Subaru Impreza WRX STI: poslední chvíle před útokem (spy photos)

Oficiálního představení se nová ostrá Impreza dočká již příští měsíc na tokijské motorshow. K dispozici ovšem máme zřejmě poslední sadu špionážních fotografií, které toho naštěstí již moc nezakrývají.

Pod kapotou se podle posledních zpráv objeví modernizovaný 2,5litrový čtyřválcový boxer s výkonem 221 kW/300 k a točivým momentem 400 Nm. K dispozici bude zpočátku pouze šestistupňová manuální převodovka, rychlý automat s možností sekvenčního řazení od firmy Aisin dorazí až při faceliftu v roce 2009. Největší konkurent v podobě Lanceru Evo X bude mít hned od počátku dvouspojkovou převodovku, přičemž její výhodou má být především rychlost (a nevýhodou všechno ostatní).

První ostrá Impreza v karosářské verzi hatchback se od svých slabších kolegů bude hodně lišit. Nová je přední kapota s klasickým velkým nasávacím otvorem pro přívod vzduchu k mezichladiči stlačeného vzduchu, svalnatost vozu podporují široké blatníky a vzadu pod nárazníkem již na svět nečíhá jedna koncovka výfuku, ale hned čtyři. Agresivně působí rovněž mohutný přední nárazník a všechno podtrhují osmnáctipalcová litá kola, za kterými se skrývají velké a výkonné brzdy od Bremba.

U Subaru se u nového „estéíčka“ zapracovalo také na pohonu všech čtyř kol a automobilka slibuje pro novou generaci ještě lepší jízdní vlastnosti plynoucí z menších rozměrů a propracovaného podvozku. Zážitky za volantem budou podtrhovat také sportovní skořepinová sedadla.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Subaru Impreza WRX STI při posledních testech

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 25 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků