Subaru Impreza WRX 2011: facelift ve stylu STi

Dubnový autosalon v New Yorku se stane místem premiéry modernizované verze modelu Impreza WRX. Ta bude především širší.

Třetí generace Subaru Impreza se zatím neprodává nijak dlouho, ale její takřka vrcholné provedení WRX již zaznamenalo několik výrazných vylepšení. To nejvýznamnější proběhlo během příprav na modelový rok 2009, kdy vůz dostal posílený motor a nově odladěný podvozek, a pro rok 2011 budou úpravy ještě citelnější, a to alespoň na první pohled: Impreza WRX totiž adoptuje rozšířenou karosérii z nejrychlejší verze WRX STI. Lhostejno přitom, zda zvolíte standardní pětidvéřovou karosérii, nebo kompaktní sedánek, jenž se na vybraných trzích pokouší vrátit jménu Impreza někdejší zvuk.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Novinka se vyznačuje o necelých 40 mm rozšířeným rozchodem předních i zadních kol a tomu uzpůsobenými exteriérovými doplňky, mezi něž kromě rozšířených blatníků patří též větší, zatmavená maska chladiče. Kromě výše popsaného pochází z provedení WRX STI i tužší uchycení zadního pomocného rámu ke karosérii či širší sedmnáctipalcové lité ráfky obouvající pneumatiky o rozměru 235/45 R17 (dosud 225/45 R17).

Pod kapotou se toho mnoho nezměnilo a o pohon modernizované Imprezy WRX se stará, alespoň v USA, zážehový čtyřválcový „boxer“ s objemem 2,5 l a výkonem 265 koní (194 kW) doplněný osvědčenou pětistupňovou převodovkou s manuálním řazením.

Subaru nás při prvotním představení inovovaného WRX bohužel zrovna nezavalilo jeho fotografiemi, a tak si musíme vystačit s různě ořezanými třemi snímky. Lepší sady se snad dočkáme po předsatvení voozu za velkou louží...

Tip: Přečtěte si náš poslední test Imprezy ve verzích WRX a STi.

 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Subaru Impreza WRX 2011
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků