Subaru Forester STI se nekoná. Přichází verze tS, která je navíc limitovaná

Kdo čekal ostrou verzi Subaru Forester, ten bude možná zklamán. Japonská automobilka ukázala zhruba před měsícem obrázek, který prezentoval tohle SUV se slibně vypadající značkou STI, ale věc je nakonec trochu jednodušší. Ano, divize STI si vzala Forester do parády, v podstatě ale pouze auto doladila. Hlavní špatnou zprávou je ovšem fakt, že vznikne pouze 300 exemplářů.

Testy | SUV | Srovnávací testy | Subaru | Nissan

Nissan X-Trail 1.6 dCi 4x4 vs. Subaru Forester 2.0D: Auto, nebo to ostatní?  

Subaru Forester tS dostal upravený přední nárazník opatřený decentním spoilerem, jiná je maska chladiče, černá jsou zpětná zrcátka, stejnou barvu dostal také zadní střešní spoiler, vzadu najdeme menší difuzor a dvě koncovky výfuku. Vzhled podtrhují devatenáctipalcová kola BBS.

Interiér je velmi podobný tomu, co známe z WRX STI. Takže tu najdeme červené detaily, sportovní sedačky, kovové pedály a sem tam se objevuje podpis STI (na volantu, na startovacím tlačítku, na voliči automatické převodovky...).

Testy | Sportovní auta | Srovnávací testy | Audi | Sedany | Subaru | Audi A3

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Po technické stránce vylepšila divize STI především podvozek. Forester tS nabízí světlou výšku 205 mm, což je o 15 mm méně, zájemci mohou očekávat celkově tužší naladění a výkonnější brzdy. Na motoru inženýři od STI nic neměnili. O pohon se stará benzinový dvoulitr o výkonu 206 kW (280 k).

Jak už bylo řečeno, celkem vznikne pouze 300 exemplářů a aby nebylo těch špatných zpráv málo, musíme podotknout, že je tahle verze určena pro domácí japonský trh. Evropa má smůlu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 16 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků