Subaru BRZ STI přistiženo při testech na Nürburgringu

Subaru BRZ STI přistiženo při testech na Nürburgringu

Už od prvního představení dvojice Toyota GT86 a Subaru BRZ se spekulovalo o tom, kdy se dočkáme ostřejší verze z dílny Subaru. Automobilka už sice také BRZ STI představila minulý rok na autosalonu v Los Angeles, tehdy ovšem šlo o koncept. Jak ukazují aktuální fotografie, BRZ STI už pilně sbírá testovací kilometry, takže by jeho příchod nemusel být hudbou nějak extra vzdálené budoucnosti.

Připravujeme: test Toyoty GT86

Připravujeme: test Toyoty GT86

Na fotografiích, které zveřejnil server AutoMotoPortal, si můžeme prohlédnout nemaskovaný testovací prototyp. Fotky prozrazují přítomnost několika aerodynamických prvků včele s velkým zadním křídlem, nechybí kola v designu typickém pro STI a údajně má vůz také nižší světlou výšku. Na největší otázku, tedy co bude pod kapotou, ovšem stále nikdo odpověď nezná. Spekuluje se o turbem osazeném dvoulitru, ale nakonec vše může být trochu jinak. 

Další fotografie najdete u kolegů z magazínu AutoMotoPortal.

Klepněte pro větší obrázek

Foto: AutoMotoPortal

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků