V roce 2005 jsem měl Forestera a od té doby pro něj mám slabost. Bylo to jednozančně nejlepší auto co jsme kdy měli. Jenže 110kw+12kw+CVT je opravdu nebezpečná kombinace. Měl jsem CX-5 s manuálem a 121kw a bylo to málo. Plný auto bylo fakt na klidnou pohodovou jízdu.
Však CX-5 je určena na klidnou a pohodovou jízdu.
Subaru by udělalo lépe, kdyby přiznalo, že EU už je nezajímá a stáhlo se, takto je to s těmi pohonnými jednotkami jen k pláči.
Ještě vydržet 5 let a na hlavních trzích EU mohou zabojovat s elektrikou, kterou poptává i Čína.
110kw by ještě šlo, ale krouťák 194 a až při 4000 ot. S naloženým vozem to musí být radost.
0,44 kwh baterka? Koloběžka xiaomi scooter pro má 7.8 ah, 36v = 0,28 kwh a dá se sehnat za 2.000 Kč. Ať se na mě kluci nezlobí, ale v autě za mega - aspoň 1 kwh by to uvezlo, stála by do 10.000 a vydržela aspoň jeden celej kopec :(.
Nedalo mi to a Corolla hybrid má 1.3 kwh. Chápu, že tohle je mhev, ale.. větší, dražší, po modernizaci...
Pro mild hybrid je to odpovídající hodnota. Ono celkově, mild hybrid je diskutabilní, jestli to vůbec má smysl, jak ten motůrek reálně pomůže a kolik ušetří paliva. Lepší by bylo se na mild vykašlat a dát tam klasický hybrid, se kterým to i pár km ujede, např. v podzemních garážích, v koloně a pod. Ale chápu, že to asi Subaru nemá a nechce tam dávat pohon např. z RAV4, to by přišli o výjimečnost svého boxeru. I když, s těmi výkonovými parametry není o co stát. Řídil jsem to auto a je to líné a kvůli CVT i dost uječené, když chce řidič jet dynamicky.
Dva pytle nových bezpečnostních funkcí, ještě kdyby tam dali motor.
Bejt tam 2.5l hybrid z RAV4/Camry neřeknu ani popel, ale 2.0l atmo s tak slabým elektromotorem je v dnešní dobe trochu výsměch. Tomu dá na prdel kde jaká fabie. Jo fanoušci značky budou říkat, že to není potřeba a jak se Subaru o něčem jiným...ale s vykonejsim motorem vy si to možná koupil i někdo mimo Subaru sektu.
A co že tomu dá Fabia na prdel? To není sporťák.
Základní cena 920k? Stovka za 12s? Rok 2021 a ne devadesátky? Jako, vyjma verze Dusteru s 1l motorem, tak mají všechny ostatní verze lepší dynamiku.Takhle je to zbytečně jen pro nějakou omezenou skupinu.
Tak Forester byl vždycky pro omezenou skupinu kupujících, nikdy nebyl masovka typu VW.
Celkovo Subaru v dnešnej dobe v EU je len pre nadšenca iba. Iný človek si to nekúpi,nemá prečo. Sám mám Levorg ,je to síce iba 1,6 turbo ale to auto ma stále baví. Jazdiť v ňom je niečo neskutočné. Áno chcelo by to 2.0t ale bohužiaľ v EU táto možnosť nebola. To už je asi posledné SUBO čo som si kúpil lebo pokiaľ nedaju dobrý motor tak už nie som ochotný si to kúpiť.
S tým súhlasím, najväčší pruser je motor, že nieje si co vybrat. Ale Subaru nebude špekulovať lebo EÚ trh je len kvapka v mori pre nich. To co predaju u nás za rok to predá napr v USA za mesiac.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.