Subaru Forester prošlo modernizací. Kosmetiku doplňuje větší komfort uvnitř

Subaru víceméně ladí maličkosti a Foresteru ponechává vše zásadní.

Pátou generaci Foresteru uvedlo Subaru v roce 2018, nepřekvapí tedy, že doma v Japonsku už model přichází v modernizované formě, jejíž přednosti bychom mohli později v určitém rozsahu čekat také v Evropě. Na první pohled zaujme přepracovaná maska s novými světlomety, upraveným nárazníkem a LED mlhovkami.

První elektrické SUV Subaru se oficiálně jmenuje Solterra. Už máme i první fotky

První elektrické SUV Subaru se oficiálně jmenuje Solterra. Už máme i první fotky

Vzadu se dle zveřejněných fotek nic extra nemění. Do nabídky pak Subaru doma přihazuje nová 18palcová kola a trojici odstínů karoserie. Uvnitř se zase objevují nové možnosti čalounění, aktualizací prošel soubor posledních asistentů EyeSight s dvojicí kamer a větší komfort pro posádku má zajistit i vyladěný podvozek.

TEST Subaru Forester 2.0ie-S ES Sport: Pozor, vezu rybičky!

TEST Subaru Forester 2.0ie-S ES Sport: Pozor, vezu rybičky!

Pod kapotou japonské verze Foresteru zůstává silnější 1,8litrový přeplňovaný čtyřválec (130 kW/177 k) ve verzi Sport nebo základ ve formě mild-hybridního dvoulitru e-Boxer (110 kW/150 k), který je také současně jedinou nabízenou motorizací v evropské specifikaci modelu. Verzi Sport jsme si již vyzkoušeli, ačkoliv u nás funguje pouze jako stylová úroveň výbavy.

Subaru

Počátky japonského Subaru jsou v roce 1917 ve firmě vyrábějící vojenská letadla. V 50. letech se přejmenovala na současné Fuji Heavy Industries a v roce 1954 vzniklo první auto.

Pro Subaru je typické používání motorů typu boxer a pohon všech kol.

Subaru Impreza • Subaru Levorg • Subaru Outback • Subaru Forester • Subaru XV • Subaru BRZ

TEST Fiat 500e HB La Prima: Chytne za srdce a ve městě je k neutahání

Fiat 500e La Prima (87 kW)

Fiat 500e je dalším elektromobilem do města, který vysokou cenu techniky balí do luxusního kabátku a přichází s řadou krásných detailů. Má ale na to rovnat se s Hondou e?

27.  7.  2021 | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST Ford Focus 3d 2.0 ZETEC: Vůz roku 1999 už jen kvete. Jak si vedl 20 let zpět?

Ford Focus 3d 2.0 ZETEC

Ford Focus první generace, evropské Auto roku 1999, vypadá i v dnešní době dobře. Rozhodně zajímavěji než jeho zatím poslední následovník z roku 2018. Připomeňte si test třídveřové verze, který v roce 2001 přinesli kolegové z Auto.cz

24.  7.  2021 | Tomáš Zajíček | 15 příspěvků
První jízda s Hyundaiem Ioniq 5: Tajemný krasavec může převálcovat konkurenci

Hyundai Ioniq 5

Hyundai podobně jako další značky přijíždí s vlastní rodinou elektrických aut. Jmenuje se Ioniq a jejím prvním zástupcem je kompaktní crossover s krásným retro designem. Už jsme ho vyzkoušeli.

22.  7.  2021 | David Bureš | 54 příspěvků