Subaru Exiga Crossover 7 je nafouknuté Legacy pro sedm lidí

Seznam kapitol
  1. Subaru Exiga Crossover 7
  2. Fotogalerie: Subaru Exiga Crossover 7

Subaru model Exiga prodávalo už dříve a také šlo o sedmimístné provedení modelu Legacy. Novinka se nyní představuje v Japonsku a prodávat se začne zhruba za měsíc, ale jestli si děláte zálusk, máte smůlu. Auto je určené pouze pro domácí trh a vyvážet se nebude.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Sedmimístný model Exiga se na náš trh zřejmě vůbec nedostane. Prodávat by se měl pouze v domácím Japonsku. Pod kapotou je technika příbuzná s modelem Legacy

O motoru v Subaru Exiga víme jen to, že je to plochý atmosférický čtyřválec o zdvihovém objemu 2,5 l, výkonu 127 kW (173 koní) a točivém momentu 235 Nm. Je spojen s bezestupňovou automatickou převodovkou CVT, kterou Subaru pojmenovává jako Lineartronic. Diesel Japonci mít nebudou.

Subaru Outback a Forester MY2015 přijíždějí na český trh

Subaru Outback a Forester MY2015 přijíždějí na český trh

Samozřejmostí je použití pohonu všech kol v základní výbavě, jako u prakticky všech modelů Subaru. Jinak se nic převratného nekoná, pokud nepočítáme nějakou tu novinku ve výbavě, barvách a podobně.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Subaru Exiga Crossover 7
  2. Fotogalerie: Subaru Exiga Crossover 7
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků