Subaru Impreza STi diesel nabírá reálnou podobu

Je to sotva pár dnů, co jsme přinesli první informace o možném příchodu naftové verze ostrého hatchbacku Impreza STi (celý článek) a již jsou na světě další podrobnější specifikace.

Prozatím nejde o nic z oficiálních míst, ale nový naftový boxer o objemu 2 litry, který by se měl objevit pod kapotou STi, má disponovat zvýšeným výkonem 180 koní (série 150) a točivým momentem 400 Nm (série 350). Stovku má zvládnout tato verze lehce pod sedm sekund a má dosáhnout rychlosti přes 220 km/h. Jsou to tedy hodnoty výrazně horší, než u civilnějšího modelu WRX.

Každopádně je otázkou, zda Subaru skutečně „zradí” STi a v Evropě nasadí naftovou verzi s tímto označením. Přeci jenom se jedná o vrcholný model, což ten naftový nikdy nebude. Osobně mám za to, že Subaru nabídne ostřejší provedení Imprezy, ale s označením WRX.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků