Subaru Impreza STI Special Edition a WRX Limited: dvě specialitky pro L.A.

Příští týden se na autosalonu v Los Angeles představí mj. i dvě novinky od Subaru, které budou určeny exklusivně pro americký trh. První z nich nese označení STI Special Edition, kterých bude nejprve vyrobeno pouze 125 kusů, přičemž všechny budou vyvedeny v bílé barvě Aspen White.

Automobilka tuto verzi vybavila i několika prvky navíc, které zlepšují nejen vzhled, ale i jízdní vlastnosti. Od originální japonské verze STI Spec-C si model propůjčil upravené tlumiče vepředu tužší zhruba o 16 procent a vzadu zhruba o 29 procent oproti standardu. Nalezneme zde také nové příčné stabilizátory, tužší zadní rám a po japonské verzi Spec-C zdědila tato „americká specialita“ i sadu 18-ti palcových kol. Na druhou stranu musíme říci, že do Ameriky přijde tato edice ochuzena o značné množství prvků z výbavy, majitel bude muset oželet třeba xenony, CD měnič a soustavu deseti reproduktorů a automatickou klimatizaci. Náplastí ale pro některé určitě bude 305 koňový přeplňovaný čtyřválec napojen na šestistupňovou manuální převodovku.

Klepněte pro větší obrázek
Subaru Impreza STI Special Edition
Druhou z představovaných bude v Los Angeles limitovaná verze s přídomkem WRX Limited, která bude nabízet vcelku bohatou výbavu a 2,5 litrový boxer s výkonem 265 koní. Celá limitovaná verze vznikla na základě výbavového stupně Premium, takže do procesu úprav vcházel vůz - dá se říci - s až velmi schopným standardem. Samotné zacílení této verze je jasné, zaujmout má především ty, kterým nejde v první řadě o výkon ale, spíše o pohodlí a exkluzivitu. Není tedy žádným překvapením, že v standardu WRX Limited najdeme kožené čalounění, panoramatickou střechu, satelitní systém Sirius, CD měnič a audio soustavu disponující deseti reproduktory.
Když se tedy podíváte zpět na první zmiňovanou edici, uvidíte, že uvedení této dvojice je vcelku pěkně naplánováno a oba modely se vhodně doplňují. Teď už se Američané bažící po Impreze budou muset rozhodnout, zda upřednostní výkon před výbavou, a aby to neměli tak jednoduché, ceny se prý velmi lišit nebudou.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Subaru Impreza WRX Limited
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků