Subaru EyeSight ve vylepšeném provedení pro rok 2015

Automobilka Subaru nabídne v modelovém roce 2015 na svých vozech nabízených v USA vylepšenou asistenční soustavu EyeSight.
Subaru EyeSight ve vylepšeném provedení pro rok 2015

O komplexním bezpečnostním systému Subaru EyeSight jsme hovořili už před rokem, ovšem nyní značka Subaru přichází s jeho dále vylepšenou verzí. Nový EyeSight má dále zvýšit úroveň aktivní bezpečnosti a rozšířit a zpřesnit přísun informací směrem k řidiči. Jádrem soustavy se stává dvojice nových kamer za vnitřním zpětným zrcátkem, jež nabídne až o 40 % delší a širší dosah než dosud používaný systém. EyeSight nově rozpozná i rozsvícení brzdových světel na vpředu jedoucím vozidle a registruje i chodce vstupující do jízdní dráhy vozu.

Klepněte pro větší obrázek
Vylepšený systém Subaru EyeSight využívá dvojice nových kamer s větším dosahem

Řídicí jednotka soustavy EyeSight je nově propojena s brzdovým systémem a ovládáním škrticí klapky, takže jde o systém plně integrovaný do komplexu dalších zařízení zahrnujících také adaptivní tempomat, hlídání nechtěného opuštění jízdního pruhu nebo nouzové brzdění v kritických situacích, jež je schopno samočinně zastavit vůz při rychlostech do 48 km/h.

Subaru EyeSight: jednoduchý a komplexní, zatím ale nikoli pro nás

Subaru EyeSight: jednoduchý a komplexní, zatím ale nikoli pro nás

Vylepšená soustava EyeSight se začne stávat normálem u amerických vozů Subaru v průběhu následujících měsíců a zahrnovat má i další bezpečnostní systémy včetně hlídání mrtvých úhlů nebo sledování provozu za vozidlem.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků