Hlavne je dobre pripomenout, ze tyhle vypocetni srandy sezerou docela dost energie. V pripade aut na baterky to muze sezrat cast, jiz tak maleho, dojezdu:
Můžeš být konkrétní? Notebook má spotřebu, pokuď nefrčí na plno kolem 15-30w? Ve vozech máš starší úspornější hardware. Kamerky si něco vezmou, dramatické to nebude. Při celkové spotřebě 100w (odhad) na bezpečnostní asistenty ti to za hodinu jízdy spotřebuje u 75kw baterie 0.13% energie. Tohle bude snižovat dojezd? Asi o 500m za hodinu jízdy.Když u klasického vozu zapneš osvětlení, na všech žárovkách máš spotřebu 140w.A teď to nejhlavnější, osobně jsem za tyto asistenty velmi velmi rád, protože to znatelně snižuje riziko smrtelné nehody vlivem mikrospánku, chvilkové nepozornosti nebo náhlé zdravotní komplikace. Jak mojí vinou, tak tím, že to do mě někdo napere.
Můžu najdi si, jak Tesle klesl dojezd o 11 až 20 km ne přidáním nové systému, ale jen výměnou CPU za jiné. "Tesla range drops due AMD chip."
To je zajímavá informace. Stále je třeba brát v úvahu, že Tesla je strojařský zmetek a tohle byla v tom připadě jedna z mnoha jejich chyb.
Blbost. Mám nové auto a všechny tyhle chytré systémy jsem vypnul. Některé jsou vyloženě nebezpečné.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.