Subaru Impreza WRX Perrin: japonsko-americká specialita

Nová generace modelu Impreza je vskutku kontroverzní a její provedení hatchback bylo odsouzeno mnoha zarytými fanoušky této japonské automobilky. Nic to však nemění na tom, že nová Impreza se postupně zabydluje i u nás a postupně si razí cestu ke svým zákazníkům.

Po pravdě řečeno, mnoho tuningových firem tento model zatím neoslovil, ovšem americká společnost Perrin se rozhodla, že z „malé Imprezy“ vytěží co nejvíc. Nasvědčuje tomu už agresivněji působící příď vozu, kterou zdobí mohutný chladič s logem úpravce. Zajímavé je pojetí laku karoserie, jehož motiv je pravděpodobně odvozen ze hry tetris...

Společnost se ale zaměřila především na světoznámý boxer, který Impreza ukrývá pod svou kapotou a výměnou různých komponentů z něj vytáhla celkem slušný výkon. Na seznamu změn figuruje například zcela nový výfukový systém, katalyzátor a turbodmychadlo. Úpravci se ještě „pohráli“ jednotkou ECU a výsledkem je výkon zodpovídající hodnotě 385 koní a maximální točivý moment 540 Nm.

Na další modifikace samozřejmě došlo i na podvozku, zde jsou nyní nové nastavitelné tlumiče od společnosti H&R a nové stabilizátory. 17-ti palcové disky Konig obepínají 245 mm pneumatiky Yokohama Advan Neova.

O dynamice vozu oficiální informace nehovoří, ale téměř 400 koní v subtilním hatchbacku dává tušit solidní potenciál...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Subaru Impreza WRX Perrin
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků