wrx sti 3-[
Ano, to je bezpochyby smutné.
"Na tento tipicky dvoulitrový boxer" ..... to psal asi nejakej odbornik na auta,vzhledem k tomu,ze dvoulitry se do STi uz 4 roky nedavaji :-D
Japonsko, Anglicko, Afrika, Australia,NZ maju 2L. Ostatny 2.5 L. Plus Japonska verzia ma dvojstupnove preplnanie, vyssie otacky a napriklad nastavitelny diferencial mala uz davno pred EU verziou. Plus sa daju doobjednat : alu kapota,Carbon strecha, carbon poloosi, kardan,vodne chladenie medzichladica s nadrzkou v kufri. Samozrejme neobmedzeny tuning.
Tak odborník jsi tu asi ty, protože japonské imprezy wrx, wrx sti a jejich odvozené verze mají motoy o objemu 2.0 L.
No pokial sa nemylim, tak na japonsky trh sa dodavala impreza aj nadalej s 2l motormi. Na europskom trhu maju objem 2,5l.Ak sa mylim, tak ma prosim niekto opravte.
Na evo nemá. :-P
Tak takto si predstavujem technicke auto. EVO je tazkopadnejsie a ver ze nizke tazisko robi svoje a zvuk je nenapodobnitelny, ver, zviezol som sa v oboch. Mozno ho raz vymenin za Oubacka.
tak za ty falešný koncovky vejfuku vpravo bych se propadl hanbou. a přitom duální svody na ležatym boxeru by byly naprosto triviální 3-[
Falešný koncovky? Podle umístění tlumiče bych řekl, že jsou funkční všechny...
čoveče asi kurva jo, ale stejně bych radši dual B-]
Taky myslim, ze jsou funkcni obe, ale pekne me to prastilo do oci na ty fotce.
kurva máte to rozbitý, duplikoje to příspěvky kurva 3-[3-[3-[
Jaký falešný, koukni pořádně na fotku ;-)
jo to zlatá s4 to máš už od svodů L+P,,, hlavně u imprezy to hází váhu doleva, nerez vejfuk něco váží, asi je to jenom pro japončíky, ty seděj vlevo, možná pro evropany bude ta trubka vpravo...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.