Subaru Impreza se už nabízí na českém trhu. Na výběr jsou dva motory

Hohohhooohohohohohohohhhh  |  21. 11. 2017 20:23

to bude prodejní hit

Odpovědět  |   | 
jouda  |  21. 11. 2017 20:46

To tabulkové zrychlení, to je bomba

Odpovědět  |   | 
jouda  |  21. 11. 2017 21:04

Jako sorry, ale 1.6 84kW opravdu nebude mít hodnoty zrychlení (0-100km/h) 5,9s a dvoulitr 115kW za 5.6s Bylo by to opravdu vyjímečné, leč realita je opravdu jiná (mínuskáři prominou)

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 11. 2017 21:43

Mínusáři neprominou, mínusáři ti jednou dali mínus a i když je to naprostá kravina, ta hodnota zrychlení, tak dostaneš mínus znovu. A jak to tak vidím, také si to odskáču.

Odpovědět  |   | 
DDT  |  21. 11. 2017 22:34

třeba to váží 500kg...
ale je to klasicky asijsky hnusný...

Odpovědět  |   | 
Ruda  |  22. 11. 2017 08:25

Můj Peugeot 407 s 2.0i 103 kw měl zrychlení na stovku za 9.5s. Tohle je o 10 let novější auto s 12kw navíc a akceleruje hůř a za velmi podobnou spotřebu? To co píšeš nikdo nečeká, proto je verze STi, ale 12,4s a 9.8s to jsou parametry 10-15 let starých aut...

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  22. 11. 2017 09:25

Jenže tohle je trošku jiné auto. Má cvt a awd. Taky se divím, proč tam nedávají poměrně dobrý 1.6t. S levorgem cvt, awd cvičí za 8.9s což je dobré. Civic 1.5t cvt (bez awd) to má za 8.5s.

Odpovědět  |   | 
fero  |  22. 11. 2017 13:08

Ten civic mas namerany ci papierova hodnota?

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  22. 11. 2017 13:56

Všechno to jsou papírové hodnoty.

Odpovědět  |   | 
(8wvh(&*chb  |  22. 11. 2017 12:59

Ruda je zrejme vrcholem abstrakce: Zcela abstrahuje od rozdilu mezi autem a grafickou kartou a i po aute zada dodrzeni Moorova zakona. Ted uz zbyva chtit, aby graficke karty dostaly 5 hvezd v NCAP.

Odpovědět  |   | 
Ruda  |  22. 11. 2017 23:47

Rozhodně se nesnažím narvat do auta co největší počet tranzistorů ale taková je doba, technika jde dopředu, nejen v IT, auta jsou lehčí, výkonnější, úspornější, ale toto auto jde proti proudu, takže na ježdění lepší než mastné tyče v tramvaji, ale asi jako hodit z okna ASUS GX 800 a vyměnit to za Pentium 3, pokud chceš jen jezdit, tedy hrát prince, stačí ;)

Odpovědět  |   | 
*()w7ch  |  22. 11. 2017 13:01

Prdel na to komar! Kdo meri zrychleni nano[s]ou, ma tyhle nesmysly v pazi.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  22. 11. 2017 06:14

Není těch motorů na výběr nějak moc ??? Nestačil by jeden pořádný..... pardon, ten nemají.

Odpovědět  |   | 
)*9wdvn  |  22. 11. 2017 12:54

To staci. Ono je to jen k jezdeni.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  22. 11. 2017 08:11

V porovnání s MZD3 je to úplná tragédie. A pokud tak nutně potřebuješ 4x4 tak by se k tomu hodila i větší světlá výška. Vlastně by Mazda namísto 1,6ky tam dala svůj dvoulitr, který má o 60 Nm více.

Odpovědět  |   | 
(D)72eiuhcf  |  22. 11. 2017 12:53

To je naprosta pravda! Ovsem zoufalost Subaru vynike jeste podstatne lepe v porovnani s jablecnym kolacem: Subaru totiz nejen ze nevoni, lec dokonce se ani neda sezrat - tedy az na cestne vyjimky hype rYnteligentu, kteri porovnavaji Imprezu s Mazdou 3.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  22. 11. 2017 16:02

Pobavilo, přece 4x4 je pouze do terénu, tak přece musí mít větší výšku podvozku, to dá rozum . Sice to, že to auto i na normální cestě jedou 100x lépe než většina jiných aut už se přece nepočítá, bo 4x4 je do terénu, natož aby Subaru většina z vás aspoň řídila. Já z těch teoretických mudrlantů tady fakt padnu

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  22. 11. 2017 16:48

No to mi musíš napřed povykládat a já tě potom svezu ve svém STI. A potom ti dám přečíst něco o tom, jak Xsara porážela na asfaltu WRC.

Odpovědět  |   | 
(D)72eiuhcf  |  22. 11. 2017 12:49

To tu zase mame jednou nablito. Podle toho, co zde clovek vidi za mentalni zvratky, by se dalo ocekavat, ze majitele Subaru si mohou gratulovat.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  22. 11. 2017 15:56

Když už tady někteří chtějí srovnávat ono papírové zrychlení, tak u toho aspoň přemýšlejte a uvědomte si, že se jedná o auto s AWD, automatem, podstatně větší tuhostí karoserie a tím vším i větší hmotností. Srovnávat to s nějakou lehonkou předokolkou s manuálem, kde v první zatáčce musíte dát stejně výrazně nohu z plynu, aby se to udrželo na cestě je totiž úplně mimo. Je ale škoda, že Impreza tady nestartuje s oturbenou 1,6 z Levorga, ale to by i ta cena byla výrazně vyšší. Škoda, že výkonnější motorizace, které má Subaru pro jiné země běžně v nabídce, se díky eurohujerismu v podobě nesmyslně se zvyšujících euronorem do Evropy nepodívají.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

včera | Jan Mička | 65 příspěvků
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

3.  12.  2020 | Jan Mička | 106 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků

Nejčtenější články

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 69 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šéf Škody. Levnější vozy jsou ve hře

Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šé…

Thomas Schäfer nahradil v čele automobilky Škoda Auto jejího dlouholetého šéfa Bernharda Maiera. Kudy se bude Škodovka ubírat, jaké modely sehrají v budoucnu velkou roli a jaké dopady prozatím měla koronakrize? O tom jsme si povídali i během jízdy v novém elektromobilu Enyaq iV.

30.  11.  2020 | | 46 N/A
Auto Tip
ŠkodaRozhovory
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster
Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani levnější verze nevypadá vůbec špatně!

Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani le…

Nová generace Dacie Sandero o sobě dala společně se sedanem Logan poprvé oficiálně vědět už koncem září. Na osobní setkání zatím nedošlo, konečně si ale můžeme novinky prohlédnout alespoň v pořádné galerii.

20.  11.  2020 | | 108 N/A
Jan Mička
Dacia SanderoPremiéry