Subaru Hybrid Tourer Concept: budoucnost Subaru nabírá jasné podoby

Japonská automobilka Subaru již za několik dnů ukáže výsledek několikaletého vývoje v oblasti alternativního pohonu. Svou novinku pojmenovanou Hybrid Tourer Concept představí na domácím autosalonu v Tokiu a rozhodně se bude na co dívat.

Při pohledu na vnějšek, který je laděn velice futuristicky, se můžeme zastavit u nahoru otevíratelných dveřích ve stylu Lamborghini, které by měly být za několik desítek let v tomto segmentu dokonce standardem, což je však vcelku odvážné a těžce uvěřitelné tvrzení. Studie se může pochlubit solidními rozměry 4 630 mm x 1 890 mm x 1 420 mm, variabilním a prosvětleným interiérem a futuristickým středovým panelem. Osobitnou částí je pak pohonný agregát, který v rámci této automobilky představuje první kompletní hybridní pohonný systém. Ten sestává z dvoulitrového přeplňovaného boxeru, který se o pohon stará primárně, pak zde máme dvojici elektromotorů, z nichž jeden je umístěn na přední a druhý na zadní osy.
Zatímco při rozjezdech a při nižších rychlostech se do práce bude zapojovat zadní elektromotor disponující výkonem 20 kW, přední 10 kW elektromotor bude primárně sloužit pro dobíjení lithiových baterii a při jízdě do prudšího kopce. Vůz navíc disponuje pohonem všech čtyř kol a inovovanou převodovkou CVT Lineatronic.
Čtyřmístní Hybrid Tourer navíc disponuje několika technologickými vymoženostmi ulehčující řízení vozu, jako třeba EyeSight+, jenž pomocí kamer sleduje situaci okolo a řidiče upozorní na překážky či omezení na silnici, nebo i na nechtěné opuštění jízdního pruhu.
Kompletní představení hybridního konceptu Subaru můžeme očekávat za pár týdnů, kdy začíná právě tokijský autosalon.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Subaru Hybrid Tourer 
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 12 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky