Subaru chystá elektrické a hybridní novinky. Za vývoj letos utratí rekordní sumu

Na trend alternativních pohonů začíná reagovat také japonská automobilka Subaru. Do výzkumu a vývoje v letošním roce investuje asi 30 miliard korun.
Subaru chystá elektrické a hybridní novinky. Za vývoj letos utratí rekordní sumu

Tento rok investuje Subaru do výzkumu a vývoje rekordní sumu 1,2 miliardy dolarů, tedy asi 30 miliard českých korun. Hlavním tématem je elektrifikace, jelikož japonská automobilka chce co možná nejdříve představit první sériově vyráběný plug-in hybridní model.

Subaru BRZ: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Práce na alternativních pohonech je pro Subaru aktuálně důležitější než autonomní systémy. Pravděpodobně je to kvůli změnám v legislativě, které se po celém světě očekávají v letech 2018 až 2020.

První plug-in hybridní vůz chce automobilka představit již v příštím roce, tím ale honba za "zelenějšími" vozy nekončí. V roce 2021 by z výrobních linek Subaru měl sjíždět tak čistě elektrický automobil.

Tohle nejsou jamajské boby. Po dráze se řítí Subaru!

Tohle nejsou jamajské boby. Po dráze se řítí Subaru!

„Osadit některý z již existujících modelů elektrickým pohonem by bylo zbytečné. Namísto toho chceme představit zcela nový projekt,“ uvedl Yasuyuki Yoshinaga, CEO japonského výrobce. V závěru pak dodal, že Subaru jedná o možném partnerství s firmami Panasonic a Samsung.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků