Když už tady někteří chtějí srovnávat ono papírové zrychlení, tak u toho aspoň přemýšlejte a uvědomte si, že se jedná o auto s AWD, automatem, podstatně větší tuhostí karoserie a tím vším i větší hmotností. Srovnávat to s nějakou lehonkou předokolkou s manuálem, kde v první zatáčce musíte dát stejně výrazně nohu z plynu, aby se to udrželo na cestě je totiž úplně mimo. Je ale škoda, že Impreza tady nestartuje s oturbenou 1,6 z Levorga, ale to by i ta cena byla výrazně vyšší. Škoda, že výkonnější motorizace, které má Subaru pro jiné země běžně v nabídce, se díky eurohujerismu v podobě nesmyslně se zvyšujících euronorem do Evropy nepodívají.
To tu zase mame jednou nablito. :-P Podle toho, co zde clovek vidi za mentalni zvratky, by se dalo ocekavat, ze majitele Subaru si mohou gratulovat. B-]
V porovnání s MZD3 je to úplná tragédie. A pokud tak nutně potřebuješ 4x4 tak by se k tomu hodila i větší světlá výška. Vlastně by Mazda namísto 1,6ky tam dala svůj dvoulitr, který má o 60 Nm více.
Pobavilo, přece 4x4 je pouze do terénu, tak přece musí mít větší výšku podvozku, to dá rozum :-D. Sice to, že to auto i na normální cestě jedou 100x lépe než většina jiných aut už se přece nepočítá, bo 4x4 je do terénu, natož aby Subaru většina z vás aspoň řídila. Já z těch teoretických mudrlantů tady fakt padnu :-D
No to mi musíš napřed povykládat a já tě potom svezu ve svém STI. A potom ti dám přečíst něco o tom, jak Xsara porážela na asfaltu WRC.
To je naprosta pravda! Ovsem zoufalost Subaru vynike jeste podstatne lepe v porovnani s jablecnym kolacem: Subaru totiz nejen ze nevoni, lec dokonce se ani neda sezrat - tedy az na cestne vyjimky hype rYnteligentu, kteri porovnavaji Imprezu s Mazdou 3.B-]
Není těch motorů na výběr nějak moc ??? Nestačil by jeden pořádný..... pardon, ten nemají.
To staci. Ono je to jen k jezdeni.
To tabulkové zrychlení, to je bomba :-D
Jako sorry, ale 1.6 84kW opravdu nebude mít hodnoty zrychlení (0-100km/h) 5,9s a dvoulitr 115kW za 5.6s :-D:-D:-D Bylo by to opravdu vyjímečné, leč realita je opravdu jiná (mínuskáři prominou)
Prdel na to komar! :-P Kdo meri zrychleni nano[s]ou, ma tyhle nesmysly v pazi. B-]
Můj Peugeot 407 s 2.0i 103 kw měl zrychlení na stovku za 9.5s. Tohle je o 10 let novější auto s 12kw navíc a akceleruje hůř a za velmi podobnou spotřebu? To co píšeš nikdo nečeká, proto je verze STi, ale 12,4s a 9.8s to jsou parametry 10-15 let starých aut...
Ruda je zrejme vrcholem abstrakce: Zcela abstrahuje od rozdilu mezi autem a grafickou kartou a i po aute zada dodrzeni Moorova zakona. ;-) Ted uz zbyva chtit, aby graficke karty dostaly 5 hvezd v NCAP. B-]
Rozhodně se nesnažím narvat do auta co největší počet tranzistorů :-D ale taková je doba, technika jde dopředu, nejen v IT, auta jsou lehčí, výkonnější, úspornější, ale toto auto jde proti proudu, takže na ježdění lepší než mastné tyče v tramvaji, ale asi jako hodit z okna ASUS GX 800 a vyměnit to za Pentium 3, pokud chceš jen jezdit, tedy hrát prince, stačí ;)
Jenže tohle je trošku jiné auto. Má cvt a awd. Taky se divím, proč tam nedávají poměrně dobrý 1.6t. S levorgem cvt, awd cvičí za 8.9s což je dobré. Civic 1.5t cvt (bez awd) to má za 8.5s.
Ten civic mas namerany ci papierova hodnota?
Všechno to jsou papírové hodnoty.
třeba to váží 500kg...ale je to klasicky asijsky hnusný...
Mínusáři neprominou, mínusáři ti jednou dali mínus a i když je to naprostá kravina, ta hodnota zrychlení, tak dostaneš mínus znovu. A jak to tak vidím, také si to odskáču. :-D
to bude prodejní hit :-D:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.