TEST Subaru Impreza 2.0 e-Boxer AWD: Nutnost dnešní doby. Ovšem bez chyby!

72 komentářů

Slavo
5. ledna • 20:52

Jazdím SUBARU posledných 5 rokov a z toho 2 roky Imprezzu. Čo sa týka jazdných vlastností, tak som s autorom článku v zhode. Všetkým tým "všeználkúm" odporúčam, aby si niečo so SUBARU (akýmkoľvek) odjazdili a až potom hodnotili.

Maniak
24. prosince • 22:13

Až se bude jednou vzpomínat na éru smrdutých dieselů počátku 21. století, tak lidi budou jen kroutit hlavou, jak to bylo možné. Proč se ty sazomety nevrakovaly hromadně hned u silnic. Přísahám, že jednou vylezu z auta a vyřídím si to s autorem toho dieselového smradu.

WP
25. prosince • 5:51

Zatím se vzpomíná na to, jak tu pod článkem o Impreze někteří dokáží exhibovat s nesmysly bez špetky kontextu vůči testu.

Pičus
25. prosince • 9:06

A pořád plká

WP
25. prosince • 18:44

Copak nám řekneš o Subaru ty? Nebo jen budeš opakovat nesmysly hodné primitiva?

.
25. prosince • 19:18

Kral jsi ty. Nikdo jiny te neprekona.
Sebestredne somracke pako,ktere zadoni o pozornost .
WP - tady jsem a ja jsem ten nejlepsi,tady jsem,me musite poslouchat a jen mne nasledovat. to ja jsem to nove svetlo ,to ja vam ukazu smer ,kam jit ........ debile,si zbal ty svoje detske nazory a jdi si hrat na pisecek

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
WP
25. prosince • 20:21

Na primitivy tvého formátu nemá smysl reagovat. K autům něco máš nebo jen umíš občurávat kotníky primitive? ;-)

Názor
26. prosince • 0:32

Jen ze zajímavosti.
Proč jste tedy reagoval na toho primitiva?
Nejste pak tím primitivem Vy?
Nějak asi Vaše ego......

WP
26. prosince • 5:56

Nechávat primitivy naprosto bez odezvy ti připadá inteligentní? Máš něco k Impreze? O tu se tu jedná, ne?

26. prosince • 10:32

Král plkus si nemůže dát pokoj.
Táhni odkud jsi sem přišel ty samozvaný učiteli.
Jsi jen k smíchu vyžaduješ pozornost jako nějaká děvka u tyče. Koukejte se co umím.
A umíte to taky.
Něco ti řeknu,ano je spousta lidí, kteří mají daleko větší opravdové znalosti a zkušenosti.
Ale ty jsi jen mluvka , tlučhuba a pozér.

WP
26. prosince • 14:06

Můžeš být konkrétní primitive? Určitě ne, zatím se tu jen jako obhroublý tupen a pozér prezentuješ sám.

26. prosince • 16:10

Ty ubohé nic.
Je až k pláči,jak se snažíš si získat pozornost .
A ono nic,jen pár stejně debilnich koktů jako ty.

Mirek
26. prosince • 13:17

Kolik tady používáš nicků? Jeden je jistě "Pičus ". Alespoň všichni ví, s kým mají tu čest. K autu nic, ale jen provokovat.

Hra
24. prosince • 22:16

Ano
A dejte mu fusekli do výfuku.

Epidem
24. prosince • 17:37

Dvoulitr, ktery ma pouze 110kw, k tomu 110kg hmotnosti navic plus CVT , je definice zla... To uz snad ani hur udelat neslo.

Pikus
26. prosince • 0:57

Impreza se podle SDA letos prodalo v ČR 13 a z toho jich je 8 na Sauto... Takže tím nejspíše jezdí jen zaměstnanci že Subaru či servisní sítě. Opravdu auto pro znalce :-)

26. prosince • 10:27

A pičus promluvil a je to jen smrad

Pikus
24. prosince • 20:29

Tomhle autu naloží i fabka s foukanou 1.0 TSI...jediný kdy má to Subaru návrh jsou tak 2 týdny v roce kdy je horší počasí.V Evropě je pro smích.

Michal2
26. prosince • 14:16

Pikus dolož fabku na 1600kg a taky bude zrychlení o dost horší.Tohle subaru je jako baletka..insignia

Pičus
25. prosince • 1:25

Tobě je tak max 12-13 let a neřídil jsi ani mopeda..
A nafoukåno máš akorát v té tvojí prázdné hlavě.

Pikus
25. prosince • 17:37

Krásný. Akorát tohle není žádná Impreza z klukovských plakátů... Wrx už ani není. Tohle je 2.0l atmosfera s CVT a nějakým kvazi-haldexem. Tohle žádnou duši nemá, jen zvuk vysavače a jízdní vlastnosti někde za Golfem. Pořádný Subaru jsou tak 5-10 let pryč.

.
25. prosince • 19:15

Ty ubozaku debilni. Vis hovno a budes si porad hrat na chytraka.

Hra
24. prosince • 20:44

P
I
/k/ Č
u
s

.-.
24. prosince • 17:53

Naopak. 110kw není rozloženo na nějakých připrdlých R3 1.2 nebo co se to dnes dělá, ale na krásných R4 2.0.

Petr
24. prosince • 18:49

R4 rozhodně ne, boxer řadový čtyřválec určitě není. 😊
Ale jinak souhlas!

Epidem
24. prosince • 18:45

110kw z dvoulitru je slabota a i ta 1.2 by mu nalozila...

laďa
24. prosince • 15:34

lepší zrychlení má nový yaris s atmosférou a šesti kvaltem, který jezdí za 5 l, na Subaru jsou parametry slabé, to se těžko okecává. dobře Subaru nemám vím prd. snad kdyby se v dizkuzi objevil skutečný majitel, možná jsou dojmy z jizdy opravdu tak famózní...

Turbofan
24. prosince • 17:25

Subaru je pro pohodovy ridice, ktery tolik dynamiku neresi. Sti si koupi jen zlomek zakzniku.

Pikus
25. prosince • 23:37

Jo, ale úplně stejná skupina lidí jsou zákazníci Dusteru, v lepším případě nějaký ty Toyoty.

26. prosince • 10:26

A pičus se ozval

.
24. prosince • 16:35

Je to jako tank. jede a jede a jede...............................................................stale jede

Neurotic
24. prosince • 15:05

Hm takže to má maximálku a zrychlení jak moje 16 let staré DCi 88Kw, které má ovšem menší spotřebu a větší nádrž takže dojede 2x dál. Tomu říkám pokrok :-D

Ben
24. prosince • 12:15

subaru už je v evropě jen pro smích..

Bill
24. prosince • 13:00

spíše to druhý, já z toho třeba radost nemám, jak další automobilka jde v eu do keru kvůli jedné wolfsburgský fabrice podvodníků, která to podělala nejen v USA a teď si hraje na svatozář s jejich IDiotskými modely

Vósa
24. prosince • 14:00

Neboj už se na ně valí další vlna pokut...to by bylo aby už nekrachli...

Vósa
24. prosince • 18:40

Tady je teda nalezlý tý VW verbeže

.
24. prosince • 14:27

Ssangyong
Hyundai-Kia
VW
Ostatní automobilky se propojily anebo sloučily anebo spolupracují.
Jmenované jsou již v současné době na hraně bankrotu
Ssangyong dokonce v ochranné správě

lokol
24. prosince • 10:55

Autorevue autolobby zase promluvila. Bez tlaku z Bruselu by automobilky neudelaly v boji s emisema nic. Čecháček a autor článku by radší města plná autosmogu...

Xixao
25. prosince • 7:42

Je krasne prokazano, ze pri prvnim “lockdownu” doprava poklesla vic jak o polovinu a s ovzdusim ve mestech to ani nehlo.

Fri
25. prosince • 9:03

Prokázal se opak ale klidně věř vlastním bludům vytvořeným na základě jednoho článku na základě jednoho stanoviště.

25. prosince • 9:28

V Německu rozhodně žádná změna k lepšímu nebyla.

Epidem
24. prosince • 17:39

Bee ovecko EU je hrobnik svobody v Evrope..

Lokol
25. prosince • 1:04

Bee malocechu s vykloktanou ovci nebo volitanym peugetom

autorcup
24. prosince • 14:22

Udelali, fake software.

pepa
24. prosince • 9:58

Vypada jak Astra.

Roland
24. prosince • 10:50

Presne, to bola prva myslienka, ked som ho uvidel.

p 22
24. prosince • 9:34

Pri všetkej úcte k Subaru za cca.900 000 kč mám Golf GTI alebo Leon s 245 k/určite s lepšou dynamikou takže aj zábavou/ a nemyslím si že tieto autá sú len lepší priemer ako napísal pán redaktor.Vždy sa Subaru považovali za kvalitné autá ale podla mna momentálne nemajú adekvátny výkon majú vysokú spotrebu a najväčší problém vidím v cene ktorá je na to čo ponúkajú vysoká a preto sa aj tak slabo aspoň u nás predávajú.Súčasnú Imprezu som myslím v premávke ešte nevidel.

R
24. prosince • 9:48

Pokud imprezu tak aspoň wrx B-]

Rumolestilakin
24. prosince • 9:17

Autor clanku je pekny kreten. Jdu si precist recenzi auta, a misto toho tady ctu nejakej vejblitek o bruselu, ktery je postaveny na lzich. Shbaru ty auta dela hlavne pro asii a ameriku. Ne pro brusel ty zabednence.

WP
25. prosince • 5:47

Výborně, když je Subaru pro Asii a Ameriku, ať se tedy stáhnou. Nejsou schopni připravit výkonnější motor vyhovující evropským normám.

scandi
25. prosince • 18:28

Ale to nedokaze ani skoda a ani ostatne kvazi automobilky,Lahko je dat do skodovky alebo seatu a pod.motor VW a tvarit sa ako geroj.Nech to skusia sami a uvidime ako sa povozime.

WP
25. prosince • 18:42

Nerozumím na co si stěžuješ? Nemá Toyota podíl ve FHI?

Pičus
25. prosince • 9:04

A nepřestává plkat ......

24. prosince • 9:23

Ano ve statech Subaru prodava v modelech treba porad sestivalec 3,6 litru.

tatr
24. prosince • 11:03

V nových modelech 2021 už ten motor není.

šofér
24. prosince • 11:06

...bohužel!

lokol
24. prosince • 10:59

To není pravda. Ve vsech modelech maji max 2.4 čtyřhrnky. Forester, Outback dokonce i nejvetsi Ascent...

.
24. prosince • 12:42

2.0
2.4
2.5

tatr
24. prosince • 14:20

2.4 je nejsilnejsi, tedy top motor. 2.5 jen vetsi objem

Vóša
24. prosince • 8:44

Kdyby tady byl článek o Škodovce, tak tu budou stovky chvalozpěvů ... ale to, že Subaru prodává víc aut v USA než jejich milované VW místní Škodomilský odpad ani netuší...ani 6 let převýchovi z Čechů kulturní národ neudělalo...pakáž zůstane pakáží...tak hezké vánoce všem Škodomilům a podobnému lidskému odpadu !

WP
25. prosince • 5:45

Ty se nauč pravopis křupane. O Subaru nevíš ani ťuk, takže začneš o škodovce. Tupost lidí jako jsi ty mě už ani nedokáže překvapit.
Takže o Impreze nemáš co napsat a jen hloupě plkáš?

Pičus
25. prosince • 9:03

Ano, řekl samozvaný král plkomet a pozér.

WP
25. prosince • 18:38

Někdo s tvým jménem se může utěšovat, že by mohl být ještě někdo jiný pozér, aby nebyl sám. Jen už nebudeš schopen napsat, proč by měl někdo jiný tím pozérem být.

.
25. prosince • 19:12

WP, zrovna ty by jsi mel byt zticha.
Prave ty jsi kral pozer a sebestredny mluvka

Nommo
24. prosince • 23:00

"...ani 6 let převýchovi z Čechů kulturní národ neudělalo.." Kolik let na ZŠ máš ty? O dalším ani nemluvě, brepto... ;o)

.
24. prosince • 23:35

o rok viacej ako ty

Xixao
25. prosince • 7:38

A pomohlo to opakovani rocniku?

.
24. prosince • 16:23

Tolik gramatických chyb na čtyřech řádcích............. IQ šimpanze po mrtvici.

.
24. prosince • 16:33

dyk
dilyno

petr r. (petrumr)
24. prosince • 8:57

ale asi největší vinu na tom má toyota GR yaris. Škodovky patří do vyšší cenové skupiny, tam kde subaru cenou končí, tam škoda začíná.

Doporučujeme

Články odjinud