Subaru Forester STI: 265 koní pod turbem

Specialitou japonské automobilky Subaru jsou přeplňované motory boxer, přičemž asi nejznámějším zástupcem je Impreza WRX STi s dvoulitrem o výkonu 195 kW. Stejný výkon nabídne také Forester STi, který bude vybaven motorem se stejným výkonem, ovšem dolovaným z čtyřválce o objemu 2.5 l. Na českém trhu je zatím nejvýkonnějším modelem verze s výkonem 155 kW. Zpočátku se STi bude prodávat pouze na japonském trhu.

Nově naladěný motor ze sebe vydá maximální točivý moment 380 Nm, který je pomocí manuálního šestikvaltu přenášen na všechna 18" kola s pneumatikami 225/45. Pod nimi se skrývají brzdové kotouče Brembo, podvozek je snížen o 30 mm a v interiéru se usídily sportovní sedačky čalouněné Alcantarou. Vnější vzhled Foresteru byl doplněn výrazným nasávacím otvorem či jinou koncovkou výfuku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků