli nafta vs. benzin, ale ropa vs. elektro, prip. neco jineho. Doplnenim nafty do nabidky se stava znacka masovejsi a tuctovejsi a po tom nektere automobilky (mezi nimi ferrari) netouzi. Tak jak existujou masove znacky, tak musi zakonite existovat i exkluzivni. Jsou, byli a budou lide, kteri nechteji masovku a to plati nejen o automobilech.
Proč myslíte, že "ferrario nechce" či "nepotřebuje" či "netouží"? protože to říká? to je přece běžná praxe, že se něco povídá a za zády se něco jiného dělá, aby bylo větší překvapení.Ferrari je luxusní a exkluzivní, ale i tato značka musí prodávat a musí mít co nabízet. To není značka typu Zonda, která si vystačí s pár kusy ročně i prodeje Ferrari jdou do tisíců ročně. A i tato značka má konkurenci, která jim ubírá zákazníky a tak musí i tyto značky reagovat. Samozřejmě nemusí reagovat na to, co přinese BMW nebo Škoda, ale i v tomto segmentu se hlídá konkurence, byť ta je do značné míry jedna v podobě italského Lamborghini.I Ferrari přijde zanedloho na trh s hybridem. Bude těžký, efekt bude blízký nule, ale bude jednak muset aby splnilo nařízení EU a také, aby to prostě mělo. Nevím zda přijde nafta, já osobně mám za to, že asi ne, případně ne v blízké době, ale co není může být. U Ferrari ale je jedna výhoda, v rámci koncernu nemají kvalitní velké naftové motory. To u konkurenčního Lamborghini je to jednodušší, v rámci koncernu mají výborné V8 i V12 naftové motory. A takový V12 TDI bych si již uměla představit ve sportovním voze.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.