Subaru Impreza STI: série S206 představena

Značka Subaru uvedla podrobnosti ke své dlouho očekávané špičkové verzi řady STI. Vrací se k označení s písmenem „S“ na začátku.
Seznam kapitol
  1. Kapitola 1
  2. Fotogalerie

Novinka navazuje na nedávné speciální edice S203, S204 a S205, ale také na loňskou sérii Impreza WRX STI R205. Nová Impreza STI S206 přináší řadu zajímavých konstrukčních vylepšení, smutnou zprávou ale je, že vznikne jen 300 vozů, jež navíc budou určeny výhradně domácímu, tedy japonskému publiku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Subaru Impreza STI v nové edici S206 vznikne jen ve 300 exemplářů

Takže pojďme na to. STI S206 se vyznačuje instalací tlumičů Bilstein, nově naladěných vinutých pružin a dodatečných výztuží, cílem je další vylepšení jízdních vlastností a zrychlení reakcí na pokyny volantem. Novinka je opatřena také specifickými, devatenáctipalcovými litými ráfky BBS obouvajícími pneumatiky Michaelin Pilot Super Sport.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Interiér dostal sportovní sedadla Recaro s červenými pásy a nový volant. Značka Subaru pro edici S206 zároveň připravila také paket NBR Challenge Package připomínající japonský úspěch na čtyřiadvacetihodinovce Nürburgring. Těchto paketů ale vznikne ještě méně než samotných vozů S206: má jich být jen 100.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Kapitola 1
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků