Subaru Impreza: nová generace detailně

Subaru zahájilo na počátku října prodeje nové generace modelu Impreza. Nejvyšší čas si jej představit. (+ české ceny)

Nová generace se začala prodávat prozatím v jediné karosářské verzi a to hatchback. Ten nahradí tradiční kombi a milovníci sedanu se možná dočkají o něco později. Tedy v případě, že Subaru změní názor a sedan přivede do Evropy, protože s tím prozatím nepočítá.

Od prvního představení je hatchback středem pozornosti, jelikož dlouhá historie Imprezy se v této verzi představuje poprvé. Zda je to krok správným směrem ukáže až čas.

Pro milovníky Imprezy může být také těžko stravitelným faktem, že hatchback přišel o bezrámová okna. Z důvodu větší tuhosti má nová generace již tradiční orámování oken.

Hatchback měří na délku 4 415 mm, na šířku 1 740 mm a na výšku 1 475 mm. To vše s rozvorem 2 620 mm. V nižší střední třídě tak jde o průměrně velký hatchback, který žádným rozměrem nevybočuje.

V počátku prodeje bude Impreza nabízena se stejnými agregáty, jako minulá generace a to čtyřválci 1,5 a 2,0, které prošly inovací. Ty lze objednat jak s manuální pětistupňovou převodovkou, tak i čtyřstupňovým automatem.

Samozřejmostí je u Imprezy trvalý symetrický náhon na všechna kola, který je doplněn redukci.

 

1,5R

2,0R

2,5 WRX

Objem (ccm)

1 498

1 994

2 457

Výkon (kW/k)

79/107

110/150

169/230

Točivý moment (Nm)

142

196

320

 

Převodovka

MT5

AT4E

MT5

AT4E

MT5

 

Zrychlení 0-100 (s)

14

15,1

9,6

11,6

5,8

Max.rychlost (km/h)

175

167

193

182

209

 

Komb.spotřeba (l/100 km)

7,5

7,5

8,2

8,4

10,4

 

Zákl. cena

498 800

538 800

598 800

638 800

898 800

Již základní výbava Imprezy nabídne opravdu hodně a na pohled vyšší základní cena tak rázem vypadá jinak. Standardem bude 6 airbagů, automatická klimatizace, 4 el. ovládána okna, rádio s CD a podporou mp3, el. ovládaná a sklápěná zrcátka, ABS s EBS, redukční převodovka a mnoho dalšího.

U verze s motorem 2,0 je pak standardní výbava rozšířena o stabilizační systém.

Nyní již čekáme jen na představení nové generace sportovního STIčka, které se kvapem blíží. Více o něm si můžete přečíst v jedné z dnešních bleskovek.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nové Subaru Impreza

 

bazar

Subaru Justy 1,3
Rok výroby: 2002
Stav: 128 442 km
Cena: 33 000 Kč
Subaru Forester 2
Rok výroby: 2014
Stav: 56 765 km
Cena: 480 000 Kč
Subaru Impreza 2
Rok výroby: 2009
Stav: 120 586 km
Cena: 180 000 Kč
Subaru Legacy 2
Rok výroby: 2007
Stav: 204 909 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru Forester 2
Rok výroby: 2009
Stav: 186 194 km
Cena: 165 000 Kč
Subaru Legacy 2
Rok výroby: 2007
Stav: 163 611 km
Cena: 140 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků