No fuj uz teraz ma napina to hadam nemyslia vazne !? Ak si myslia ,ze sa im bude henten mutant x predavat ... no skoda subaru bejvavalo ... :-/
O to právě myslím jde - sti přece nezmizí. Pořád to bude auto, výborné 4x4, boxer s turbem vepředu. Je takový rozdíl, že to místo hatchbacku bude sedat (ostatně uvidíme, co je octavka?)? STI nam nikdo nebere. Jde jen o to, ze zmizi rovny kus "pozadi" auta, a ze bude i diesel. Proto se jen tesim.Btw kdo se svezl se Subaru, nechce jinak (mel jsem ostre GT). Ale spotreba je fakt silena.
Tak to je KONEC ! KONEC ! Zabili nám legendu ! A to jsem se tak těšil že si jednou Imprezku koupím... Nekoupím... Něco co bude vypadat tak hnusně futuristicky jako je na obrázku... Blééé, já ci zpátky IMPREZKU.
Som zaritim fanusikom Mitsubishi Lancer Evolutiona....ale aj tak mi bude sportovy sedan velmi chybat...a nepochybne aj kopu inym ludom....
Tak to je konec toto:-/
tak tohle je pro ty co rikaji že imreza je normalni auto ktere nema na konkurenty...;-) http://www.youtube.com/watch?v=QX6pf-oTNPY&NR
A co to video znaci? Kdyby to byla aspon nejaka kloudna rally jizda snehem, ale toceni po jezere a parkovisti a jeste zrychlene, to me teda moc nebere :-)
Male sedany? Vam asi nie je velmi jasne, co je to maly sedan. Impreza je velkostou ako Octavia, Focus sedan, Corolla sedan, Jetta...Tie tzv male sedany, co sa moc nepredavaju su Accent, Fabia sedan, Aveo, Thalia, Logan...
Považuji je opravdu za malé sedany. Vždyť nad nižší střední třídou jsou ještě min. další tři.
Impreza je obrovský pojem a je velká ztráta zbavit se legendárního modelu
Co jsem si všiml před pár lety v USA, tak naprostá většina aut odpovídajících naší nižší střední třídě byla v sedanu. HB tam bylo málo a o kombíka člověk nezavadil. :-)
A zapomněl jsem dodat, že Imprez (2.0 a WRX) tam nejezdilo zrovna málo. :-)
Nova Impreza bude samozrejme vypadat lip nez koncept, na netu (i tady na autorevue) uz byly fotky kamuflazi i fotomontaze, z kterych je to jasny. A osobne jsem rozumel, kdyz si na konec sedanu stezovali v NASIOCu, protoze amici na sedany ulitavaj, ale v Evrope jedou HB, WRC taky valcujou HB, eurodiesel bude, takze se zbejva tesit, az ji konecne v dubnu vybalej. Snad se povede i vyslednej dizajn, teda doufam..B-]
:-( když už konečně člověk začne trochu vydělávat, zas se to všecho akorát zesere...radar na každym rohu, Impreza skončí...je mi z toho trochu smutno...zas o důvod víc zůstat v šedi průměru :(((((( my jsme ztracená generace, i když máme všechno, ve skutečnosti nemáme nic :((((
jo, presne takovejhle z toho mam pocit. Ze ja blbec sem se nenarodil o par let driv. Ale ne tady, zejo, to zas bych si moc nepomoh.
Co jsem zaslechl já tak kombi bude také.ale nevím zda i v evropě.co se týče motorů tak 2.o l bez turba +elektromotor něco kolem 200k a pak už jen STI,2.5 turbo WRX prý nebude místo toho asi bude nafta 2.2.uvidíme
Vim ze me vsichni budete hnedka nadavat, ale nevim proc se nad tim pozastavovat - krome WRC (ktere plne uznavam a je to opravdu legenda a super super super sportak) -ale kolik jich v republice je ??? - jsou imprezy jen male, vzhledove z venci divne (o vnitrku z 60. let nemluve) pseudo sedany, ktere nic zvlastniho oproti konkurency nemaji (krome deficitu skoro ve vsem) - tak co??? papa a satecek - vim ze vsichni budete psat ze to neni pravda - ale prodeje a to ze subaru nezbylo nic jineho nez konec - mluvi za vse - je to porste fakt.PS: pokud chcete krasne pseudokombi tak sportwagon :-D - nato hnusy jako impreza namaji a svet to vi :-D
di do háje(chtěl jsem použít sprostějších slov ale nedovolil jsem si to)Že se málo prodává u nás neznamená že se málo prodává všude3-[
Impreza oproti konkurenci nabízí stálý pohon 4x4 a famózní jízdní vlastnosti, ale bohužel těmito atributy dokáže oslovit jen specificky zaměřené zákazníky. Takže pokud bude chtít Subaru oslovit větší spektrum zákazníků, bude se muset zaměřit i na jiné oblasti než je jen motor, podvozek a pohon všech kol.
Máš pravdu je odporný. přitom je Subaru moje značka.
Impreza je legenda, ale kolik jich v Cechach na silnicich potkate? Takze treba ten hatchback a diesel zpusobi, ze jizdni vlastnosti zachovaji legendu, ale pro bezneho uzivatele bude stravitelnejsi. Tedy me to laka moc. Ale doposud - kdo by chtel mit beznou spotrebu 13/sto. Nemluvim o tom, ze kazdych 300 km musite stavet.Jo, STI jiste zustane zachovano, takze kdo chce frcet ostosest, porad ma tu moznost... Btw boxer diesel - kdyz se jim povede, to bude nova legenda. Treba oproti trakturkum od VW :-)
Mno s tim bych az tak nesouhlasil... Napriklad novej Outback v kombiku.. no radost se podivat a pak s motorem 2.5 turbo s tim se uz da i jezdit a uzivat si. Ja osobne jsem si pred 4-mi mesici koupil 06 STI predtim jsem mel mazdu6 jj musel jsem si chvilku zvykat ale to se proste neda srovnavat jiste mazda byla pohodlna designove hezci ale rychle sem zmenil nazor kdyz jsem se subarkem poprve zajel na hory do kopcu to se proste neda popsat jakej to je pocit stoupat nahoru az zalehaj usi sama zatacka a to auto sedi jak prilepeny. Je to obrovska skoda pokud tahle ikona zmizi nemel jsem v ruce lepsi auto jak STI .. myslim tim ted samozrejme stejnou tridu aut ikdyz ani v M3 jsem nemel takovej pocit jako v STI.
To jako už nebude Impreza Sti sedan? To bude tahle kreatura ala Golf místo Imprezy? No nevím kde soudruzi z japonska udělali chybu. proti dieselu nic nemám, ale tohle nepovažuji za důstojného nástupce Imprezy :-/
Sedan určitě bude! S hatchbackem by na svém domácím trhu neuspěli. Otázkou je zda se bude dovážet i do Evropy.
Impreza hatchback? To už je jen krůček k MPV 3-[. A konec další legendy.
Možná by mohli začít vyrábět kočárky a koloběžky3-[
to je fakt subaru se asi scvoklo (i když nezní to špatně subaru kočárek STI)B-]
uz chyba len naftovy boxer a pohreb bude dokonaly 3-[
Nafta je v Evropě nutnost. Raději mít Subaru v naftě než snít a pokukovat po něm z okýnka jiné značky s dieslem.
jezdit s imprezou za 9l neni nic tak hrozneho, s dieselem by to bylo za nejakych 7l? nejsem si jist, jestli se vsem tem milovnikum nafty ten rozdil vyplati.
Já zase četl, že kombi - resp. sportwagon u Imprezy bude. Bylo by to super, protože žádné jiné kombi (ale muselo být jít svým zavazadlovým, prostorem o opravdové komnbi, ne jako dnes spíš o hatchback) nižší střední třídy s trvalým pohonem všech kol se na světě nevyrábí a vyrábět asi nebude a zájemce o jiné kombi musí jít až do střední třídy a místo 2/3 miliónu musí zaplatit přes 1 mil. Kč. Co se týče dalších změn - nebude se dávat do Imprezy nový turbodiesel?
co takhle Octavka? :P snažej se ji jeste oplastovat a vy pak si na ni ani nevzpomenete :P
TD bude a kdo ví co se z toho ještě vyklube kromě HB.
Můj soukromý názor je, že kombi přijde a bude prostě odvozeno od HB. Zbytečně by se připravili o zákazníky, kteří hledají spojení 4x4 a kombi.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.