přeplňovaný dvoulitr, takže řekněme 150 kW pohání přední kola a pro zadní je určen jen 20kW elektromotor ?nakonec proč ne, když můžou jako stálou čtyřkolku označit i auto s haldexem ...
Viditelně nemáte rád subaru. Je to pochopitelné. Vozy Subaru se většinou líbí lidem, kteří jsou inteligentnější, nemají rádi stejné věci a nejsou ovcemi ve stádu. Neříkám tím, že vy jste stádový člověk, hlupák nebo podobně ale ze čtení vašeho příspěvku mám pocit, že neumíte číst.Benzínový motor samozřejmě předává výkon na všechno kola.
Zkus uvažovat... kolik z těch papírových "150kW@7800RPM" tak využiješ třeba v okamžiku, kdy se potřebuješ ROZJET na kluzkém povrchu a nebo se s neroztočeným turbem odpíchnout na křižovatce? 20kW? 30kW? Právě v takovém okamžiku budeš rád za dalších 20kW v elektromotoru, který (na rozdíl od turbodehta) opravdu "táhne vocpod"...
kop kop, prsk prsk.. nic jineho neumim, ze? :-P
SBR: ale samozřejmě, umím i pochválitovšem když je co ...
Tak, tak v případě subaru není co.
U VW ano? Nebyt konkurence, tak dodnes vyrabi Brouka. I kdyz je pravda, ze by mel mozna uz hranate blatniky a elektrickej ventilator motoru.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.