Subaru Impreza WRX STI: poslední chvíle před útokem (spy photos)

Oficiálního představení se nová ostrá Impreza dočká již příští měsíc na tokijské motorshow. K dispozici ovšem máme zřejmě poslední sadu špionážních fotografií, které toho naštěstí již moc nezakrývají.

Pod kapotou se podle posledních zpráv objeví modernizovaný 2,5litrový čtyřválcový boxer s výkonem 221 kW/300 k a točivým momentem 400 Nm. K dispozici bude zpočátku pouze šestistupňová manuální převodovka, rychlý automat s možností sekvenčního řazení od firmy Aisin dorazí až při faceliftu v roce 2009. Největší konkurent v podobě Lanceru Evo X bude mít hned od počátku dvouspojkovou převodovku, přičemž její výhodou má být především rychlost (a nevýhodou všechno ostatní).

První ostrá Impreza v karosářské verzi hatchback se od svých slabších kolegů bude hodně lišit. Nová je přední kapota s klasickým velkým nasávacím otvorem pro přívod vzduchu k mezichladiči stlačeného vzduchu, svalnatost vozu podporují široké blatníky a vzadu pod nárazníkem již na svět nečíhá jedna koncovka výfuku, ale hned čtyři. Agresivně působí rovněž mohutný přední nárazník a všechno podtrhují osmnáctipalcová litá kola, za kterými se skrývají velké a výkonné brzdy od Bremba.

U Subaru se u nového „estéíčka“ zapracovalo také na pohonu všech čtyř kol a automobilka slibuje pro novou generaci ještě lepší jízdní vlastnosti plynoucí z menších rozměrů a propracovaného podvozku. Zážitky za volantem budou podtrhovat také sportovní skořepinová sedadla.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Subaru Impreza WRX STI při posledních testech

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků