Subaru Forester e-Boxer má po faceliftu. Dostalo nové bezpečnostní funkce i vylepšení do terénu

15 komentářů

Moik
13. ledna • 12:03

V roce 2005 jsem měl Forestera a od té doby pro něj mám slabost. Bylo to jednozančně nejlepší auto co jsme kdy měli. Jenže 110kw+12kw+CVT je opravdu nebezpečná kombinace. Měl jsem CX-5 s manuálem a 121kw a bylo to málo. Plný auto bylo fakt na klidnou pohodovou jízdu.

Shimi
13. ledna • 13:13

Však CX-5 je určena na klidnou a pohodovou jízdu.

šofér
13. ledna • 10:04

Subaru by udělalo lépe, kdyby přiznalo, že EU už je nezajímá a stáhlo se, takto je to s těmi pohonnými jednotkami jen k pláči.

CML
13. ledna • 12:19

Ještě vydržet 5 let a na hlavních trzích EU mohou zabojovat s elektrikou, kterou poptává i Čína.

CML
12. ledna • 19:44

110kw by ještě šlo, ale krouťák 194 a až při 4000 ot. S naloženým vozem to musí být radost.

komik
12. ledna • 19:00

0,44 kwh baterka? Koloběžka xiaomi scooter pro má 7.8 ah, 36v = 0,28 kwh a dá se sehnat za 2.000 Kč. Ať se na mě kluci nezlobí, ale v autě za mega - aspoň 1 kwh by to uvezlo, stála by do 10.000 a vydržela aspoň jeden celej kopec :(.

komik
12. ledna • 19:05

Nedalo mi to a Corolla hybrid má 1.3 kwh. Chápu, že tohle je mhev, ale.. větší, dražší, po modernizaci...

Marek71
13. ledna • 11:18

Pro mild hybrid je to odpovídající hodnota. Ono celkově, mild hybrid je diskutabilní, jestli to vůbec má smysl, jak ten motůrek reálně pomůže a kolik ušetří paliva. Lepší by bylo se na mild vykašlat a dát tam klasický hybrid, se kterým to i pár km ujede, např. v podzemních garážích, v koloně a pod. Ale chápu, že to asi Subaru nemá a nechce tam dávat pohon např. z RAV4, to by přišli o výjimečnost svého boxeru. I když, s těmi výkonovými parametry není o co stát. Řídil jsem to auto a je to líné a kvůli CVT i dost uječené, když chce řidič jet dynamicky.

Hamarel
12. ledna • 17:52

Dva pytle nových bezpečnostních funkcí, ještě kdyby tam dali motor.

David
12. ledna • 18:53

Bejt tam 2.5l hybrid z RAV4/Camry neřeknu ani popel, ale 2.0l atmo s tak slabým elektromotorem je v dnešní dobe trochu výsměch. Tomu dá na prdel kde jaká fabie. Jo fanoušci značky budou říkat, že to není potřeba a jak se Subaru o něčem jiným...ale s vykonejsim motorem vy si to možná koupil i někdo mimo Subaru sektu.

Peter(Charouz)
12. ledna • 22:58

A co že tomu dá Fabia na prdel? To není sporťák.

David
12. ledna • 23:16

Základní cena 920k? Stovka za 12s? Rok 2021 a ne devadesátky? Jako, vyjma verze Dusteru s 1l motorem, tak mají všechny ostatní verze lepší dynamiku.Takhle je to zbytečně jen pro nějakou omezenou skupinu.

šofér
13. ledna • 10:03

Tak Forester byl vždycky pro omezenou skupinu kupujících, nikdy nebyl masovka typu VW.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Hydrant
13. ledna • 15:42

Celkovo Subaru v dnešnej dobe v EU je len pre nadšenca iba. Iný človek si to nekúpi,nemá prečo. Sám mám Levorg ,je to síce iba 1,6 turbo ale to auto ma stále baví. Jazdiť v ňom je niečo neskutočné. Áno chcelo by to 2.0t ale bohužiaľ v EU táto možnosť nebola. To už je asi posledné SUBO čo som si kúpil lebo pokiaľ nedaju dobrý motor tak už nie som ochotný si to kúpiť.

Hydrant
12. ledna • 18:31

S tým súhlasím, najväčší pruser je motor, že nieje si co vybrat. Ale Subaru nebude špekulovať lebo EÚ trh je len kvapka v mori pre nich. To co predaju u nás za rok to predá napr v USA za mesiac.

Doporučujeme

Články odjinud