Subaru Impreza STI: série S206 představena

Značka Subaru uvedla podrobnosti ke své dlouho očekávané špičkové verzi řady STI. Vrací se k označení s písmenem „S“ na začátku.
Seznam kapitol
  1. Kapitola 1
  2. Fotogalerie

Novinka navazuje na nedávné speciální edice S203, S204 a S205, ale také na loňskou sérii Impreza WRX STI R205. Nová Impreza STI S206 přináší řadu zajímavých konstrukčních vylepšení, smutnou zprávou ale je, že vznikne jen 300 vozů, jež navíc budou určeny výhradně domácímu, tedy japonskému publiku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Subaru Impreza STI v nové edici S206 vznikne jen ve 300 exemplářů

Takže pojďme na to. STI S206 se vyznačuje instalací tlumičů Bilstein, nově naladěných vinutých pružin a dodatečných výztuží, cílem je další vylepšení jízdních vlastností a zrychlení reakcí na pokyny volantem. Novinka je opatřena také specifickými, devatenáctipalcovými litými ráfky BBS obouvajícími pneumatiky Michaelin Pilot Super Sport.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Interiér dostal sportovní sedadla Recaro s červenými pásy a nový volant. Značka Subaru pro edici S206 zároveň připravila také paket NBR Challenge Package připomínající japonský úspěch na čtyřiadvacetihodinovce Nürburgring. Těchto paketů ale vznikne ještě méně než samotných vozů S206: má jich být jen 100.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Kapitola 1
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků