Subaru Forester STI se nekoná. Přichází verze tS, která je navíc limitovaná

Kdo čekal ostrou verzi Subaru Forester, ten bude možná zklamán. Japonská automobilka ukázala zhruba před měsícem obrázek, který prezentoval tohle SUV se slibně vypadající značkou STI, ale věc je nakonec trochu jednodušší. Ano, divize STI si vzala Forester do parády, v podstatě ale pouze auto doladila. Hlavní špatnou zprávou je ovšem fakt, že vznikne pouze 300 exemplářů.

Nissan X-Trail 1.6 dCi 4x4 vs. Subaru Forester 2.0D: Auto, nebo to ostatní?  

Nissan X-Trail 1.6 dCi 4x4 vs. Subaru Forester 2.0D: Auto, nebo to ostatní?  

Subaru Forester tS dostal upravený přední nárazník opatřený decentním spoilerem, jiná je maska chladiče, černá jsou zpětná zrcátka, stejnou barvu dostal také zadní střešní spoiler, vzadu najdeme menší difuzor a dvě koncovky výfuku. Vzhled podtrhují devatenáctipalcová kola BBS.

Interiér je velmi podobný tomu, co známe z WRX STI. Takže tu najdeme červené detaily, sportovní sedačky, kovové pedály a sem tam se objevuje podpis STI (na volantu, na startovacím tlačítku, na voliči automatické převodovky...).

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Po technické stránce vylepšila divize STI především podvozek. Forester tS nabízí světlou výšku 205 mm, což je o 15 mm méně, zájemci mohou očekávat celkově tužší naladění a výkonnější brzdy. Na motoru inženýři od STI nic neměnili. O pohon se stará benzinový dvoulitr o výkonu 206 kW (280 k).

Jak už bylo řečeno, celkem vznikne pouze 300 exemplářů a aby nebylo těch špatných zpráv málo, musíme podotknout, že je tahle verze určena pro domácí japonský trh. Evropa má smůlu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky