Já na tom výkresu ten kardan vidim:D (jak tam sou ty cinsky cmaranice) tak je to pod 4. :D řekl bych že 20kW je na zadní nápravu málo, spíš tam bude elektromotor se spojkou, kterej v případě potřeby bude buď zvyšovat Nm zadní nápravy nebo jí bude pohánět při popojíždění ale odpojí to klasickej kardan nebo přes volnoběžku...
Dokonce na tom výkresu je vlevo nahoře AWD (all wheel drive) 4x4 takže pochybuju že to bude mít náhon jen na předek a zadní nápravu bude tlačit elektromotor s menšim výkonem než trabant:D
A kolik teda, že tu hmotnost snížili??? B-]A ten automat, škoda mluvit... Ještě si tam švihnout haldex, pořádnej kuft a je z toho auto konkurující Oktávce RS! :-D
podle mě ten hybrid concept zezadu těmi světly nápadně připomíná alfu GT a ze předu tou zapuštěnou maskou nissan GT-R snad se to do finální podoby změní, aby Subaru nekritizovali
Pokial ta prevodovka bude aspon tak dobra, ako SST u Evo/Ralliart, tak to len a len prospeje...
Hehe, prej dobrá :-D koukni se na srovnání. Srovnavali EVO X, EVo X s tim automatem, Novou Imprezu, Starsi Imprezu a EVO IX. Ten co řídil to EVO X s tim automatem vypadal, jako by už o to auto neopřel ani bouchlej disk, protože dojel poslední.
Kde to kto porovnaval? Dobra bolo v zmysle porovnania s priamou konkurenciou a to su dvojspojkove prevodovky. Mitsu Rallyart vyzera byt na prvy pohlad fajn, ale s mojou vyskou a nejaponskymi proporciami som sa do neho "vdaka" len vyskovo nastavitelnemu volantu, nevedel rozumne posadit...
SST je dobra prevodovka, ale do normalniho auta, ne do auta typu Evo ci ralliart, kde totalne zazdi jakoukoli zabavu a sportovni jizdu. Navic toto STI dostane jeste tragictejsi automat.Ale kdo chce kam..
Uplne suhlasim. SSTcko degradovalo EVO ako sa len dalo.
Subaru i Mtsu vzdali ambice dělat závodní auta a spokojili se s auty pro sportovnější jízdu. Je to trend a řekl bych, že ví co dělají, svět závodních aut jde prostě jinam a oni přestávali konkurovat.
Ale no tak. Nka jezdi a jezdit dlouho jeste budou a tvori pater napr. rallye zavodu. WRC stejne konci a na okruzich nikdy nebyli. Vrchy jsou vcelku loklani zalezitost. Takze ten prostor se jim prilis nezmensil.Proste dle meho je to o tom, ze zavodni auta je neuzivi a musi prodavat. Je super mit ultimativni EVO, ale to si koupi 5 lidi. Ale Evo pro denni jezdeni s historii EVA a jizdou trochu lepsi Ocravie RS si uz pak koupi 500 lidi.Takze mate z casti pravdu :)
jj, pěkně jsi to napsal. je to tak. já vidím budoucnost sportovních aut v lehké váze. stojí polovic, mají čtvrtinové provozní náklady a je s nimi dvojnásobná sranda. na rally to teda není, ale všude jinde jo. takže vymezení EvoX a nové STi na sportovně civilní auta vnímám jako správné komerční rozhodnutí.
Kdo je to Octavie RS :-O
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.