Subaru Impreza 2012: nová generace se prohání v Alpách (spy photos)

26 komentářů

bebel
3. října • 20:21

vazeni, nic proti vam, ale hodnotit uvedene fotky mozme fakt len zhruba...skor ma prekvapuje, ze pouzivaju u zadnych svetiel ziarovky namiesto LED...moj nazor - pojdu blizsie dizajnovo ku mom. generacii LEGACY...inak obecne ku SUBARU - ten , kto ich pozna a sa v nich viezol, resp. ich vlastni, dost nerad meni za inu znacku...niecim to asi bude, ze? ;) t.z. je to urcite "nahoda", ze vacsina farmarov v Alpach a ludi vo Svajciarsku z tych hornatejsich casti casto preferuje SUBARU..necudujem sa im...vsetky auta maju svoje "mouchy" , ale u SUBARU ich vela nenajdete...uz to , ze kaslu na downsizing je mi viac , ako sympaticke...taka atmosfera 2,5i napr. s lineartronic prevodovkou - zaujimava volba... ale naspat k impreze - nepochybujem o tom, ze FUJI HEAVY INDUSTRIES vylepsi doterajsi model a bude uspesny urcite tak, ako doteraz...tieto auta kupuju ludia, co vedia co chcu...HAWK!

ObiWanKenobi
20. září • 21:53

doteraz bola pekna Imreza hatchback len vo verzii STi, ale toto vyzera byt zase o cosi skaredsie, ten zadny naraznik sa mi zda oproti piatym dveram dost vysunuty, neviem, ci to nie je len maskovanim, ale nevyzera... Co sa mi na Subaru paci je, ze to nie je ziaden koncern, proste automobilka, ktora si zije vlastnym zivotom a jej techniku ledva najdete v inych autach, nie ako VW, ze jeden TSI motor pcha do 15 modelov (napr. 1.2 TSI od Fabie az po novy Passat, ze pre 3 triedy jeden motor). Majitel Subaru sa odlisuje od ostatnej konfekcie, len to bohuzial stoji trosku viac...

kamil
21. září • 17:33

Nechci ti kazit radost, ale Subaru už tak samostatné není a jeho techniku lze najít v jiných autech, stejně jako techniku z jiných aut lze najít v Subaru.
Nejdříve přišel GM se Saabem 9-2, což byla jen překapotovaná Impreza. Pak podíl v Subaru koupila Toyota a teď se připravuje sporťák, který má zatím označení Toyota FT-86, který je postaven na společné technice Toyoty a Subaru. Bude mít např. motor boxer od Subaru vybavený přímým vstřikem benzínu od Toyoty.
Nebo třeba Subaru Justy už není vůbec Subaru, je to jen Daihatsu Sirion "s přelepeným znakem".

Saiko
5. října • 12:56

Máš pravdu... Subaru už není co dříve a začínají se tam dít hokusy... http://www.impreza-subaru.cz/... tu je pěkný článek o podílu a o historii automobilky, a o značce Subaru obecně

smudliky
22. září • 6:14

Neber dětem iluze, je to kruté. Ony tak strašně chtějí bít ten zlý koncern...

Rode
20. září • 22:31

a cim se lisi? interierem, ktery by udelal spatne i korejcum v devadesatych letech? pohonem, ktery uz je roky prekonan kde kym? chabou nabidkou pouzitelnych motoru? otresnymi prevodovkami? Vybavami, za ktere by se stydely i male vozy v Evrope ci Japonsku? a to bratru za ceny "premiovek"Ano Subaru umi, ale vetsinou jenom TOP verze. Cokoli pod tim je otres.

Petr
21. září • 4:45

Hochu hochu, ty jsi tak trosku jednodussi, vid? Nechces doufm pohon Subaru srovnavat s Haldexem, ze ne?

Rode
21. září • 8:37

Tak kupte si napr. dvoulitr s automatem a budete mit i v subaru jen pripojitelny zadek ;) prekvapko co?
A jinak proc bychom nemohli prirovnat dany pohon k haldexu? Ja vim s obema jsi najezdil tak 200tis. kilometru, se subaru dojel na Everest a s haldexem zapadl na suche asfaltce. Realne je v krizovych situacich ktere JIZ NASTALY (zduraznuji - KTERE JIZ NASTALY) do znacne miry lepsi, nez trvale pohony jak Subaru, tak napr. mercedesu s otevrenym stredem ci vozu s torsenem. Ano, haldex hure predchazi o tom zadna, tam je diky v podstate nulovemu prisunu momentu na zadni kola stale jen predokolkou, ktera chte-nechte ceka.Jinak skoda, ze zase tu musi byt ty vypady. Ono jsou i jine systemy, nez Haldex. Symetricnost pohonu je k prdu, poznali to jini, ze timto se neutralita prilis neziska a jde to videt napr. na top verzich, kde se veskrze preferuje zadni naprava, aby se elminovala nedotacivost. Audi na to slo cestou toho, ze rovnou zmenilo pomery momentu ze 50:50 na 40:60, coz vedlo spolu se zmenou rozlozeni agregatu pod kapotou k vyraznemu posunu jizdy k neutralite, to Subaru stale lpi na necem, co je sice pekne, ale funkcne je lepsi system bez symetricnosti. Ostatne i Alfa dalsi zastupce trvaleho pohonu smeruje k asymetricnosti, Mercedes to pochopil taky uz davno apod. Jen Subaru lpi na 50:50, coz je samozrejme nesmysl a auto se chova do znacne stale jako predokolka. Ale tak ono je to auto i koncepcne s motorem pred.. no nic no.Jinak ja ten system 50:50 mam a uzivam si jej, jenom proste pohony preferujici zadni napravu jsou jednoznacne lepsi a privadi auto k one "prirozene neutralite" coz 50:50 neumi.

Lovap
21. září • 9:53

Kecáš. Všetky 4x4 Subaru majú stály pohon všetkých kolies. To len s automatmi nie je krútiaci moment rozdeľovaný 50:50, ale variabilne. Nikdy však nie je odpojený (mám taký dojem, že minimálne je to 40%). Takže píšeš blbosti.
A k tej tvojej asymetrickosti pohonu - vôbec to nie je tak, že by to bolo lepšie - už len pre to, že tým pádom má auto sklon k pretáčavému šmyku (samozrejme nie tak ako čistá zadokolka) a ten je pre necvičených ľudí o dosť ťažšie zvládnuteľný ako nedotáčavosť. To len ľudia sú zblnutí motoristickými novinármi, ktorí sa denne vyvážajú na rôznych autách a tak logicky majú iné preferencie ako ostatní. Zvyčajne preferujú športové vlastnosti, zadokolky, pretáčavosť a tuhé riadenie. Normálny človek nič z toho nepreferuje, alebo len menšina. Lenže keď pri výbere auta kúpi nejaký tan motoristický časopis a tam novinár stále hudie svoje, tak je logické, že mu podľahne ("veď predsa taký novinár vie viac ako ja", že). A je vymalované ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rode
21. září • 10:12

Asymetricnost v rozsahu jaky se nasazuej u Suzuki, Audi, Alfy, Mercedesu si nemuzete plest se zadnim nahonem. 50:50 vede auto k nedotacivosti. 40:60 vede k neutralite. To je ten zasadni rozdil. To auto je daleko vice neutralni, daleko od nedotacivosti i pretacivosti. Ale to by chtelo sednout a jezdit a jezdit a porovnavat.
Souhlasim s tim, ze bezneho zakaznika to az tak nezajima, toho zajima vysledek a ten je daleko bezpecnejsi a komfortnejsi u asymetrickeho pohonu.jinak souhlasim VDT funguje kapku jinak, nez jsem psal.

Rode
21. září • 10:13

a jen dodam, ze on i ten haldex je uz dnes "trvaly pohon" ;) sice jenom na 5%, ale nekteri na tom silne baziruji :))

lamal_SK
21. září • 12:20

skoda ze do vlastnosti subaru /ako znacky podpriemernych aut/ nebola zaratana vysoka odolnost a kvalita mech aj elektr. casti a co najmenej elektroniky tam kde treba - podvozok ktory je vo vacsine pripadov skvele fungujuci.../pokial nieje moc makky v novych verziach/ boxer zas ponuka charakter aj ked treba uznat, ze 1,6 je slabucka 2,0 je tak akurat pre nenarocne jazdenie a ostatne verzie su uz moc zrave teda velke diery...taka 1,6turbo boxer 2,0 turbo boxer by mozno bola zaujimava...diesel boxer to nastastie troska zachranuje a je to fajn motor...subaru je ine a to sa mi na nom paci, subaru si cloveka ziskava inymi vecami ako audi vw teda nie interierom ale charakterom a jazdou ci kvalitou romustnostou..stale pre mna aj dost ludi podstatnejsie hodnoty ako `dokonaly` interier s makcenymi plastmi ale totalne impotentnym celkovym naturelom...navyse ten interier je aspon kvalitne spracovany.. este k tej spotrebe 2,5ka atmosfera je naopak prekvapivo usporny motor skoda ze do imprezy s manualom nejde...

romanno2
31. července • 16:20

1.6 turbo do imprezy by mala ist toho roku, aspon tolko hovoria zakulisne info. ma byt na trhu uz v auguste, tak vyckajme...

kankunen
21. září • 14:02

Subaru jsou hodně kvalitní a odolné auta, ale mají spoustu ale. Není automat u nafty, pak mají něco bezestupňového a kdo jezdil s trolejbusem bude spokojený. Klasický automatmá 4 stupně.
Co jsem si teď všiml, tak límec u zadního kola Outbacku má tak 4 centimetry, takže tam nepůjdou dát pěkné kola a auto bude muset vypadat pořád jako tramvaj. Co je k tomu vede nevím.

Rode
21. září • 15:07

jeste k nafte - docela trpi porodnimi bolestmi. zvysene vibrace, odchazeni spojek apod. je pomerne vysoke. neco se jiz odstranilo, neco moc ne, ale problemy to prinasi. ano je to prvni generace nafty, ale to zakaznika moc nemusi zajimat.

Pilot
22. září • 7:56

Nějak to tu blbne .. Porovnání systému nahonu:
www.youtube.com ... Neni tam Quatro, neboť by zřejmě podalo stejný vysledek, stejně tak jako na dalším videu není Subaru ... ;-)www.youtube.com ...

Pilot
22. září • 7:20

Nějak se to tam nevešlo celé tak videa ještě jednou .... Zde důkaz, oficiální reklama Subaru .. právě na onu symetrii
www.youtube.com ... Další:
www.youtube.com ... -)All Wheel Drive Challenge
www.youtube.com ...

Pilot
22. září • 7:18

.. no nejsem si uplně jistý, ale mám trochu pocit že "symetrical AWD" znamená ještě něco trochu jiného než symetrické rozdělení síly 50:50Rozdělit silu jinak než 50:50 není žádný problém pomocí mezinápravového direferciálu, kdy prostě planetky nemají stejný počet zubů toť vše. (tím si to můžeš rozdělit dle libosti)Symetrickým se myslí, že celá hnací soustava včetně motoru je osově symetrická s osou vedenou podélně středem auta ... To by teda bylo pěkně trapné, aby se Subaru chlubilo něčím co si může lehce nastavit každý.Mít ovšem osově symetrickou soustavu ... to prostě nemá nikdo na světě ... tím neříkám že je to nějaké kdovíjaké terno (ikdyž trochu jo :-) ), jen že to nemá nikdo jiný ... proto se tím tak chlubí ... nic víc .. Zde důkaz, oficiální reklama Subaru .. právě na onu symetrii
www.youtube.com ... Další:
www.youtube.com ... -)All Wheel Drive Challenge
www.youtube.com ...

romanno2
31. července • 16:23

mas pravdu, symmetrical znamena, ze vlavo/vpravo od pozdlznej osi je vsetko rovnake, takze rovnake hmoty=lepsie jazdne vlastnosti

Roman
21. září • 20:38

to s tou spojkou je masakr
www.subaruclub.cz ...
kvuli tomu bych si naftaka od Subaru nekoupil aspon zatim

lamal_SK
21. září • 21:13

cital som...smutne no...kazda znacka ma svoje slabiny, ale ten postoj automobilky je ozaj zufaly co uz :-/

lamal_SK
21. září • 17:10

nechajme ho dozriet, komu sa nepaci pojde inam, zatial som nic o problemoch nepocul, cas to mozno spravi...navyse new zakaznik to na novom aute nespozna lebo nove auto nevibruje zvysene, zeby nejake dci ci tdi po 150tis km zvysene nevibrovalo? neda sa potvrdit ani vyvratit, nevlastnim ten motor

lamal_SK
21. září • 17:21

mozem z vlastnej skusenosti posudit motor 1,9 tdi pd 77kw, siel som s `novou` octaviou combi /ono to bola este 1.gen. vtedy sa predavala popri 2gen este kombik s 1,9tdi/ mala 57tis km a Tdi bolo o dost velky kus kultivovanejsie ako v tom istom aute po 150tis km...pocutelny rozdiel na 1x...a vibracie tiez samozrejme...myslim, ze pri dobrej starostlivosti uz hluk moc nenarastal to bol zvuk po dobrom zabehu tych 150tisicto plati aj pre benzinaky napr ceed 1,4 cvvt bol do 15tis ohromne tichy ale po 55tis je predsa hlucnejsi ten motor...opat myslim, ze uz sa dalej hluk a kultivovanost nebude pri dobrej strostlivosti moc zvysovat

lamal_SK
21. září • 14:13

je to tak co dodat...nastastie manual mi vyhovuje a stale nieje chyba to kupit ako jaZdene auto...s tymi ale sa da zit a komu to vadi ide inde...kazdopadne skoda

Pilot
20. září • 23:18

pohonem, ktery uz je roky prekonan kde kym ..... Tak to musíš vysvětlit ..... ale jestli myslíš Haldex, tak raděj ne e ... :-D

xx
20. září • 22:30

Co tak odlisit sa tym, co vies vytvorit, a nie tym, ako vies konzumovat?

Doporučujeme

Články odjinud