Subaru Forester: větší na všechny strany (spy photos)

Že je na fotografiích Outback? Ano, může to tak vypadat. Ale věřte, díváte se na testovací mulu nového Foresteru. Pokud by se totiž někde poblíž vyskytl reálný Outback, viděli byste, že je zřetelně menší.

Špionům se podařilo tuhle věc změřit. Současný Forestr má rozvor cca 2,5 m, auto na obrázku má mezi osami kol 2,75 m. To je skoro stejně, jako má daleko větší Tribeca a o 8 cm víc, než má Outback. Podobně i rozchod ve srovnání s dnešním stavem povyrostl. Dnes má navrch Outback, příště to bude Forestr, ovšem do Tribecy mu přece jen bude něco málo chybět. Tohle vše znamená, že nový Forestr bude znatelně delší (že by příprava na 3. řadu sedadel?) a širší, než ten dnešní.

Co dostane za motory? Bude nový diesel? Nevíme, musíme si počkat, ne však déle, než do podzimu příštího roku, kdy bude nový model odhalen světu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekFoto © Automedia
Testovací mula nové generace Subaru Forester

bazar

Subaru Forester 2
Rok výroby: 2014
Stav: 56 765 km
Cena: 480 000 Kč
Subaru Impreza 2
Rok výroby: 2009
Stav: 120 198 km
Cena: 180 000 Kč
Subaru Legacy 2
Rok výroby: 2007
Stav: 204 909 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru Forester 2
Rok výroby: 2008
Stav: 123 793 km
Cena: 204 000 Kč
Subaru Forester 2
Rok výroby: 2009
Stav: 186 194 km
Cena: 165 000 Kč
Subaru Legacy 2
Rok výroby: 2007
Stav: 163 611 km
Cena: 140 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků