Subaru Impreza STi diesel nabírá reálnou podobu

Je to sotva pár dnů, co jsme přinesli první informace o možném příchodu naftové verze ostrého hatchbacku Impreza STi (celý článek) a již jsou na světě další podrobnější specifikace.

Prozatím nejde o nic z oficiálních míst, ale nový naftový boxer o objemu 2 litry, který by se měl objevit pod kapotou STi, má disponovat zvýšeným výkonem 180 koní (série 150) a točivým momentem 400 Nm (série 350). Stovku má zvládnout tato verze lehce pod sedm sekund a má dosáhnout rychlosti přes 220 km/h. Jsou to tedy hodnoty výrazně horší, než u civilnějšího modelu WRX.

Každopádně je otázkou, zda Subaru skutečně „zradí” STi a v Evropě nasadí naftovou verzi s tímto označením. Přeci jenom se jedná o vrcholný model, což ten naftový nikdy nebude. Osobně mám za to, že Subaru nabídne ostřejší provedení Imprezy, ale s označením WRX.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 20 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků