Subaru BRZ zůstane pouze u jedné generace. Další není v plánu

Subaru BRZ zůstane pouze u jedné generace. Další není v plánu

Na světě jsou informace, které nepotěší příznivce modelu Subaru BRZ. Přestože se teprve chystá facelift, kde je očekáváno především zvýšení výkonu, dlouhodobý výhled nevypadá pro BRZ dobře. Toyota sice počítá s další generací, klidně se ale může stát, že ta se už značky Subaru týkat nebude.

Test Subaru BRZ – kdo řekl, že mu výkon nestačí?

Test Subaru BRZ – kdo řekl, že mu výkon nestačí?

Důvodem je spolupráce s automobilkou BMW. Toyota se svým německým partnerem připravuje ostrý sportovní vůz, který by se měl zařadit nad GT86, nicméně se hovoří o tom, že by se tato spolupráce mohla týkat také nové generace GT86. S tím souvisí samozřejmě otázka, zda se pod kapotou místo dvoulitrového boxera neobjeví řadový motor.

Na brzdě: Toyota GT86 vs. Subaru BRZ

Na brzdě: Toyota GT86 vs. Subaru BRZ

Šéfinženýr Tetsuya Tada, který je zodpovědný za vývoj nového sportovního vozu i za GT86, ale zdůraznil, že jde zatím o vzdálenou budoucnost, přičemž ještě nic definitivního není. Nicméně připouští, že taková možnost existuje. Téměř jistá je přítomnost nějakého elektrického systému u nové generace GT86, a to samozřejmě kvůli snížení emisí. Tada se v této souvislosti odkazuje na závodní speciál, který byl k vidění v Le Mans.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků