Subaru Impreza WRX STI: poslední chvíle před útokem (spy photos)

Oficiálního představení se nová ostrá Impreza dočká již příští měsíc na tokijské motorshow. K dispozici ovšem máme zřejmě poslední sadu špionážních fotografií, které toho naštěstí již moc nezakrývají.

Pod kapotou se podle posledních zpráv objeví modernizovaný 2,5litrový čtyřválcový boxer s výkonem 221 kW/300 k a točivým momentem 400 Nm. K dispozici bude zpočátku pouze šestistupňová manuální převodovka, rychlý automat s možností sekvenčního řazení od firmy Aisin dorazí až při faceliftu v roce 2009. Největší konkurent v podobě Lanceru Evo X bude mít hned od počátku dvouspojkovou převodovku, přičemž její výhodou má být především rychlost (a nevýhodou všechno ostatní).

První ostrá Impreza v karosářské verzi hatchback se od svých slabších kolegů bude hodně lišit. Nová je přední kapota s klasickým velkým nasávacím otvorem pro přívod vzduchu k mezichladiči stlačeného vzduchu, svalnatost vozu podporují široké blatníky a vzadu pod nárazníkem již na svět nečíhá jedna koncovka výfuku, ale hned čtyři. Agresivně působí rovněž mohutný přední nárazník a všechno podtrhují osmnáctipalcová litá kola, za kterými se skrývají velké a výkonné brzdy od Bremba.

U Subaru se u nového „estéíčka“ zapracovalo také na pohonu všech čtyř kol a automobilka slibuje pro novou generaci ještě lepší jízdní vlastnosti plynoucí z menších rozměrů a propracovaného podvozku. Zážitky za volantem budou podtrhovat také sportovní skořepinová sedadla.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Subaru Impreza WRX STI při posledních testech

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků