Subaru Impreza: nová generace detailně

25 komentářů

LACO
7. října • 10:28

Subaru spravila chybny krok.Tak isto ako Fiat so svojim Stilom.Neubehnu ani dva roky a bude tu uplne ina Impreza.O to sa stavim o cokolvek.Subaru uz musi pocut tie negativne nazory a nemoze si dovolit si takto zahravat so svojim hlavnym modelom.Do dvoch rokov tu mame novu Imprezu, ktorej svedcia krajsie tvary, ako tomuto monštru...Aj ked zvyknut sa da aj na takuto Imprezu...Uvidim, ako bude vyzerat v nejakom SPORT pakete...Tak este nie je nic stratene.

911
7. října • 14:52

presne tak, tez myslim ze nastupce tu bude v rekordne kratkem case a bude uplne jiny ... tento design snad 90% lidi odsuzuje ... japonci jsou zkratka uplne jina kultura a co se v evrope zda otresne se jim zda pekne ... s nekolik japonci, korejci a cinany jsem se setkal a i v nazorech na bezne veci jsou casto v uplne na jine planete ... tento model v evrope nemuze uspet ani kdyby byl sebekvalitnejsi a sebelevny

Sob
6. října • 20:15

Po tomhle redesignu zůstavá na trhu jen jediný klasický zástupce, Mitsu Lancer EVO 10. Nevim proč by lidi měli kupovat tohle designově podprůměrné auto když mají tolik alternativ a lepších ...

Radek Ondrášík
6. října • 22:27

Proč by to měli lidé kupovat? Např. pro to, že Subaru je extrémně spolehlivé auto se špičkovými technologiemi. Jaké jediné nabízí v segmentu trvalý náhon na všechna kola (tedy nevím o nikom podobném), redukci u osobáku (nevím o podobném v segmentu), specifické naladění vozu, které je jak sportovní tak komfortní současně.Důvodů pro koupi Subaru je mnoho a z vlastní zkušenosti mohu říci, že na fotkách vypadá nová generace dost divně, ovšem v reálu je to sice nenápadné, ale pohledné auto a to i v základních verzích.

S3 8P MTM
7. října • 10:51

Tohle snad nemůže napsat ani fanda značky...
Subaru chce asi trumfnout číňany :-/
To píšete, aby Vám ho pak půjčili na test nebo si to fakt myslíte???
Nicméně o to větší a škodolibější mám radost, že až někde WRX nebo klidně STI potkám, bude i můj poměrně konzervativní němec o 5-10 tříd jinde B-] (dosud byl jen o 3) B-]

sti
7. října • 20:57

chtel si napsat o 5-10 metru pred tebou na kazdych 50 metru klikate silnice a budes muset sledovat ty nevkusna tuningova zadni svetla :-) subaru nikdy nebylo o designu, ale o technice a jizdnich vlastostech. opravdu, projed se v impreze a pak sem neco napis.

S3 8P MTM
8. října • 9:55

Právě proto jsem ji nekoupil. Jel jsem v ní totiž. Pocit, že sedím ve staré Mazdě 323 mi nevyhovoval. A výkon? Moje auto jede líp. B-]
5,2 z 0-100km/h a 265km/h Vmax.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
midloch
9. října • 11:20

možná tak maximálně o pár setin zrychluje ale né jede, to je podstatnej rozdíl!

Radek Ondrášík
8. října • 10:39

Ano 0-100 a Vmax je u STI/EVA ten nejdůležitější parametr :) Zkuste někdy zatočit i volantem a nejen masirovat ego na semaforu vedle trolejbusu, pak poznáte v čem mají STI/EVO přednosti.

S3 8P MTM
8. října • 20:32

Kvalitní věci nemusí být nutně snobské. Například standardní nová S3 porazila v Autobildu na sněhovém okruhu všechno, i Evo 9. To bych sám nečekal.
Pokud se nebudete při vystupování trochu stydět, klidně si Subaru pořiďte. Špatné není. A je velice levné.

Radek Ondrášík
8. října • 20:45

O snobismu jsem nehovořil, jen prostě protěžování S3 v jakékoli generaci a úpravě vůči STI a EVU je docela zábavné. Nevím jak dopadlo S3 v testu Autobildu, ale pokud berete tento magazín za běrnou minci, pak se nemá smysl bavit dále. Tendenční magazín protěžující vybrané automobilky vystupující téměř jako tovární časopis není pro mne nic, co by změnilo můj názor.To už spíše změní můj názor reálné zkušenosti s vybranými vozy, kdy jsem opravdu nezaznamenal, že by evo nebo sti i minulé generace a to ani u staršího Eva6 mělo s Audi problémy a to ani s S3 a ani s RS4.Ale přeji vám to nadšení, z něčeho musí být člověk živ.

S3 8P MTM
9. října • 8:41

Tak tak, nápodobně B-]

Jirka
6. října • 18:00

Prohlédl jsem si ve Frankfurtu....exterier bych ještě odpustil, ale interiér ne....všude jen plasty, navíc tvrdé, sedačky plochý s kratkýma sedákama (možná se měli dojít podívat na standardní sedačky do Civicu.....absolutní paráda a to měřím 188 cm) ..... Tohle si koupí tak možná dva tři fandové značky a to je dle mne asi tak vše..... Legacy je lepší, ale na to co/pro koho bych to chtěl, až moc velký.

Nejm
5. října • 18:11

Takže WRX bude mít 2.5 motor a ne 2.0? A těch 209 km/h je nějak málo, když minulá jela 230.

Lovap
5. října • 16:52

Mne sa náhodou celkom pozdáva. Pravda, nie je to už "čudné" auto - čudné myslím vybočujúce z noriem - ale aj tak je v pohode. Pôsobí tak nenápadne ... a uhladene. Fajn.

vegas
5. října • 22:00

souhlas,mne se libi a ty ceny jsou fajn,no na stare nebylo nic hezkeho

RedBaron
5. října • 16:41

Teď když už je venku tolik fotek, se stále musím divit, že Subaru si teď dovolí přijít s autem, jehož tvary nedosahují ani elegance Daewoo Racer ze začátku devadesátých let. Místo důrazu na techniku permanentního pohonu, sportovní modely a image z Rallye se Subaru snaží obrátit ke střednímu proudu hatchbacků a místo designéra vymýšlí tvary zřejmě podnikový kuchař.

glider
5. října • 17:42

jj hrozne, az tragicke.....a ten nasavaci otvor na kapote vyzera hrozne......na minulej gen. to vyzeralo fajnovo ale toto je hnus velebnosti:-O

razr
5. října • 11:26

Ten design je vazne hnus. Pripomina mi Deawoo Lanos...

MR
7. října • 3:46

hej nekeruj mi tady do myho daewoo lanos:-P;-):-D

Pavel
5. října • 12:17

STI maximální rychlost 209???

altin
5. října • 12:27

wrx nie je wrx sti.... takze sti bude mat maximalku vyssiu...

Pavel
5. října • 12:35

sorry for the inconsisency, myslel jsem samozřejmě wrx. stávající WRX má kolem 230. maximálku 209 maji ropáky s 2L objemu.

petr
6. října • 21:46

To je fakt, např. dieselový Saab 9-3 1.9TiD 110kW má maximálku 210 km/h a jeho výkonější 132 kW verze dokonce 225 km/h. Nicméně předpokládám, že u Subaru obětovali vysokou maximálku za zrychlení, protože když to srovnám např. se Saabem, tak ten s větším motorem 2.8 V6 Turbo 188kW má 0-100 za 6,7 zatímco WRXo to s 2,5kou 169kW udělá za 5,8. Nižší maximálka je prostě daň za zrychlení. Třeba Saab dělá závodní 9-3ku, která vymáčkne z 2.0 benzínu 520kW a udělá 0-100 za 2,9s, ale maximálka je jen 200 km/h.

xxx
5. října • 10:23

Na těch fotkách to vypadá jako deset let starý korejec.

Doporučujeme

Články odjinud