Subaru Impreza 2012: zmenšenina Legacy

Automobilka Subaru zveřejnila první snímek svého sedanu Subaru Impreza pro modelový rok 2012. Jak ukazuje přiložený snímek, jde prakticky pouze o zmenšeninu většího Legacy, nicméně se naštěstí vrací do původních proporcí klasického sedanu, jež Impreze přeci jen přinesly největší věhlas. Zároveň to vypadá, že nová Impreza bude velmi podobná konceptu z loňského autosalonu v Los Angeles. Jak se zdá, experiment s konverzí na pětidvéřovou nákupní tašku stávající generaci nevyšel, takže se nová generace na sklonku letošního dubna představí na autosalonu v New Yorku zároveň v karosářských verzích sedan a hatchback.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Subaru Impreza 2012 vs. Legacy GT: najdi sedm rozdílů...

Po stránce techniky toho mnoho nevíme, Subaru alespoň slibuje, že novinka bude „prostornější a komfortnější“ a nabídne průměrnou spotřebu paliva 6,5 l/100 km (zřejmě u dieselu…). Při srovnání jednotlivých snímků lze poznamenat, že se nová Impreza podobá spíše stávajícímu typu Legacy než studii z Los Angeles…

Klepněte pro větší obrázek
Koncept Subaru Impreza Design Study z loňského autisalonu v Los Angeles

 

bazar

Subaru Justy 1,3
Rok výroby: 2002
Stav: 128 442 km
Cena: 30 000 Kč
Subaru Outback 2
Rok výroby: 2008
Stav: 131 294 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru Legacy 2
Rok výroby: 2007
Stav: 204 909 km
Cena: 126 000 Kč
Subaru Forester 2
Rok výroby: 2008
Stav: 124 900 km
Cena: 220 000 Kč
Subaru Outback 2
Rok výroby: 2012
Stav: 106 357 km
Cena: 290 000 Kč
Subaru Outback 3,6
Rok výroby: 2012
Stav: 233 746 km
Cena: 330 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků